Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7829

Közben rájöttem, már tárgytalan! :-))

Előzmény: 409 (7826)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7828

A műszerfalon felvillanó jelzés: Sárga háromszög, benne felkiálltó jel, a háromszög körbe foglalva, aminek a vége nyílazott. Akkor jelenik meg, amikor az előző probléma jelentkezik.

Ha nem ég, akkor rendesen húz a szerkezet. Köszi. Üdv.

LangsamV6 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7827

Na elkezdett szórakozni az automata váltó.

Olyan érzés, mintha csúszna a nemlétező kuplung, pörög a motor, gyenge a gyorsulás, főleg nagyobb sebességnél és fordulatszámon. Újraindítás után a probléma -néha- teljesen megszűnik, minden ereje teljében. De másnap megint előjön.

Mi lehet a gond ?

(Skoda Superb 2004-es 1.9 dízel Tiptronic)

Köszönöm.

Üdv.

409 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 7826

Kérdezhetek valamit, ha otthon vagy a VW 4sebességes AG4-es (01M) váltójában?

Előzmény: gabika3375 (7825)
gabika3375 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 7825

javitasd meg a turbinát az lesz a legjobb. olcsobb mint a váltofelujitás

Előzmény: puskely (7823)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2010.12.13 0 0 7824

rendelj bele egy olajszivatyút , 30-40e ft . abban benne van ez is .  Az enyémnek is ez a gondja annyi különbséggel hogy hibátlan az a siklócsapágy is  .  5HP-19 DEF

 

most raktam össze , kicseréltem az olajpumpát az 1-es fokozat lamellatartóját , a konvertert ,a szimeringet , és ismét ugyanúgy folyik .............   szimering és a konverter tengelye között engedi de hogy miért azt nem tudom....

 

Előzmény: bxm (7792)
puskely Creative Commons License 2010.12.12 0 0 7823

Sikerült a váltómon diagnosztikai vizsgálatot elvégezni és sajnos hibát adott a gép. Nevezetesen: " A nyomaték átalakító csúszása a vártnál nagyobb. Belső mechanikus/hidraulikus hiba okozhatja".

 

Beszéltem a Karaba Zoltánnal és azt mondja, hogy ez a hiba a konverter hibája, amit ő nem javított, így arra nincs garancia. Csak azt nem tudom mi a picsát csinált 400 ezer forintért.
Mindszenti váltóssal beszéltem kb. 200 ezer forintért meg is javíttathatom nála. Elmondta, hogy váltó javításnál nem kötelező, de erősen ajánlott a konvertert is felújítani, mert akkor csak 75000 ft többlet kiadás lett volna.
Szóval Karaba Zoltánt Gödöllőn, egyben a váci Gajber Kft-t, és a www.valtodoktor.hu-t erősen nem ajánlom senkinek (ez a három elvileg egy).

andrago_ Creative Commons License 2010.12.12 0 0 7822

Ez volt az elképzelés, csak megerősítésre vártam. Köszönöm!!!

Előzmény: 409 (7821)
409 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 7821

Bizonyára elszakadt a bovden. Ha a váltónál hozzáférsz a végéhez, kézzel N-be tudod kapcsolni, ekkor beindítható a motor. hagyd melegedni a motort, amíg visszaesik a fordulat alapjáratra, utána kézifék behúzva,!!!! valaki nyomja a féket !!!! és visszakapcsolod D-be, így el tudsz vele menni egy szerelőhöz.

Előzmény: andrago_ (7820)
andrago_ Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7820

Nincs ötletetek, hogy az enyémnek mi lehet a baja? Nagyon könnyen mozog a váltókar és D-ben van.

 

Esetleg valami jó szerelőt tudnátok ajánlani Pesten?

 

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7819

Ez belso feltengely lesz gallo. Azert is mert amikor lent voltam a jobb idoben semmi.Gondolom egybol a minuszt megerezte a zsir benne.Szerintem kikeszult a kemeny hegyi utaktol.

 

Előzmény: gallo (7818)
gallo Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7818

Irány Mindszent.

Előzmény: Törölt nick (7815)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7817

Kinek mi a jo?!Van aki  a suzunak is orul.Ha hasznalva van akkor kolteni kell ra.

Előzmény: norbi.sz_80 (7816)
norbi.sz_80 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7816

Vegyél egy jó autót :)

Előzmény: Törölt nick (7815)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7815

Valasz:) Remeg az egesz vas eleje 70-80 korul emelkedon felfele.

Előzmény: gallo (7811)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7814

Tegnap kicentiroztattam a ket elso kereket.Total vacak volt.Lentrol felfele bizonyos utszakaszokon eleg kemeny emelkedok vannak ugy hogy az automata neha kemenyen be is vagja a sebesseget.

 A fonokomnek egy uj 2.5 VW 6 sebesseges busza van de az is kemnyen kapaszkodik, ahogy valt azt is eszreveszi az auto. Tegnap hivtam a szerelomet es azt mondta,hogy feltengely.

 Itt megemeltek a vasat es a bal oldali feltengely belso reszenel kicsit kattog.A jobb oldalinal semmi.Remelem az csinalja. Persze akkor erezheto 70-80 korul ha lassan nyomon neki es kapaszkodik felfele.

 Ha nem az akkor meg a valtoszerelo annyit mondott,hogy turbina de kicsi az esely mert jf506e valtoban nem szokott ilyen prblema lenni.  Mondjuk itt nem csodalkoznek ha a feltengely mert olyan kemeny szerpentinek vannak,hogy kap rendesen az auto.

 

Előzmény: gallo (7811)
andrago_ Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7813

Nem, de a motor oldalánál igen.

Előzmény: 409 (7812)
409 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7812

Hozzáférsz a váltónál a bovden végéhez?

Előzmény: andrago_ (7809)
gallo Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7811

Nem értem. Mi a baj az Audival?

Előzmény: Törölt nick (7801)
MM. Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7810

Járó motorral lehet vontatni. Nem járó motorral is lehet de csak pár kilómétert, és csak lassú sebességgel.

Előzmény: andrago_ (7809)
andrago_ Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7809

Köszi! Igazad van, ötlet elvetve. Ha nem jár a motor, nincs olajnyomás, tehát nincs kenés. Viszont járó motorral mintha lassan, de lehetne vontatni - valahol ezt hallottam. Ilyenkor van olajnyomás, tehát kenés is. Olyan, mintha N-ben gurulna... Vagy mégsem?

Előzmény: roomst_09 (7808)
roomst_09 Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7808

megemelt hajtott kerékkel a világ végéig :)

Én a helyedben nem vontatnám !!

Előzmény: andrago_ (7805)
Manulu Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7807

MM Köszi a tanácsot, utánalesek.

Előzmény: MM. (7796)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7806

Ha otthagyom a francos toklevest akkor tutira leeg.:) Ezert tobbet szopok mint te.:) Lehet meg a loved is tobb.

Előzmény: Donibcsi (7804)
andrago_ Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7805

Sziasztok!

Hiába mozgatom az automata váltó karját, nem történik semmi. Nem tudom indítani. Mintha D-ben lenne. Amikor leállítottam, D-ben maradhatott, mert furcsán állt le a motor, mintha kicsit rángatta volna még a kocsit. Indításnál úgy csinál, mintha D-ban akarnám indítani, azaz nem indítózik a motor. Aksi feltöltve. Ami gyanús, hogy a váltókar nagyon könnyen mozog. Toyota Avensis, 2.0 benzines, szerintem bowdenes a váltókar.

 

Mennyivel és milyen messze lehet vontatni?

 

Mi lehet a baja?

 

Köszi!

Donibcsi Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7804

Donibcsi...ha kérhetem.

 

Persze....mert ha otthagyod a sülthusit odaég...ez hogy is van?

 

Habar nem tudom az en palyamon kicsit  mashogy van

Most akkor tudod hogyan van a Te pályádon, vagy nem?

Előzmény: Törölt nick (7803)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7803

Ugy latom donibcsi te is tobbet vagy topic-ban mint a kocsik alatt!:) Persze elmeletben is lehet fejlodni.:) Habar nem tudom az en palyamon kicsit  mashogy van.

 

 

Előzmény: Donibcsi (7802)
Donibcsi Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7802

Apaaa kezdőőőődik:)

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7801

gallo te mindenhol ervenyesited a bunko beszolasaid?????????????!!!!!!!!  Ugy latom nem csak velem de az Iphone topic-ban....... Igaz nem ismerlek de ugy latom minden temaban te "helikopter" vagy ahogy irtad.:):) Ez ilyen forumos beszolas?  Termeszetesen nem vagyunk egyformak.Sajnos nekem meg kulombozo temakban kerdeznem kell.:)

 Annyira meg nem okosodtam ki,hogy tudjak mindent mint te.

 

Előzmény: gallo (7800)
gallo Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7800

És tána vegyen Audit :)

Előzmény: vwopel (7799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!