vagy elkezd kiépülni egyfajta bizalom és tisztelet egymás iránt, vagy pedig tényleg jobbak lesznek nálunk az albánok (csak hogy a balkánon maradjunk)
én úgy látom, hogy most már annyira durva a helyzet, hogy hamarosan eldől, melyik úton megyünk
ha neked lesz igazad, akkor nyugodtan ki is veheted a műszercsoportot eladás előtt a kocsiból :)
egyébként magunknak köszönhetjük: mindenki 10 éves, 25e km-t futott kocsit akar venni idős vidéki orvostól, garázsban tartottat, amin egyetlen karcolás sincs
Te a tökéletesség híve vagy... egyedül ebben az országban, ha az autókereskedést nézzük. Erről a tulajdonságodról tegyél le, ha autóról van szó. Azt se szabad elhinni, amit az eladó kérdez. Sőt azt se, amit még meg se kérdezett, csak meg akar kérdezni...
pont most írtunk "rólad", az átlagos autóvásárlóról, aki nem tudja milyen trafó van a kocsijában - de miért is kéne tudnia? (ez inkább a srácoknak szólt)
az első és legfontosabb, hogy nyugodj meg. már csak azért is, mert a lehető legjobb helyen jársz a problémáddal. itt olyan emberek vannak, akiknek ilyen autójuk van, szeretik őket, és jópáran értenek is hozzá.
pl. KoAn meg tudott oldani egy olyan elektronikai problémát (nekem is meg saját magának is) amit márkaszervizben csak teljes cserével orvosoltak volna, és több 100e ft költséggel járt volna.
sajnos úgy tűnik, hogy téged egy kicsit megvezettek a vásárlásnál, de ez bárkivel és bármikor előfordulhatott volna, aki nem ássa bele több héten keresztül magát az adott típusba és annak rejtelmeibe - azért nagyon-nagyon kevés ilyen ember van, szerintem.
ahhoz, hogy meg tudd mondani, volt-e a kocsiban kipörgésgátló gyárilag, ismerned kellett volna az összes, az adott évjárathoz tartozó felszereltségi szintet és az azokhoz rendelhető extrákat, valamint azt, hogy pl. adott felszereltséghez tartozott-e bőr kormány, stb. hát ki csinálja ezt meg? nagyon kevesen.
szerintem tedd a következőt: készíts egy videót, akár mobil telefonnal a hibajelenségről (a műszerfalat filmezd le). aztán azt töltsd fel ide. akkor a tapasztaltabb fórumozók már meg tudják mondani, hogy kábé mi lehet a baj. lehet, hogy trafókat kell cserélni, de az is lehet, hogy egyszerűen egy kábel érintkezése rossz. az is kiderülhet, hogy lehet-e így a kocsival közlekedni, vagy semmiképpen sem ajánlott.
aztán pedig hétfőn hívd fel Zoltánt. ő pest mellett "rendel", de telefonon meg fogja adni a pontos címet és hogy mikor tud fogadni. ő biztosan behatárolja a problémát és tud javaslatot adni a megoldásra.
hidd el nem rossz autók ezek, de mint minden márka, a renault is speciális tudást és rengeteg tapasztalatot igényel. én azt mondom, ne ítélj most, ha megbízol bennünk és a megfelelő szakembert választod, a kötelező karbantartások mellett sokáig fogod örömödet lelni a kocsiban.
aztán vannak típushibák, mint a trafó, amik minden márkánál jelen vannak. ezeket az itt előfordulók jó eséllyel ismerik, és tudják, hogy miképpen lehet olcsón és tartósan orvosolni ezeket.
csak egy példa, amit én ismerek: V-ös golfnál a legelső szériából majdnem az összes automata klímás autónak elment a fűtése már legalább egyszer. az importőr mindegyikben cseréltette a műszerfali fűtés vezérlő egységet, ami 350e ft + munkadíj (szerencsések garanciában megkapták). azért cseréltették, mert a számítógép azt írta ki, hogy ez a hibás. pedig csak egy kábel dörzsölődött ki a műszerfalban.
vagyis egyik se sokkal jobb, mint a másik...
ne add fel! és ne útáld a kocsidat. az előző tulajdonos/szerelő tehet a hibákról, szerintem.
Igazad van! Biztos én reagálom túl a dolgot, csak tudod magamból indulok ki.Én ha eladok valamit, mindenről tájékoztatom a vevőt.Én a tökéletesség híve vagyok.
Megmondaná valaki,hol él ez a híres Zoli, csak,hogy betájolhassam km-be...egyébként lehet használni ilyen állapotban a kocsit vagy nem ajánlatos?Valahogy csak el kell vinnem egy szerelőhöz...
Köszönöm kedvességed!A számot elmentettem, de helyileg hol is lakik Zoltán-Zoli? Ilyen állapotban is lehet menni a géppel, nem teszem jobban tönkre?Mert a könyve alapján, ilyenkor nem szabad beüzemelni, csak akkor meg az a kérdés,hogy jutsz el vele a szerelőhöz...Ehhh,én barom,hogy megvettem,azt hittem egy jó és tökéletes kocsit vezsek, nem hiszem el!És csak 39.000 km volt benne,egy dokinénié volt.
Akkor jó, hogy tudjátok melyik fórumról is beszélek.
Csak az nem, hogy én kétségek köt vagyok és baromira idegesen, hogy sikerült újra valami xart vennem.már bocsi, de mikor kikérdeztem az eladót a kocsi állapotáról semmi rosszat nem mondott.Sőt azt is mondta, hogy van benne kipörgés gátló,amire utólag rájöttünk, hogy nincs is. De aki nem tudja,mit hol keressen, nem tudja megnézni sem.A könyvét olvasván jöttünk rá a tuzrpiszságra!És még ki tudja milyen bajok jönnek még elő....ISTENEM.
Azért csatolok 1 fotot.Ő az én álmatlan éjszakáim megrontója.
Pedig azért mertem Őt megvenni, mert csupa jó dolgokat olvastam róla.