Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AbaiSz Creative Commons License 2008.08.19 0 0 208
Az a 1.4 68 lo mpi nem? Kolléganömnek is az van és teljesen elégedett vele.
Előzmény: bigjohni (207)
bigjohni Creative Commons License 2008.08.19 0 0 207
Valóban nem néztem utána, lehet hogy csak húsz.
Szerintem több.
(apósom 82-es autójában ugyanilyen motor van, bár nincs rajta injektor, szelepszár szimering, és hirotőke)
Előzmény: Dulifuli (206)
Dulifuli Creative Commons License 2008.08.19 0 0 206
Halványlila gőzöm sincs, hogy honnan szedtél olyan Fabiát, amelynek 30 éves motorja van, és 12 litert eszik.
Előzmény: bigjohni (205)
bigjohni Creative Commons License 2008.08.19 0 0 205
Jól döntöttél.
Haladni kell a korral.
(Ha annak idején haladtam volna, akkor nem vettem volna meg a Fabiat (ami a mai napig megfelel és szeretjük) egy harminc éves motorral, aminek az ég világon semmi baja nincs, csupán városban 12l-t eszik. (75 ló kellett volna)(vagy SDI)
Előzmény: Csiga50 (204)
Csiga50 Creative Commons License 2008.08.19 0 0 204
A kereskedő szerint 1 1/5 hónap múlva jön meg az új FÁBIÁM . Több véleményt olvasva azért mostmár izgulok egy kicsit de úgy gondolom hogy jól döntöttem . köszönöm a hozzászólásaitokat .HAJRÁ SKODÁSOK .
Előzmény: bigjohni (201)
Dulifuli Creative Commons License 2008.08.19 0 0 203
Na igen, csak az a bajom ezzel, hogy némelyik típust olyan szépen elqrják "ráncfelvarrás" címén, hogy utána már rossz ránézni! Persze, lehet, hogy vannak olyan elvetemült emberek, akiknek tetszik az ilyesmi (pl. amit a Renault is csinált a Lagunával vagy a Mégane-nal), de nem tudom, hogy miért éppen az ízlésficamosokhoz kell idomulni. Nem is veszek Rönót mostanában, az biztos (igaz, mást se).
Előzmény: Csiga50 (202)
Csiga50 Creative Commons License 2008.08.19 0 0 202
én is skoda mániás vagyok örülök hogy ezekszerint nem egyedül .Irod hogy nem éreztél különbséget az új és a régi között SZerintem és ezt tapasztalatból írom az új Fábia még nyers új volt ateljesítményt majd 4- 5 EZER km után kezdi leadni igazán . AZ hogy kinek melyik autó tetszik egyénenként változik és ez így jó . AZ újat még meg kell szokni .
Előzmény: tarejos (200)
bigjohni Creative Commons License 2008.08.19 0 0 201
1.4 16V.
Az F1-ből átülve sokkal modernebb formákkal találkoztam, nekem az anyagok is jobban bejönnek. A fék, kuplung, kormány, váltó, szerintem jobb (nem olaszos és nem franciás), bár a régire sem lehet panasz.
Egyszerűen kívülről nem tetszik, bár úgy hallottam, hogy sokkal szélesebb vásárlórétegnek jön be a formája, mint a régié. A gyárnak viszont ez a fontos.
(bajban lennék, ha most kellene cserélni)
Előzmény: Csiga50 (198)
tarejos Creative Commons License 2008.08.18 0 0 200
Használom az FI-et, a kettest meg teszvezettem ill. sokstzto beleültem és szoktam, mustrálgattam.
Nekem a 68 LE-s FI-em van, de az 1.4 86 LE-s verziót egyáltalán nem éreztem menetközben jobbnak nála.
Nyilván van különbség, de nem akkora, hogy pl. nekem az eldöntse a kérdést.
Többminden jobban tetszik az újon (és egyébként Skoda-bolond vagyok), de sajnos az új kivülről -nekem- annyira aránytalan és ronda, hogy inkább megtartom még pár évig az I-es Fábiát.
Aztán majd meglátjuk.
Az Octávia nekem már (amire kell) túl nagy, a Roomster rútságát én imádom de a család nem fogadja el, így nem tudom mi lesz pár év múlva.
Előzmény: Csiga50 (196)
AbaiSz Creative Commons License 2008.08.17 0 0 199
Szia. Nekem igaz Fábia 1 van 1.4 100lovassal viszont én is tesztvezettem a Fábia 2 1.4 86lovassal. Nekem a Fábia 2 érezhetöen gyengébbnek bizonyult és zajosabbnak is tünt. Finomságra nem éreztem számottevö külömbséget mert az enyémmel sincs semmi gond. Fogyasztás az elmult 4800km-re vetitve 5.7lityi ebböl kb:400-500km Pest dugoban araszolás a többi hosszabb távokon országuton.
Előzmény: Csiga50 (198)
Csiga50 Creative Commons License 2008.08.17 0 0 198
bigjohni mekkora motorral mentél és mit takar a " finom gép " . Kérlek egy kicsit részletezd mert egy 2 km es teszten kivül nincs mihez tartanom .
Előzmény: bigjohni (197)
bigjohni Creative Commons License 2008.08.17 0 0 197
Nekünk van FabiaI, szerintem is szebb mint az új, viszont vezettem az újat, nagyon finom gép. A régin is minden finoman működik, de az új még jobb.
Előzmény: Csiga50 (196)
Csiga50 Creative Commons License 2008.08.17 0 0 196
a fábia 1 et használod is ? tulajdonképpen külalakon kivül egy összehasonlítás érdekelt volna
Előzmény: tarejos (194)
bigjohni Creative Commons License 2008.08.17 0 0 195
Nekünk van egy 1.4-es (68LE), városban (Bp.) SOHA nem evett 8 litert.
Bár nagyon szeretnénk.
Előzmény: Szlivvia (182)
tarejos Creative Commons License 2008.08.16 0 0 194
Hát én is előtte álltam, de aztán letettem róla.
Nekem az új Fábia kombi kifejezetten ronda. Maradok a Fabia I.-nél.
Nem tudom, miért kellett nekik ilyen csaúnya, aránytalan autót csinálniuk egy szép után.
Előzmény: Csiga50 (193)
Csiga50 Creative Commons License 2008.08.16 0 0 193
SZiasztok Skodások Az új Fábia Kombi Megvásárlása előtt állok .érdekelne a v éleményetek hogy ne csak a kereskedő bemagolt előadására támaszkodjak. előre is köszi csiga 50.
Szlivvia Creative Commons License 2008.08.07 0 0 192
Szerintem ne kérdezz meg senkit, inkább vidd el a hordozót és próbáld ki. Így látatlanban senki nem fogja tudni biztosan megmondani neked, hogy belefértek-e. (Szerintem egyébként igen.) Én speciel azon filózom, hogy 3 gyerekülés befér-e egy Fabiaba hátra. De hiába. Muszáj lesz kipróbálni. (Valszeg nem.)
Előzmény: ss26 (189)
Dulifuli Creative Commons License 2008.08.07 0 0 191
Nem tudom pontosan, hogy mekkora az a lengethetős, de kizártnak tartom, hogy ne férjen el. Legfeljebb először be kell tenni, és utána hátrahúzni az ülést, ha a sofőrnek extrém hosszú a lába. Mert ha a felsőteste is, akkor vegyen inkább egyterűt vagy mikrobuszt!
Egyébként miért olyan fontos, hogy pont a vezetőülés mögött legyen?
Előzmény: ss26 (189)
tarejos Creative Commons License 2008.08.06 0 0 190
Az első kérdésedre tudom a választ.
Az utastere - lábtér, stb. ugyanolyan a "simában" és a kombiban.
Babahordozóra remélhetőleg válaszol más, de javaslom, gyere át IDE .
Valószínűleg itt többen fognak neked válaszolni.
Előzmény: ss26 (189)
ss26 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 189
Sziasztok!
Kis családom gyarapodása miatti autókeresési lázban találkoztam a topic témájával.
Olyan kérdésem lenne, hogy a kombi utastere nagyobb-e a sima öt ajtósnál, továbbá, ha egy termetesebb sofőr beül előre, egy szokásos gyerekhordó (kézben lengethetős) elfér-e mögötte. Várom egy családos válaszát!
Dulifuli Creative Commons License 2008.08.04 0 0 188
Ha főleg a városban jársz vele, akkor tényleg elég az 1.2-es. Kivéve persze, ha valami zergejárta helyen laksz, és/vagy rendszeresen akarsz sok cuccot szállítani.
Előzmény: Szlivvia (187)
Szlivvia Creative Commons License 2008.08.04 0 0 187

 Igen, pont az ára miatt nem mindegy, mert az 1.2-es még használtan is jópár százezerrel olcsóbb, amellett, hogy kevesebbet is fogyaszt. Viszont ha nem fogja tudni a családot csomagostul elfogadható tempóban hazavinni a hegyre, akkor meg minek. Egy másik kereskedő most meg azt mondta, hogy Bp-re bőven elég az 1.2-es, mert a különbség igazából csak autópályán, gyorsuláskor érződik. Nem tudom.

 Eddig még csak 1.2-est vittünk tesztvezetésre, az nagyjából úgy megy, mint az 1 literes Swift (ami most van). Muszáj lesz elvinni egy 1.4-est is.

Előzmény: Dulifuli (183)
.tisza Creative Commons License 2008.07.20 0 0 186

Hali!

Nekem a gyári gumik tökéletesen működnek. Biztosan vannak sokkal jobbak is, de ezekre az utakra sztem megfelelő.

A fogyasztás nagyon jó: átlag 6,2(!) klímával, autópályán 150-ig.  Utánfutó +1 liter, még üresen is. Ez 1,4 16V 80 LE motorral szerelt combi.

Előzmény: malacy (185)
malacy Creative Commons License 2008.07.15 0 0 185
Amúgy kíváncsi vagyok kinek mi a tapasztalata a gyári Matador Elite M35 gumikkal.
Nekem a bal hátsó már nagyon szólt, szó szerint dübörgő hangja volt. Főleg lassú menetnél volt észrevehető, mikor nincs szél és motorzaj. Gumis haver megnézte, azt mondta kombi betegség, kifűrészfogasodtak a hátsó gumik, és nem egyenletes a gördülés. Feltettük a zsír új gyári pótkereket, most nincs hangja, de a gumis a jobb hátsótól is hall egy pici zajt. Azt mondta rengeteg a gond ezzel a szériával, közlekedni lehet velük, de ha zavar vegyek 4 újat.
malacy Creative Commons License 2008.07.15 0 0 184
Hm...Hát ha csak városi használatban gondolkodtok, rövidtávú ide-oda elugrunk autónak akarjátok használni, akkor meg kell barátkoznotok a 10 körüli fogyival is. Előtte 1,2-es Clióm volt, télen simán ment a 10 liter. Annyiban tényleg jobb az 1,4, hogy az áttételek jóval hosszabbak, nem kell annyira pörgetni. Amúgy a kereskedő nem hazudott, nyilván egy ugyanakkora autót az erősebb moci jobban viszi, azt nem tette hozzá, hogy városban ez nem igazán jön ki. Összességében én ha még1x venném, akkor is az 1,4-est venném meg, mert sokkal több előnye van, mint hátránya. Gondold csak el, mondjuk egyen 100-on 1 literrel többet mint az 1,2-es, de akkor sokat mondtam. Az 320 Ft..... Viszont ültess be 4 embert, pakold meg a csomagtartót, kapcsold be a klímát, és meglátod mi lesz....
Az 1,4-es 101 lovas kombimat is megfogja rendesen, el tudom képzelni az 1,2-est...
Előzmény: Szlivvia (182)
Dulifuli Creative Commons License 2008.07.15 0 0 183
Szerintem nem sokkal több, főleg, ha a sebességváltónak is valamivel nagyobb az áttétele. Nekem éppen az a bajom az 1.2-essel, hogy túl kicsik az áttételek, és túl sokat forog a motor adott sebesség mellett. Nagyobb áttételhez meg ez a motor túl gyenge lenne. Arról már nem is beszélve, hogy ha véletlenül kiesne az egyik henger, az jóval nagyobb érvágás lenne egy háromhengeres motornak, mint egy négyhengeresnek. Ez persze nem túl gyakran fordul elő, de benzines motornál azért könnyen megeshet, elég hozzá, ha bedöglik egy gyertya. Mindent összevetve én az 1.4-est választanám, ha volna rá lehetőség. Csak azért vettem 1.2-essel, mert csak arra volt félmilliós akció, és azért az a félmillió nekem nagyon nem mindegy.
Előzmény: Szlivvia (182)
Szlivvia Creative Commons License 2008.07.15 0 0 182
Köszi, valszeg maradunk az 1.2-nél. Ezek szerint az 1.4 8 l körül is elfogyasztgatna a városban, az min. 1 liter difi. A kereskedő szerint az 1.4-es alig fogyaszt többet az 1.2-nél, mert hogy a nagyobb kasztnit könnyebben viszi a nagyobb motor. Arra voltam kíváncsi, mennyivel több az az 'alig'.
Előzmény: malacy (181)
malacy Creative Commons License 2008.07.15 0 0 181
Nekem 1,4 16V 101 lovas kombim van. A klíma cca 1 lityit dob a fogyasztáson és jelentősen megfogja az autót. Városba poroszkálni, ide-oda elugrani talán jobb az 1,2-es, a háromhengeres motorral biztos kevesebbet fogyaszt. Nekem az átlag a legutóbbi 450 km-re vetítve 7,1 volt klímával, ebben volt kb. 380 km országút nyugodt tempóval és 70 km város sűrűn szentségelve.
Előzmény: Szlivvia (180)
Szlivvia Creative Commons License 2008.07.10 0 0 180
Köszi, ez a válasz teljesen megfelel, mi is hasonló módon használjuk (majd) az autót. Azt nem tudod véletlenül, hogy a légkondi (az említett autentikus :o) körülmények között) mennyit dob a fogyasztáson?
Előzmény: Dulifuli (179)
Dulifuli Creative Commons License 2008.07.09 0 0 179
Bocs, én nem vagyok egészen authentikus, de hát a kérdés sem volt az. Ugyanis nem mindegy, hogy a város melyik részén, és mikor. Én hétköznap nemigen járok autóval, hétvégén viszont elég sokat járok Budapesten, illetve néha autópályán is, és így fogyaszt a 64 lovas 1,2-es motor valamivel 6 liter fölött. Ha hétköznap is autóznék, akkor nyilván nem állna meg ennyiből (mert ebben a városban nemigen lehet normálisan autózni), de mindenesetre lényegesen jobb a fogyasztása, mint az előző autómnak, ami egy 100 lóerős Astra volt.
Előzmény: Szlivvia (178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!