de nem áll meg hidd el,mindenki hüledezett korábban is a dizelektöl,közben egy merci elmegy egy milla kilométert ugy hogy nem kell hozzányulni az adagolohoz, a befecskendezö porlaszto csucsok meg 3500 ft darabja az is elég 15 évre legalább, a röno sem rosszabb, csak persze nem kell szétverni mert akkor tényleg behal jo korán, de Gesszti motorja sose fog elromlani mert a sok akksi viszi az autot :)
Ha még hozzáteszed, hogy még ennyit el szeretnék vele menni, mielőtt az első porlasztót Zoli kiveszi belőle... ;-) Meg azért én még holnap is "csak" 341-ért fogok tankolni.
+400 volt a vételár miatt, előre bekalkulálhatod a +250-et az üzemanyagrendszer felújításához (ha nem zoltánnál, akkor persze vastagabban fog a ceruza...), így már +650-ről indulsz. persze 175e km-nél így már nyerő vagy, de ha megáll a tudomány 100e km-nél akkor nem
Igazándiból a mostanivan, ami a4, azzal is kezzel trükköznöm. A fehér szegélyeket levágta. Aztán volt, ahol még volt egy-két felirat a szélén. Aztán itt-ott összeillesztettem. Így ha lassan is, de ezt a nagyobbat is össze tudom szerkeszteni két darabból talán.
Vagy föléállítom az állványt, és fotógéppel, nagyjából próbálom merőlegesre belőni az objektív tengelyét, majd szép nagy méretben lefotózom őket oldalanként :)
a tied már tök olyan mint az én benzinesem csak van benne egy erösebb tápszivattyu vastagabb csövek és kicsit komolyabb ecu + izzitás de az is minek bele :)
Ugyan nincs MII-m, de szerintem az ülés hátulja nem biztos, hogy valódi. De nincs kizárva.
Egyébként pedig a mostani autókban úgy pár tízmilliós határig tudomásom szerint valami olyan technikával dolgoznak, hogy bőrt felaprítják, és ráteszik valami hordozórétegre, ragasztókkal keverve. Ez valahogy így jobban bírja a strapát talán, és attól még valódi bőrhuzatnak számít. Meg persze valószínűleg így kevésbé kell megválogatni a felhasznált bőrt, nem kell olyan nagy egybefüggő ép felületeknek lennie. Meg valószínű, hogy olcsóbb is így gyártani, mint egy komplett marhát ráhúzni egy ülésvázra.
Lehet.. viszont számoljuk azt, hogy 5 litert eszik egy 1.4-es (harmatos) benyás 7 litereje helyett. Ez 100 km-enként 2 liter benzin. Eddig mentem vele 175000 km-t. Ez 1750x100 km. 1750x2 liter, 1750x2x330Ft.... azt hiszem, belefér egy Zoltán féle szivattyú+porlasztó felújítás. :-)