Nem merném értelmetlennek nevezni, korántsem.
Az, hogy egy busz hova van beírva, és hol találod éppen, na az nem mindig egyezik. Olyantól kezdve, hogy egy éjszakára hol marad egy busz a kihelyezéseken át a félig roncs járművek papíron átállomásításáig ebben az országban bármi elképzelhető.
Kölcsönadások, bérlések tömkelegét néztük végig az utóbbi években, melyek egy részén nemigen tudtunk kiigazodni - joggal merül hát fel a kérdés, hogy pl. egy ilyen összeolvadás során egy átadott buszt az adott helyre könyvelik el, vagy csak kihelyezett jármű lesz papíron.
Csak épp a kérdés értelmetlen - ez volt trizs77 válasza. Hiszen cégen belül vagy véglegesen kerül valahová a kocsi, vagy nem. Ez kb. a kocsi életének a végén derül ki.
Gondolom, az fix, hogy bérleti díjat ezen kocsik után az ÉMKK nem fizet saját magának.
Ugyebár a Szabolcs Volán több autóbuszt is bérelt a Hajdú és Borsod Volánoktól. Viszont ezek a cégek immáron összeolvadtak. Az a kérdése, hogy ezek a buszok az összeolvadással immáron végleg át lettek-e csoportosítva az ÉMKK nyíregyházi üzemigazgatóságához (volt Szabolcs Volán) vagy sem.
Adminisztratív kérdés: most, hogy a Szabolcs, a Borsod és a Hajdú Volán egy cég lettek, vajon a másik két volántól érkezett kocsikat átírják oda, ahol éppen dolgoznak?
Hamar megadta magát, szívesebben látnám helyiben a csuklós Rábával együtt. Mai napig nem értem, hogy miért ne férne el a helyi járatokon (a helyközi is átmegy a városon amin épp közlekedik). Tolócsuklós és 18 méter, de megtörik ezért elvileg kisebb a fordulási íve mint pl. egy Urbino 15-ösé.
Olyat is hallottam, hogy a Scania a Napkoriakhoz fog kerülni.
Igen, én is így tudom. A Scania első ajtaja máris bedöglött, ezért nem lehet még forgalomban látni. Emez hosszabb távon marad, elvileg helyközizni fog. Egyébként mindkettő 'sima bérlemény', mint a korábbiak, nem beszerzés.