Milyen típusu kijelzők vannak a MAZ-okban illetve mennyire lenne nehéz beüzemelni azokat? Sokkal igényesebb lenne a jelenlegi tábláknál, ha már bennük vannak a kijelzők. Ha esetleg itt nem értenek hozzá, akkor nem lehet megoldani, hogy Debrecenből átjöjjön valaki aki ért hozzájuk?
Korábban már én is írtam róla. Az önkormányzat gazdasági bizottsága (ha jól tudom) zárt ülésen tárgyalta januárban. Sehol egy szó sem esik róla. Nem lehet, hogy elbuktuk a pályázati pénzt, csak nem sikkes bevallani? Ígérgetés hű meg ha, aztán csend, mert.....
A pár évvel ezelőtti tapasztalataim szerint a DUD-784, JAN-506, KGC-095 és LGF-377 mozogtak azon a környéken rendszeresen. Aztán lehet, hogy járt még erre más is, de szerintem a legtöbb várdai busznak nemigen volt dolga Záhony környékén.
A napokban a menetrendekben találtam olyan járatokat, hogy Záhony-Kálongatanya illetve Tuzsér-Mándok. Lehet tudni melyik gépek mozognak ezeken a járatokon illetve a környéken?
Hátra ARC! A héten ezen bérlemények is visszatértek gazdájukhoz. Azon kocsik közé tartoznak, melyek jobb állapotban kerültek haza, mint amilyenben érkezésükkor voltak. Hamarosan a Scania is indul. Esetleg más maradt még, ami nem ÉMKK tulajdon? (Kőrösös Rábák, stb..?)
Korábban akartam már írni, most jutottam el ide: A helyközi menetrendek a korábbiakhoz képest számomra mindenképpen visszalépést jelentenek. Nem olvasható rajtuk a szolgáltató neve, nincs feltüntetve egyetlenegy elérhetőség sem, hiányos a jelmagyarázat: pl a jelzés nélküli járatokra nincs magyarázat. A vékony betűtípus megnehezíti az olvasást. Olyan, hogy átszállási lehetőségek, nos olyanról már álmodni sem merek...