Mivel egy csöpp Daihatsuból készültem kiszállni, többféle méretű járgányt is megnéztem. Így került képbe a 206.
Sokáig a Xsara is nyerőnek tűnt, de abban is csak 8 szelepes moci volt. Az Alfánál meg a névért is kellett volna fizetnem. Miközben - papíron - a menetteljesítménye és a fogyssztása gyengébb volt, mint a Megáné. Meglepetésemre a leírt adatokat hozta a Retyó! Sőt, fogyasztásban még jobbnak is bizonyult. És nem csak nálam!
tudod olcso husnak..., de pár hibát megtalálva tudtam alkudni szépen, egy kereskedönél nem ment volna,amit nem vettem meg veszprémben egy pirosat kereskedötöl, az talán még most is ott áll, de jo pár honapig hirdették,talán még most is
láttad már a listát? akkora mint egy komplett feltekert kéztörlö guriga :)
amikor a mercit vettem ,ahhoz is irtam listát mert nöi tulajtol vettem, 4db A4-es oldal volt,de sikerült kipipálnom az egészet 6 év alatt :) és volt benne hütöcsere is
ha már pözsóból a 206, akkor rönóban legyen ellenfele a méretben stimmelő Clio. Abból volt/van Williams, RS és V6. Ez utóbbi elég gonosz kis gép lehet. :)
Az M I 16 szelepes, korszerű motorral volt kapható. A 206 meg modern formája ellenére egy régi 8 szelepessel került a szalonokba. Csak a sport verzióba pakoltak 16 szelepest.
tölünk lopják a picassot mint a cukrot, van két scenic és két grandtour meg az enyém, eddig még nem kellettek senkinek, még!! de beleteszek egy listát hogy ha valaki ellopná akkor mit kell cserélni benne :) szerintem elmegy a kedve töle
én egy Xsara Picassoval szemezgettem nagyon, aztán megláttam a Scénicet...
az igazsághoz hozzátartozik, hogy gondolkodtunk rajta már két éve ilyenkor is, azán jött az Opel/Toyota vonal, egyik barátom vett egy sötétzöld Scénicet, beültem és azt mondtam nekem ekkora batár kell. utána jött egy-két megnézett Picasso, egy Megane kombi, egy zöld Scénic, majd a miénk.
2009 decemberében mikor kocsit vettem akkor elötte sok tipust kiprobáltam, végén két darab maradt egy laguna1 2.0 ás és a megane 1.6 os, de a laguna szét volt szakadva alul, a megane meg egy kis fiatalos járgány és az én koromban már kell hogy javitson a helyzeten amikor az örsön gyorsulunk Zizivel a csajok elött. Aztán a többi klubban nem szeretik a sört igy maradt erre a választás.
Anno 120e-nél voltam "rendesen" szervizben. Aztán most nemrég, az axiálcsukló cseréjekor. Nem volt indítókártya-olvasó a márkaszervizben, így kézzel írták be a km-t. Természetesen 173e helyett 73e került a rejdszerbe. Aztán 1-2 hétre rá egy másik szervizben volt olajcserém. Ott hogy-hogynem volt kártyaolvasó, és regisztrálták a 173e km-t. Na, most erre mit fog mondani a vevő ha egyszer mégiscsak eladnám?