ismerősünk egy 2001-es Golf4-et vett, olaszból behozottat, gázra átalakítottat, 120e km-rel. vagy nem annyival.
olajat nem fogyasztja, eddig semmit nem kellett rajta cserélnie, múltkor volt egy kis gondja, párás időben nem indult. benzint sem fogyaszt, mert a havi törlesztő miatt már nem futja rá, ott pusztul az utcán. a VIII.kerben...
Ma elugrottam egy nagy céghez, ahol az a fényező dolgozik, aki maszekban fényezte a lerombolt és javítás alatt álló furgonomat.
Parkoló a gyártócsarnok nagy ablaka előtt, haver észrevett, ki is jött egyből.
Meg még 3-an, akik megcsodálták az S3-at :)
Egy Meganos srác is volt a csapatban, a többiek mind VW Tdi-fanok :)
A Meganos gyereket is győzködték annak idején, hogy népatót kéne vennie, de őt elragadta a Megane formája, és azt vett.
Nem is bánta meg :)
Hozzáértő szerelő csinál az autón mindenféle karbantartást, ő csak tankol és furikázik.
A szinte ugyanennyiért vásárolt VW-khez meg kb hetente jön valami ebay-ről rendelt cucc, mert mindig csavarozzák valamelyiket.
A főnökgyerek is elismerően beszélt az új Scenicről, miután kiszállt belőle egy próbakör után :)
Mikor az árát is megtudta, akkor csak forgatta a sapkát a fején :)))
A Touran-ja kevesebbet tud minden tekintetben, drágábban.
Azt mondta, át kell értékelnie a francia autókról alkotott véleményét. Ezt mégegyszer elmondta, miután a fényező gyerek beültette a ( Peugeot ) furgonomba, és meglátta a 200ezerhez közelítő futásteljesítményt :))
Ismer, és tudja jól, hogy ha nem vált volna be a furgon, akkor már rég túladtam volna rajta.
Nekem ez a válasz műszakilag megalapozottabbnak tűnik, mint a spuris válasz. De a cikk vége nem szimpi. Adott az autós, aki vesz egy kis fogyastású, alacsony fentartási költségű kocsit, hogy spóroljon a pénztárcájának. És akkor egy pacák jön, hogy lehet, hogy xar a magyar GO, de tanoklj a drágábból, mert abban van adalék...hát szívesen látnék róla papírt, hogy mi van a prémium GO-ban....és a drágább GO el is viszi a hasznot, sőt.
Csak azért mert itt sokan használunk 2T-t de kizárólag full szintetikusat.....és ezt is mondjuk a cartársaknak... kifaggatom a tesót, és közlöm a választ, természetesen.
A tesód véleményét körbeküldhetnéd, a klubos e-mail címeken. Nagyon érdekel mit mond, de lehet, h nem olvasom pont akkor a fórumot!
Én is megakadtam ennél, de ott csak valószínűsíti a srác a dolgot. Hogy "esetleg" jobban vigyáznak, talán, stb. Nem tudom, pontosan milyen szavakat használt, de valahogy úgy jön le nekem, hogy ha mindenáron nyugtatni akarjuk magunkat, akkor ne 2t-t öntsünk bele, hanem olyan üzemanyagot, ami esetleg, talán jobb minőségű. Ha meg még külön jó is, akkor jól jártunk.
Én Stefi mesteren gondolkodtam ,rágebbne róla olvastam itt sok jót.
Zoltán merre dolgozik?
Márkaszervízt nem hívok, azoknak elgurult a gyógyszerük az árképzésnél. amíg garis volt oda vittem, többet soha.
(Baumgartner újpest)
Az utolsó alkalommal még az olajcserét is csak a számlán csinálták meg..vagy nagyon tudnak valamit, mert ilyen gyorsan olajat még embernek nem cseréltek. Utána vittem rögtön egy másik szervízbe és ott újra , immáron ténylegesen kicseréltettem...azóta márkaszervíz felejtős.
Az utolsó gondolatok érdekesen hangzanak!! Szóval, ha az olcsóbb olaj félő, h nem elég jó, tankolj a drágábból. Mi a garancia, h abban megvan a kellő adalék? Ki tudja, nem-e ugyanabból a tartályból jön az olcsóbb, mint a drágább? :)) Ha, már csalhat a kutas akkor ez sem lehetetlen.!
én most elmentem az olajjal 3 ezret és lecseréltem, máskor már kibirom 7 ezerig is,nem sokan szeretnek nálam sürübben olajat cserélni, a fülemmel is baj van mert mindent meghallok és azonnal keresem a hibát majd megjavitom,máris jön a következö :)
asszem az autodatában láttam, hogy a villámosoknak a régi 8 szelepes 1.4-es motorja olyan, hogy ha szakad a szíj, nem barmolja szét a dugattyút/szelepeket. ellenben ha valami miatt termosztátot akarsz cserélni, akkor is le kell kapni a szíjat, na meg e fél autót szét kell szedni, hogy hozzáférjél :)
Engem halálra szivattak az ismerősök és kollégák,hogy rönót veszek.
Egyedül én nem szívok a kocsival, minden ismerősöm szarul járt azzal ,amit vett.
Szerencse kérdése. Nekem mázlim volt, mert boldog és jókedvű munkások (robotok) rakták össze. Azóta én szivatom az ismerősöket,hogy megbízható francia autót kellett volna venniük a sok német és japán szar helyett :-)
Igaz, kiméletesen bánok a kocsival, rendszeresen karbantartom, olajcsere az 15e km-enként játszik ,de meg is hálálja a kocsi.