van egy érdekes jelenség az E61-emnél. Időközönként (lehet reggeli indításnál, de akár menet közben is) a "Electronic Failure" felirat jelenik meg. Majd felváltva a képen látható szöveg váltakozik a monitoron. Egyidőben a műszerfal mutatói ugrálni kezdenek, sok kontrol lámpa világit és BMW-s bimmelő hangot is kiad.
Érdekesség, hogy semmilyen menet tulajdonság nem változik meg, arra a 10 percre sem amíg ezt folyamatosan kijelzi az autó. Majd egyszercsak megszünik és minden happy.
ebben az esetben nappali fénynél hogyan működik a fénykürt? Ideiglenesen megnöveli a belső fényszóró fényerejét? vagy az E90 és az E60 másképp fénykürtöl ilyen lámpatesttel?
Természetesen tud. Ha AUTO állásban van a lámpakapcsoló, és a környezeti fény elég erős, akkor a lenti képen látható módon világít a lámpa, ebben az esetben sem a műszervilágítások, sem a helyzetfények nem égnek. ( ez előírás a nappali menetfénynél ). Amennyiben beszürkül az idő, és eléri a kapcsolási küszöböt a fényérzékelő, abban a pillanatban deaktiválódik nappali fény és bekapcsol a xenon, valamint az összes többi fény. ( rendszám, pozíciófények, műszerfalfény )
AUDI mintára, nappali menetfény aktiválása a facelift előtti modelleknél. ( amúgy majdnem minden szériánál megoldható, E9x, és régebbiek is ) A lámpák kitöltési tényezője járó motor esetében 18%. ( stVZO jóváhagyás )
Már futottunk pár kört a hátsó fékbetét kopásjelzőmmel, azt hiszem tán te is hallottad. Szinte minden nap 1000 km-t levon a hátralévő kilométerekből. A betét új, jelző új, újraprogramoztuk a kocsit, de a hiba megmaradt. Elfogytunk az ötletekből. Hátha van valakinek hasonló élménye.
Steef:
Amióta visszakötötték a gpst minden reggel kiírja High rate of battery discharge!
A gps-esek tagadnak, bemérték a kocsit, minden eszközük határétéken belül fogyaszt.
GPS áramfelvétele 20 perc után 22mA, 1 óra után 21mA.
Ők azt mondják, nem alszik el a kocsi. 20 perc után 280mA-t, 1 óra után még 190mA-t mértek az GPS eszköz nélkül. Van jegyzőkönyv majd odaadom.
Ezt meg kéne oldani, mindjárt itt a tél, az asszony meg visszasírja a Carináját....
cdl1: Mit ertesz komplett szettnek!? Amugy 245/45 R17 - es gumik vannak rajta, es a csomitartoban a kereknek a melyedes csupan olyan ~140mm korul van.. szoval a teljes mertekben "egesz" kerek nem ferne oda be.
Engedjetek meg, hogy ide uljek a propelleres kerekasztalhoz en is. Egy 2006.08. havi 530D E60-t vettem 140ekm-el Nemetbol. Elso szemelyautom. Vezettem mar neha hasonloan eros gepeket, de ez valami felelmetes. Komolyan mondom, hogy ezt a technikat egy eles lőfegyverhez tudnam csak hasonlitani. Nem kezdem el dicserni, mert itt mindenki tudja mirol is akarok irni. Remelem nagyon sokaig szolgalni fog. Igyekszem vigyazni ra. Meg meg kell tanulni megulni a lovakat es megszokni ezt a merhetetlen csendet, es stabilitast.
Az autot potkerek nelkul kaptam. Arra gondoltam, hogy veszek egy akkora mankokereket, ami befer a csomagtartoba a potkereknek kikepzett helyre, mert ha olyan defektem lenne, amit ezzel a habos-spres-szarral nem tudnek megjavitani, akkor megis csak egy manko kerek lehet a megoldas... Tudom, van defekt turo gumi, de amik rajta vannak meg jok... nem cserelnem ezert le.
Olvasgattam visszafele tobbet is... Latom itt is megvannak a forum guruk... Hat minden elismeresem a megszallottsagukat tekintve. (Tudjatok kikre gondolok...)
A kapcsolot utolag, minden varazslas nelkul be tudjatok rakni hivatalosan, 61 31 0 409 985 a Satz szama. Arban nem draga, 60 EUR, csak le kell kapni a kozepkonzolt, hogy hozzaferj (illetve a szerviz) az airbagvezerlohoz.
Sajnos nagyon rosszul sikerült a fotó, amit készítettem az alvázszámról.
Talán a WBAPU31090CT77943 a helyes alvázszám?
Az autó biztos, hogy E61-es, barbera rot metal és elvileg 2007-es.
Nem szeretnélek feleslegesen fárasztani és visszaélni a jóindulatoddal, de megnéznéd ezt is? Abszolút nem sürgős, csak ha van egy kis "felesleges" időd.
Egy gyors megerősítés kéne nekem: ugye az E60-ban két pontos ISOFIX rendszer van! Autós ülés vásárlásában vagyunk és kiderült, hogy a kinézet típusban van három és kétpontos változat is. Más: első légzsákot ki lehet kapcsolni? Úgy nézem, hogy nincs semmilyen kulcsluk a kesztyűtartóban, de hátha van valami más megoldás. Ha nincs, akkor szoftveresen meg lehet oldani? Mekkora munka ez?
ozapft.is Szia!Tegnap küldött neked a Vojnó egy vinkódot,(GX07709) Sajna nem érem el a Robit,s naon kellene az lista.Ha megtennéd hogy bedobod ide,vagy emailbe nagyon megköszönöm.
Valami viszont nem stimmel. Amelyik alvázszámot én adtam meg, az nem teljes mértékben egyezik meg azzal, amire Te adtad meg az adatokat. A Tiéd úgy kezdődik, hogy WBANX, az enyém WBAPU. Aztán a 9. pozícióban Nálad 8-as szerepel, nálam 9-es.
Amit küldtél, az egy 2009-es E60-as, az "enyém" (még nem az) 2007-es E61-es.
A B oszlopon lévő táblán láttam még egy kódot: N53825A
Megnéznéd, hogy mi a hiba oka és mik vonatkoznak az én alvázszámomra?