Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2015.01.24 0 0 15013
Racilaci Creative Commons License 2015.01.20 0 0 15012

Nyilván azért lehet belőle ilyen össznépi játékot játszani, mert egyébként nincs ilyen nagy könyv-:)

Előzmény: BPO-105 (15011)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.20 0 0 15011

Erről jó pár ember el tudna vitázgatni itt a fórumon, akik mind-mind folyamatosan próbálják összehozni a maguk Nagy Könyvét.

Előzmény: trizs77 (15010)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.20 0 0 15010

Úgy gondolom, Te, tévesen elképzelsz magadnak egy NAAGY  KÖNYVET  mint a kisgyerek a mesében.

 

Van valahol egy bölcs ember, akinek ölében van egy      NAAGY  KÖNYV  és abba beírja a buszt.

 

---------------------

 

Nincs nagy könyv.

 

Sok kis papír van.

Meg számítógépes fájl.

 

A képzeletbeli nagykönyvben (sok kis kimutatásban) egy társaságon belül, évente 30-50-70 kocsimozgás történik.

 

Tehát nem írnak be semmit sehová.

 

Nem vezetik át a NAAGY  KÖNYV-ön.

 

Nincs   NAGY  KÖNYV.

 

 

 

 

Előzmény: BPO-105 (15009)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.20 0 0 15009
Nem merném értelmetlennek nevezni, korántsem.
Az, hogy egy busz hova van beírva, és hol találod éppen, na az nem mindig egyezik. Olyantól kezdve, hogy egy éjszakára hol marad egy busz a kihelyezéseken át a félig roncs járművek papíron átállomásításáig ebben az országban bármi elképzelhető.
Kölcsönadások, bérlések tömkelegét néztük végig az utóbbi években, melyek egy részén nemigen tudtunk kiigazodni - joggal merül hát fel a kérdés, hogy pl. egy ilyen összeolvadás során egy átadott buszt az adott helyre könyvelik el, vagy csak kihelyezett jármű lesz papíron.
Előzmény: Racilaci (15008)
Racilaci Creative Commons License 2015.01.20 0 0 15008

Csak épp a kérdés értelmetlen - ez volt trizs77 válasza. Hiszen cégen belül vagy véglegesen kerül valahová a kocsi, vagy nem. Ez kb. a kocsi életének a végén derül ki.

 

 

Gondolom, az fix, hogy bérleti díjat ezen kocsik után az ÉMKK nem fizet saját magának.

Előzmény: Törölt nick (15005)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15007

Igen.

Előzmény: Törölt nick (15005)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15006

Meg kell erről kérdezni az ÉMKK Műszaki Igazgatót .

 

 

Előzmény: Törölt nick (15005)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15005

Ugyebár a Szabolcs Volán több autóbuszt is bérelt a Hajdú és Borsod Volánoktól. Viszont ezek a cégek immáron összeolvadtak. Az a kérdése, hogy ezek a buszok az összeolvadással immáron végleg át lettek-e csoportosítva az ÉMKK nyíregyházi üzemigazgatóságához (volt Szabolcs Volán) vagy sem.

Előzmény: trizs77 (15004)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15004

Akkor mi érdekel ?

 

 

Előzmény: BPO-105 (15003)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15003

...és éppen ezért nem érdekel a forgalmijuk kicsit sem.

Előzmény: trizs77 (15002)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15002

Telephely, üzemegység, eddig se szerepelt a Forgalmi engedélyben.

 

A telephely szerinti kocsi elosztást társasági Forgalmi Igazgatói, másutt Műszaki Igazgatói belső utasítások szabályozzák.

 

ezeket az utasításokat évente soxor, a természetes mozgásoknak megfelelően módosítják.

 

 

Előzmény: BPO-105 (15001)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15001

Én inkább a telephelykiosztásra gondoltam.

Előzmény: trizs77 (15000)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15000

A forgalmiba előbb-utóbb, inkább utóbb, az új cég neve kerül.

 

Az meg ugye közös cégnév.

 

 

Előzmény: BPO-105 (14999)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14999
Adminisztratív kérdés: most, hogy a Szabolcs, a Borsod és a Hajdú Volán egy cég lettek, vajon a másik két volántól érkezett kocsikat átírják oda, ahol éppen dolgoznak?
torqmatic Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14998

Az nem volt valami hosszú időszak :P

Előzmény: hajdubus (14997)
hajdubus Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14997

Evett az sokkal kevesebbet is hajdanán, mikor még a gyári botváltó volt benne.

Előzmény: trizs77 (14996)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14996

A csuklós általában mindenholo elfér ahol a szóló elmegy.

 

Inkább a fogyasztása körül kapisgálj, ahogy egyik olvtárs, már helyesen, megírta.

 

A RÁBA csuklósok helyi járaton valóban 60-70 liter között fogyasztottak.

 

Mivel Nyíregyháza lapos mint az asztallap, ezért ott valószínűleg 60 liter körül, vagy kicsivel alatta is lehetne a fogyasztás.

 

De az 59 l/100 km hírétől se ugrál örömében a Szabolcs volán helyi járati üzemegységvezetője.

 

...................:-))

Előzmény: AUTOSANdris (14989)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14995

Reggel van egy köre Levelekre fixen és annyi. Néha beugrik más gép helyett.

Előzmény: hajdubus (14993)
gabesz919_II Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14994

Tartalék, ha jól tudom.

Előzmény: hajdubus (14993)
hajdubus Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14993

Van fix fordája a rábának? Lehet megnézném valamikor.

Előzmény: Törölt nick (14990)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14992

A másik fontos ok, amit kifelejtettem az pedig az utasszám.

Előzmény: AUTOSANdris (14991)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14991

Én nem éppen ezt hallottam. Egyébként a "nem fér el" dolog miatt is nincs új (18 méteres) csuklós busz a helyijáratokon.

Előzmény: Törölt nick (14990)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14990

A csuklós Rába azért nincs helyiben, mert 70 liter lenne a fogyasztása. Így kijön 42-45 literből. Gazdasági szempontok miatt van helyköziben.

Előzmény: AUTOSANdris (14989)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14989

Hamar megadta magát, szívesebben látnám helyiben a csuklós Rábával együtt. Mai napig nem értem, hogy miért ne férne el a helyi járatokon (a helyközi is átmegy a városon amin épp közlekedik). Tolócsuklós és 18 méter, de megtörik ezért elvileg kisebb a fordulási íve mint pl. egy Urbino 15-ösé.

 

Olyat is hallottam, hogy a Scania a Napkoriakhoz fog kerülni.

Előzmény: Yannie (14988)
Yannie Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14988

Igen, én is így tudom. A Scania első ajtaja máris bedöglött, ezért nem lehet még forgalomban látni. Emez hosszabb távon marad, elvileg helyközizni fog. Egyébként mindkettő 'sima bérlemény', mint a korábbiak, nem beszerzés.

Előzmény: AUTOSANdris (14986)
gabesz919_II Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14987

Nem tudom, én a KUU-237-ből láttam (amivel Nyíregyre szoktam menni).

Előzmény: AUTOSANdris (14985)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14986

Hallottam olyan infót, hogy a Merci csak e-hónap végéig lesz itt és addig is csak a Nyírlugosiaknál lesz. Megtudja ezt valaki erősíteni?

AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14985

Kapott felújítást?

Előzmény: gabesz919_II (14984)
gabesz919_II Creative Commons License 2015.01.15 0 0 14984

HRM-941 visszatért, oldalfeliratok nélkül közlekedett ma.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!