Sikerült megrepeszteni Megane II-esemen a bal oldali visszapillantó keretét (nem a fényezett hátlapot, hanem amiben a tükörmozgató motor, a tükörlap is benne van). A tükröm elektromos állítható és behajtható is. Kérdésem az volna, hogy a pótlásához ez megfelelő lenne? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180536852219
Az biztos, hogy elektromos állítható benne a tükör, csak abban nem vagyok biztos, hogy az elektromosan behajható funkciót is tudja-e. Hírdetőnél is rákérdeztem már erre, de még nem jött válasz, hátha itt gyorsan meg tudja ezt mondani valaki. Köszi.
A 2003-as ESP-s Scenic fékje is Clip-pel lett légtelenítve, szépen körbe egymás után. Gyönyörűen lehetett hallani a szivattyút légtelenítés közben. Clip szépen beindította szivattyút, és egy darabig járatta.
kimentem, kinyitottam a kocsit, megfagytam, felhívtam Janklit, aztán végül megtaláltam az állító csavart - pont nem ott, ahol mind a ketten sejtettük :D
most felemeltem úgy, hogy annyira világít alsó állásban, mint előtte a legmagasabb állásban. majd holnap próbálgatom, kiderül mit mutat.
6-os dugókulcs bekészítve a kocsiba, bármikor tudok igazítani rajta :D
Aki életében kettőnél többször járt autószerelő műhelyben, biztosan hallotta már a címben szereplő mondatot. Ez már a múlté, nagyon nem így kell azt. Tovább »
Minap a tescoban elöttem áállt egy csaj és ö elötte pont két igen öreg párocska fizetett,nehezen ment nekik, a csaj tiszta ideg volt és halkan megjegyezte minek jönnek már ilyen öregek ide.Azután ö jött sorra és fizetett majd mikor jol berámolt és elindult,utána szoltam hogy itt maradt a fele áruja nem hiányzik. Majd hozzá tettem most akkor ki is az öreg? Nagyon égett a csaj
Tegnap volt róla szó, hogy 200ezer km körül vagy előbb is a 106Le-s 1.5 dCi-k motorjai hajtókar csapágyasak lesznek.
Ez csak a 106Le-s változatra igaz, vagy mindegyikre (80Le, 86Le, 100Le)?
Ez nem lehet, hogy a nem jó olajhasználat miatt van? Kollégámnak is volt ilyen problémája, de ott kiderült, hogy nem volt olajcsere amikor megvette és ő sem cserélt.
Igazából engem nagyon érdekelne, hogy melyik dCi hány km-t ment eddig a klubban és milyen motormeghibásodása volt (ha volt egyáltalán).
Van arra mód, hogy összeszedjük???
Ha nekem elküldi mindenki a saját tapasztalatát emailben, akkor vállalom, hogy táblázatban összegyűjtöm.
A következő adatok kellenének: Név, típus, köbcenti, teljesítmény, évjárat, km az esetleges meghibásodásnál (turbó, befecs rendszer, hajtókar csapágy, stb...), milyen gyakran volt olajcsere, milyen olajat használ, használat módja,
Kezdem a sort:
Stevemegane, MII Berline, 1.5dCi, 82Le, 2003., 120.000km, eddig nincs meghibásodás, olajcsere 20-25ezer km-enként, Elf evolution SXR 5W-40 mindig, vegyes használat hidegen nem hajtva,
Passz. A régiek még tudták, hogy mit miért csináltak.
Akik továbbviszik a hagyományokat, sokan már nem tudják, hogy mit-miért. De mivel az öregek is így csinálták és jó volt, ezért megy tovább a bevált módszer.