Sziasztok!
Tegnap volt róla szó, hogy 200ezer km körül vagy előbb is a 106Le-s 1.5 dCi-k motorjai hajtókar csapágyasak lesznek.
Ez csak a 106Le-s változatra igaz, vagy mindegyikre (80Le, 86Le, 100Le)?
Ez nem lehet, hogy a nem jó olajhasználat miatt van? Kollégámnak is volt ilyen problémája, de ott kiderült, hogy nem volt olajcsere amikor megvette és ő sem cserélt.
Igazából engem nagyon érdekelne, hogy melyik dCi hány km-t ment eddig a klubban és milyen motormeghibásodása volt (ha volt egyáltalán).
Van arra mód, hogy összeszedjük???
Ha nekem elküldi mindenki a saját tapasztalatát emailben, akkor vállalom, hogy táblázatban összegyűjtöm.
A következő adatok kellenének: Név, típus, köbcenti, teljesítmény, évjárat, km az esetleges meghibásodásnál (turbó, befecs rendszer, hajtókar csapágy, stb...), milyen gyakran volt olajcsere, milyen olajat használ, használat módja,
Kezdem a sort:
Stevemegane, MII Berline, 1.5dCi, 82Le, 2003., 120.000km, eddig nincs meghibásodás, olajcsere 20-25ezer km-enként, Elf evolution SXR 5W-40 mindig, vegyes használat hidegen nem hajtva,
Remélem segítetek elkészíteni a statisztikát.
Ismerősök tapasztalatait is osszátok meg.
Köszi.