Megtörténhet, hogy közelebb viszik a jelenlegi buszállomást a vasúthoz, és olyan aluljáró is épül, amin közvetlenül elérhetők a buszok felől a peronok?
Az előzetes tervezetet ismertem már korábban, láttam mind a 3 változat tervét. Nemrég hallottam, hogy nyertek 2,5 milliárd forintot a megvalósítására. És az érdekelt volna bővebben, hogy melyik változat fog végül megvalósulni?
Mai látogatásom során felvetődött bennem a kérdés, hogy a Tescohoz miért ilyen nehézkes a kijutás hétköznap, pláne pénteken? Elég hosszadalmas kijutni oda, a 18A meg borzasztó ritka.
Ez a CLD-270 mekkora gép... :) Teljes mértékben átjött a 90-es évek feelingje, már csak a pöttyös padló meg a fehér kapaszkodó hiányzott :) De sajnos este elfáradt, valamely megállóból el sem tudott indulni, a váltója teljesen megadta magát.
Köszönöm mindenkinek! Esetleg indulási időpontokat is tudnál írni? Elsősorban a Nyíregyháza-Szakoly, Szakoly-Nagykálló, Nagykálló-Téglás és Téglás-Nyíregyháza járatok érdekelnének.
Iskolai időszakban hétfőtől-szerdáig: Nyíregyháza-Érpatak, Nyíregyháza-Nyírtét, Nyíregyháza-Szakoly, Szakoly-Nagykálló, Nagykálló-Téglás és Téglás-Nyíregyháza. Csütörtök-Péntek-Vasárnap: Eger
Hétvégén nincs fordája. Hétfő reggel pl. Nyírtétre ment, mert a FIY-430 fordáját vette át. Csütörtök, Péntek és Vasárnapra Egerbe megy, a többi napon helyközit csinál.
Nyíregyháza helyközi üzemhez tartozik: JLZ-528, jelenleg JOB-672 is (de ő Nyíregyháza helyi), DUC-689, ELJ-484, JSZ-379, BPR-174, DUD-764 is helyközi (ő jelenleg felúíjtás alatt van). Na meg a Classicok, HHF-986, FIY-441, JBR-031 és KUU-269.