Szerintem MAN-re van szabva, ahogy a többi hasonló tendernél is láttuk. A CNG irány szerintem nem rossz. A felmerülő üzemeltetési költségek legalább józanítóan fognak hatni.
Azért a férőhely kitételek sem rosszak. 78/33 ill. 150/36... meglesem a Sola milyen paraméterekkel bír... Igaz súlyozásnál 8%-ot ér, de ezt minimum teljesíteni kell.
"Adásvételi szerződés az IKOP azonosító jelű projekt keretében 36 db földgázmotor (CNG) (Euro 6) hajtású alacsonypadlós szóló, és 5 db azonos kivitelű, földgázmotor (CNG) (Euro 6) hajtású, a szóló autóbusszal azonos típuscsaládba tartozó alacsonypadlós csuklós autóbusz szállítása, üzembe helyezése tekintetében."
Teljes mennyiség:Jelen közbeszerzési eljárás teljes mennyisége:
„36 db földgázmotor (CNG) (Euro 6) hajtású alacsonypadlós szóló, és 5 db azonos kivitelű, földgázmotor (CNG) (Euro 6) hajtású, a szóló autóbusszal azonos típuscsaládba tartozó alacsonypadlós csuklós autóbusz szállítása, üzembe helyezése” A szállítandó járműveknek meg kell felelniük a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendeletben meghatározott műszaki feltételeknek, továbbá a következő minimumkövetelményeknek: — 36 db földgázmotor (Euro 6) hajtású alacsonypadlós szóló, és 5 db, földgázmotor (Euro 6) hajtású azonos típuscsaládba tartozó alacsonypadlós, csuklós autóbusz, — 3 db egyforma kétszárnyú ajtóval (szóló autóbusz esetén) ill. 4 db egyforma kétszárnyú ajtóval (csuklós autóbusz esetén ), — rendelkezik EK típusbizonyítvánnyal, — megfelel az Euro 6 követelményeknek, — rendelkezik légkondicionálóval, — rendelkezik CAN-BUS rendszerrel, — rendelkezik ABS-ASR rendszerrel, megfelel a jogszabály szerinti zajkibocsátási határértéknek és a jármű minimum 96 %-os rendelkezésre állása szükséges. (A rendelkezésre állási mutató a jármű elméleti (menetrend szerinti) teljes munkaidejének és valós munkaidejének aránya.) A Járműveknek az alábbi, utas-kiszolgálással kapcsolatos üzemképes tartozékokkal kell rendelkezniük: — forgalomirányítási eszközök, — utas-tájékoztató berendezések és eszközök, — ajtóműködtető-, le- és felszállásjelző rendszer — kerekesszékkel a Járműre való fel- és leszállást elősegítő, kisegítő rámpa, — elektronikus jegyrendszer előkészítése.
A drága volán (bocsi KK) volt olyan kedves és elkezdte a 4200-as, 4201-es és 4203-as járatokra beleszámolni a Homoktanyai betérést (2.2 km) és Ibrányban a telepre (ez Nyh-T.bercel irányban napi egyszer van 13.45-ös járaton ami a legforgalmasabb) való kitérést is. Eddig egész Ibrányra elég volt a 30 km-es bérlet, így több megállhoz 35 km-es kellesz, az egyikből meg 40 km-es. Tiszabercelig elég volt a 35 km-es, most már 45-ös kellesz.
Most látom, hogy már munkaszüneti napokon is közlekedik a Tiszabercelről 20.10 órakor és Tiszabercelre 22.40 órakor induló járat. Nyilván ez a műszakos munkarendben dolgozóknak kedvez. Ez valami kísérleti dolog?
Bár sosem értettem, hogy Szabolcsban vasárnaponként miért este 7 óra környékén mennek el az utolsó helyközi buszok.