Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7405
Akkor +nyugodtam:-)
Előzmény: bossery (7404)
bossery Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7404
Eddig semmibe, mert garancialis, 2 honapja volt egy felujitasa, vezerlotomb-csere, + csapagyak, stb,stb...meg a szerelonel van a probautat is o csinalta, csak telefonon tartjuk a kapcsolatot...
Előzmény: vwopel (7401)
VÉNYOLC Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7403
..levehető..
Előzmény: VÉNYOLC (7402)
VÉNYOLC Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7402
Hm... és amikor szétszedte az a drága mesterember, akkor miért nem talált olajnyomot, ha ennyire folyik? Egy többször szétszedett váltó gondolom patika tiszta, talán meg lehetett volna látni, főleg ha a probléma forrása leszűkíthető a váltóharangra (ha jól emlékszem)
Nincs olyan levető lemez a váltó és a motor között( nekem van) amit levéve belátni egy kicsit?
Előzmény: bossery (7399)
vwopel Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7401
És ez  mibe került?
Előzmény: bossery (7399)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7400

  Epp a napokvan voltam az unokatestveremnel aki autoszerelo.Bent allt egy Golf IV 130le PD.

 Alulrol kapott egy kavicsot az olajtekno es eleg volt,hogy elkezdjen szivarogni.Persze az also motorboritas az nem volt rajta mivel gondolom leszakitotta a jo Magyar utakon.Termeszetesen nala is akkor kezdett folyni amikor a motor felmelegedett.Mivel a te problemad automata valto ezert lehet kesobbre melegszik be,felhigul es elkezd csopogni.

 Meg lett csinalva spec aluminium-fem tomito anyaggal.

 

Előzmény: bossery (7399)
bossery Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7399
Sziasztok

Irtam nemreg a valtom olajfolyasarol, sajnos meg mindig nem oldodott meg.
Szervizben szetszedtek, mindent atneztek, minden ok, minden tomites, szimmering a helyenn konverter is hibatlan, valto gyonyoruen, rangatas es csuszasmentesen dolgozik.
Újra osszeraktak es probaut kb 80 km utan újra szivarog valahol a valto tetejen, hatuljan...
Szerelo tippje szerint mininal hajszalrepedes a valtohazon , ami akkor jelentkezik ahogy bemelegszik a valto...mert csak 50-60km utan jon elo a szivargas, addig nem, es csak tartos 100-140 kozotti temponal...

En is csak erre tudok tippelni, mas otletem nekem sincs. Remelem javithato, heggesztheto, ha tenyleg ez a baja...

BMWFUN Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7398
Köszönöm.
Ő mennyire tud mélyen benyúlni? Esetleg a tömb átvizsgálásáig is akár, vagy inkább csak a szokásos lamella stb cseréig?
Előzmény: gabika3375 (7397)
gabika3375 Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7397
Szia! Nem tartom valoszinünek hogy vezérlö lenne a problémád, de elöfordulhat. Én belsö mechanikai hibára tippelek. Egyébként tudok ajánlani valakit Füredi András 06306820000  Mosonmagyarovár
Előzmény: BMWFUN (7393)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.08.18 0 0 7396
köszi akkor a gazdáik tudatlanok
Előzmény: Machado2 (7395)
Machado2 Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7395
TUDTOMMAL csak 3 sebességes automatával adták az összes régi Swiftet. Gyakorlatilag végig ugyanazzal a váltóval, csupán az elektronikát változtatták az évek során.
Előzmény: ezustgolyo (7394)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7394

Hali!

 

Azt tudja valaki, hogy a régi swiftben volt 3 és 4 fokozatú váltó is?

Mert mind  a kettővel hírdetik de lehet ők tudják rosszul :)

BMWFUN Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7393
Helló Urak!

Némi segítséget szeretnék kérni. Adott egy 95.03-i E34 525i, amerikai kivitel, ami azért "jó", mert a minden bokorban található 5-ös ZF helyett 4-es GM váltó van alatta.
Az a probléma vele, hogy nem rakja a 4- sebességet.
Már kapott új olajat, szűrőt, tömítéseket. Az összes többi sebességgel nincs semmi gond.
Ha csak 3-ba rakjuk, akkor szépen üzemel, de D-be téve, amikor a 4. jön, kidobja magát szerviz módba. Törve, kucigolva nem volt, a vezérlő csatija fém tiszta.
Arra gondoltunk, hogy esetleg a vezérlőtömbben lehet leragadva a szelep. Van arra mód, hogy azt megtakarítsák, javítsák esetleg?

Esetleg keresek ilyen váltót, vagy csak tömböt bele.

Köszönöm.
409 Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7392

"Az Audinál minden hosszában van, de a váltó mégis az első kerekeket hajtja."

Az Audiban sem mind ilyen. Annyira nem is egyedi, gyárt/ott ilyet a Renault, Citroen, Saab, VW, Wartburg, Subaru, Alfa is.
Előzmény: Machado2 (7387)
norbi.sz_80 Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7391
Nem igazán van tapasztalatotok a nevezett típusokkal?
Előzmény: norbi.sz_80 (7383)
409 Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7390

"Mivel a motor keresztben áll, gondolom a váltó is! Akkor az gáz???"

Nem gáz. Az tény, a keresztben triptronic-os váltókkal több a probléma, de ebben az is közrejátszhat, hogy ezekből jóval több is készült mint a hosszváltókból. ( amik szintén elsőkereket hajtanak)
Előzmény: roomst_09 (7385)
Mad Max Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7389
Keresztmotorral én még nem láttam hátsókerekeset, az első vagy összkerekes...
Előzmény: gabika3375 (7388)
gabika3375 Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7388
Az én alfámban is keresztben van a motor és a válto is mégis elsö kerekes
Előzmény: Machado2 (7387)
Machado2 Creative Commons License 2010.08.17 0 0 7387
Ha a motor keresztben, akkor a váltónak is muszáj keresztben lennie szerintem.
Fronthajtásos autók nagy részénél ez a felállás, nem tudom miért lenne gáz.

(Az Audinál minden hosszában van, de a váltó mégis az első kerekeket hajtja. Egyedi megoldás.)
Előzmény: roomst_09 (7385)
kisp113 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 7386
Sziasztok!

Opel Omega+AR35 kuzdelem elott allok. Mielott kapasbol atepittetnem manualisra meg kap egy lehetoseget.
A tunet: 1 es teljesen ok, a tobbi fokozatban ugy tunik mintha nem menne, pedig valamicsket meg hajt, csak alig eszreveheto, a motor meg felporog. Ugyanez van szervizmodban kezzel vegigvaltogatva. Elvileg a "szokasos" magnesszelep para, ha valakinek volt mar ilyen felvehetnenk a kapcsolatot.
A biztonsag kedveert beszereztem egy bontottat is. Jovo heten kezdodik a moka varhatoan. Addigis varom a hasonlo tapasztalatokat, a vegeredmenyt pedig mindenkeppen kozzeteszem.
Udv.
roomst_09 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 7385
A Skoda Roomster az keresztben vagy hosszában váltós? Mivel a motor keresztben áll, gondolom a váltó is! Akkor az gáz???
Előzmény: 409 (7382)
Machado2 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 7384
Sztem ok, GM váltók nem olyan rosszak, az még nem is Easytronic, hála az égnek.
norbi.sz_80 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 7383
Sziasztok!

Automata váltós autó vételén gondolkodom. Igazából 2 típus az, amiben gondolkodom... Mercedes E osztály, vagy Audi A4-A6.

Melyik típus automatája megbízhatóbb szerintetek? Van valakinek tapasztalata ezekkel a váltókkal?

Audi esetén melyik megbízhatóbb? A Tiptronic vagy a Multitronic? (csak 2006-os Audi, 2003-as A4-em volt, ebben tönkrement a 6-os Multitronic váltó, de azt mondják, a 2005 utáni Multitronic váltók sokkal jobbak és megbízhatóbbak - ez igaz?)

THX
409 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 7382

Audi ás a VW erősen átfedésben van egymással! Tiptronic esetében sem mindegy, hogy keresztben, vagy hosszában váltó.
Előzmény: Machado2 (7379)
409 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 7381

"szerinte mindig üresbe kell tenni a váltót állásnál, mert az kíméli a lamellákat,"

Valójában meg pont a kapcsolgatás veszi igénybe a lamellákat. Amíg D-ben van, zárva van az aktuális kuplung (lamellák), csak a konverter "csúszik", de ott nincs mechanikus kapcsolat, vagyis nem kopik semmi. Mondjuk, annak az esélye is, hogy a kapcsolgatástól károsodjanak a lamellák, közel 0.
Előzmény: Daytona (7375)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.08.15 0 0 7380

Köszönöm! Ez már használható!

Opel Astra F?

Előzmény: Machado2 (7379)
Machado2 Creative Commons License 2010.08.15 -1 0 7379
Én tapasztalatom+netes vélemények alapján, amiket olvastam:
-Toyota/Mercedes/Audi automatája szinte mind megbízható
-VW automatája is jó, bár pl. tiptronic-okat mindenképp kerülném (Lupo, Polo, stb. tiptronic igencsak megbízhatatlan)
-E30-as és vele egykorú szériájú BMW-ék automatája talán a legjobb, ami valaha készült, a későbbi E36-osoktól kezdve viszont vannak gondok
-Mazda automatákat én kerülném a Ford rokonság miatt
-Mitsubishik/Hondák is sokáig elmennek, ha karban vannak tartva
-Renaultról sok mindent nem tudok, de pl. emlékezetes dolog volt a Renault 21-es automaták elhalása, ma már gyakorlatilag egy sincs forgalomban, alapból tervezési hibásak voltak.
Előzmény: ezustgolyo (7371)
Machado2 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 7378
Ha a váltónak jó a hűtése, akkor szerintem lehet D-ben féken állni, ha nincs hűtése vagy melegedésre hajlamos a váltó, akkor érdemes lehet kivenni N-be.
Előzmény: Daytona (7375)
C20NE Creative Commons License 2010.08.14 0 0 7377
Csak ha kényelmetlen már a fék taposása, magam miatt, áttolom, a váltó miatt soha. Eszembe nem jutna pl. pirosnál kapcsolgatni.
Előzmény: Daytona (7375)
vwopel Creative Commons License 2010.08.14 0 0 7376

Fél perc fék ,ha több akkor N ,én így szok mondani:-)

Előzmény: Daytona (7375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!