Ma kicsit kocsikáztam és kinálkozott pár alkalom elözésre, hát ismét autoban ültem, olyan jol harapott a boci mint régen, kettesben odanyomtam neki és visitottak a gumik.Már régen nem csinált ilyet. Hiába ez az NGk mégis csak jo.
persze, nyilván egészen más :) csak azt mondom, hogy emlékeztet. úgy, mint a mai mini az ős minire. az se hasonlít, ha egymás mellé teszed, de mégis emlékeztet :)
itt nyilván szempont volt, hogy a renault egy külön márkába rakta az olcsó kocsit k-európának. persze máshol meg renault néven megy. néha nehéz megmondani még cégen belül is, hogy egyes vezetők miért hoznak meg bizonyos döntéseket :)
Ennyire nem értek hozzá, csak találtam egy szépnek tűnő példányt a mobile-n :)
A már többször itt szereplő 3000-es benzines automata 124-es nemsokára megy ki németbe, műszakizni. 800 €-ért megvette egy másik helyi német. Az autó az akksi berakása és egy kis benzin betöltése után, másfél év garázsos pihenőből felébresztve is pöccre indult, gyönyörűen járt a motor egyből. Szeptemberben jön egy rokon, ő hoz kintről piros rdsz-ot ( olyasmi, mint nálunk a P-s ), és kimennek az autóval műszakira, és vissza lesz helyezve a forgalomba. Most egy szerelő nézi éppen át, mit kéne megcsinálni rajta addig ( fék, stb ).
Egyszer poénból elmentem egy 112es Ladát vezetni. Tesztautó volt. Menetteljesítményre egészen jó volt, közepes fordulaton nem kellett sokat kapcsolgatni - szerencsére, mert a váltó hajmeresztő volt. Aztán a fék volt még szabályosan ijesztő. Saccra azt mondom, hogy a megánok fékútjának duplája. Tudom, nem illik összehasonlítani, hiszen a rönók nagyrészt 40 méter alatt, vagy a nagyobb darabok +1-2 méteren megállnak. Ez érzésre 80 körül volt, valójában talán 60, jó esetben. A zaj kriminális volt, a motor nyers hangja elnyomott mindent az utastérben. Kivéve a nyekergést. Az egész kasztni úgy tekeredett minden apró útegyenetlenségen, hogy minden műanyag elem folyton recsegett :) Gondolom, az újabb modellek, mint a Kalina talán jobban meg vannak csinálva. De emlékeim szerint a 21053asunk sokkal de sokkal jobb volt összességében, mint a 112es.
Még a márkaszervízre vártam beszéltem a rönyo kereskedésben beszélgettem a kereskedővel mondta, hogy a dacia terepjáróból már január- februárra vesznek fel rendelést. :D
És egy ilyen ? :) Ukránoknál még óriásplakáton is hirdetik, jó áron szerintem itthon is lehetne eladni belőle. De az euro2-es motor és a sok rárakódó fizetnivaló miatt nem lehet.