Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Koncsy Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64507

Még valami észrevétel a szivattyúval kapcsolatban. Hogy amikor elszorítom a visszatérő csővet, akkor max 3.8 bar a nyomás.

Előzmény: 409 (64503)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64506

Szia! 95% ban jó lett az autó. Benzin nyomás 3.5-3.6 baron zizeg. Megy mint egy kis ördög, És tudod mi volt a baj? A tankfedél és a nyomásszabályzó között  egy 20 Forintos O gyürű elkeményedett és eleresztette a nyomást. Most leállítás után nagyon de nagyon lassan ejti el a 3.6 bar t.Most Pöc röff indul. Ekkora szívást. Még jó, hogy nem cseréltem ECU-t. Lehet, hogy a 2 év alatt az önindítómban a bronzkefék már elkoptak ettől a rossz indulástól.

Szóval köszönöm Neked az ötleteket, nagyon elvittél a hiba közelébe. Gratulálok.

 

Ami még nem tetszik, hogy nagyon meleg a szivattyú és nagyon megfűti a tankban lévő benyát. Lehet, hogy a nyolc év alatt elfáradt.

Előzmény: 409 (64503)
CsA Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64505

A Corsánk (Corsa C 1,2/Z12XE/ Easytronic, 2003, 75ekm) furcsán indul. Az önindító tekerésére szinte rögtön beindul, de kb. 5 másodpercig óra szerint kb. 500-as fordulattal forog, rázkódik és majdnem leáll, de után felmegy a fordulatszám a normális értékre, és szépen jár. Ha leállítom, és újra beindítom, akkor már nem csinálja többé, normálisan indul és jár, de a következő nap reggelén újra "döcögve" indul. Valaki találkozott már hasonlóval, ha igen mi volt a hiba/megoldás?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv:

CsA

garage68 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64504

Udv mindenkinek

A hall erzekelo nem csinalhassa veletlenul

409 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64503

"A leállítás pillanatában mennyi idő alatt kell hogy lemenjen a nyomás 0 barrra?"

 

 Azt nem tudom, ilyen nincs megadva, emlékeim szerint úgy 10perc alatt eshet 1bart arról, amire a leállításkor beáll.

 

"A pumpa aljában mivel nincs visszacsapó szelep így szerintem el kell, hogy eressze a nyomást, de lehet, hogy rosszul tudom."

 

 A pumpában, ha nem is az aljában, de van visszacsapó, A nyomásszbályazó, is egy visszacsapószelep.

 

"Opelben nincs ü.a. nyomás szelep?"

 

 Nem tudom, hogy mit értesz ez alatt.

Előzmény: Koncsy (64500)
409 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64502

Vitathatatlanul igazad is volna akkor, ha Motronic Mx.x.x vezérlőről lenne szó. Csak most qvára másról beszélünk ám!!!!  :-/

Előzmény: Qkorica (64499)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64501

Szia 409! Ebben az Opelben nincs ü.a. nyomás szelep?

Előzmény: 409 (64497)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64500

Szia 409! Köszönöm. A leállítás pillanatában mennyi idő alatt kell hogy lemenjen a nyomás 0 barrra? 3 mp nálam. Na mindegy, szétbombázom a tankban lévő összes kütyüt mégegyszer, aztán meglátjuk. A pumpa aljában mivel nincs visszacsapó szelep így szerintem el kell, hogy eressze a nyomást, de lehet, hogy rosszul tudom. Üdv.

Előzmény: 409 (64497)
Qkorica Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64499

Csaxólok, hogy az Opelnél:

 

143 Immobiliser – nincs / rossz jel

144 Immobiliser – nincs jel

145 Immobiliser – rossz jel

Előzmény: 409 (64498)
409 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64498

Immobilizer hiba.  (próbáld meg a másik kulcsával)

Előzmény: garage68 (64495)
409 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64497

"Várom a segítséged."

 

 Mármint miben? A hiba egyértelműen megvan, javítani kell.  Tápszivattyú, nyomásszabályozó, szűrő --- valamelyike. Hogy melyik azt kell "kitalálni". Meg kell mérni a pumpát a nyomásszabályozó kiiktatásával, ha nyom legalább 5-6bar-t akkor az jó. A nyomásnak szinte azonnal kell felépülnie.

Előzmény: Koncsy (64494)
Qkorica Creative Commons License 2013.08.13 0 0 64496

Ezt próbáltad már?

 

http://www.grillgyujto.hu/

Előzmény: garage68 (64495)
garage68 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 64495

Sziasztok

Tanacsot szeretnek kerni, van egy 96 os opel tigram es sehogyan sem tudom begyujtani es a 85 os kodot irja ki. Ha valaki tud segiteni nagyon szepen megkoszonnen.

Koncsy Creative Commons License 2013.08.12 0 0 64494

Szia! Szép estét!

Csináltam egy műszert az ü.a nyomás méréshez. A mérőszelepen indításnál szép lassan felépül max. 1.9 bar nyomás. Egy erősebb gyorsításnál, vagy a klima + tompított bekapcsolásnál le tud menni 1.5 barra is. Tegnap írtad a 3.6-4.0 bar nyomást, ez a fele. És hidegen lassan épül fel az 1.8-1.9 bar. Várom a segítséged. Köszönöm.

Előzmény: 409 (64489)
ha4nz Creative Commons License 2013.08.12 0 0 64493

Sziasztok!

 

Ha valaki szerelt már hyundait akkor legyen kedves segítsen a minibuszok topicban!

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9115081

 

Előre is köszönöm, kedves opelos cartársak!

Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64492

Köszönöm segítséged. Reggel korán kell kelnem, így most elbúcsúzom. Jó éjt Neked.

Jelentkezem a fejleményekről.

Előzmény: 409 (64489)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64491

Ha magasabb a nyomás akkor is lehet indítási problémám?

Előzmény: Koncsy (64490)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64490

Holnap leszedem mégegyszer a tankfedelet és belenézek ebbe a nyomásszabályzóba hátha látok benne valami koszt. Utána meg ráteszek valami 6 bárig mérő műszert és megnézem, hogy meg van e a 3.6-4.0 Bár közötti nyomás. Ha a koszra érzékeny ez a szabályzó szelep, akkor könnyen lehet, hogy emiatt vannak az indulási és a rossz égés hibakódjai.

Előzmény: 409 (64489)
409 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64489

".... vagy az injektor lefogató és osztóvezetékén van egy szelep, és azon? "

 

 Igen, ott, ha már pont ezért tették azt oda.

Előzmény: Koncsy (64488)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64488

Nagyon köszönöm, tényleg, emlékszem már rá. Akkor az lehet, hogy nem szabályoz megfelelően, illetve visszaengedi a benzint a tankba?! Mert úgy indúl az autóm, hogy önindítozok akár 10 másodpercig is, nem indúl be a motor, de a következő gyújtásadásnál, indítózásnál szinte egyből. Nagyon úgy érzem, hogy valahol itt lesz a problémám. Nagyon érdekes jelenség ahogy produkálja ezt a hibát. Szerinted hol kéne megmérnem az ü.a nyomást? Tank előremenő acélcsővön, vagy az injektor lefogató és osztóvezetékén van egy szelep, és azon?  Köszi.

Előzmény: 409 (64487)
409 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64487

Előzmény: Koncsy (64485)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64486

Szia! Nem fárasztalak a problémámmal?

Előzmény: 409 (64484)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64485

Köszi!

Amikor a tankban lévő előremenő cső szétmálott és kipukkant, kikellett vennem a műanyag házba épített szívattyút, ott a közelében nem láttam nyomásszabályzó szelepet. Ü.a színtmérővel találkoztam meg a szivattyú alján lévő szűrőzsákkal.

A tankzáró acéllemezen sem láttam semmit ami a szabályzó kinézetú lenne.

 

Nem tudom, hogy a tankban hol keressem.

 

Üdv.

Előzmény: 409 (64484)
409 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64484

"Ha a főtengely jeladó szakadt vagy zárlatos lenne azt észre venném?"

 

 Feltétlenül. Mivel be sem indulna.

 

 

 "Érdemes lene esetleg a twinport szelep vákuumcsővét esetleg elszórítani egy próba menetre?"

 

 Nem tudom, hogy mire jutnál ezzel a próbával, de ennél "okosabb" az a rendszer, most is kiszúrta, hogy valami elromlott.

 

 "Üzemanyag nyomásszabályzó van e ebben az autóban és hol?"

 

 Persze hogy van, minden befecskendezős rendszer alap követelménye. Ennek az autónak a tankban van.

 

"Nem lehet, hogy a nyomásszabályzó vagy injektorok teli mentek kosszal?"

 

 Mivel ez egycsöves rendszer, ami átmegy a szűrőn, az csak a befecskendezőkön keresztül tud távozni. Tehát, megeshet.

 

 

 

 

 

Előzmény: Koncsy (64483)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64483

Szia! Ez szuper amilyen tanácsokat adtál, köszönöm. Ha a főtengely jeladó szakadt vagy zárlatos lenne azt észre venném? Érdemes lene esetleg a twinport szelep vákuumcsővét esetleg elszórítani egy próba menetre? Szeretnék még kérdezni Tőled. Üzemanyag nyomásszabályzó van e ebben az autóban és hol? Ugyan is amikor a küszöb alatti szűrőt cseréltem az szét volt esve belül, szétvágtam és megnéztem. Nem lehet, hogy a nyomásszabályzó vagy injektorok teli mentek kosszal? Válaszod előre is köszönöm.

Előzmény: 409 (64482)
409 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64482

A Combóban 3.6-4.0bar.

 

Igen a twinport szelepről szól.

 

 Az égéskimaradás detektálása nem igényel külön hardvert, az csak szoftver kérdése. (EOBD előírás) A főtengely szöggyorsulásait figyeli a vezérlő a főtengelyhelyzetjeladó jelének felhasználásával és ebből tudja megállapítani az égéskimaradásokat. (ebből is látszik, hogy ez a rendszer nem képes gyújtás hibák megállapítására)

 

A P0170 minden bizonnyal a többi hiba következménye.

Előzmény: Koncsy (64477)
Petya201986 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64481

Az elöző AC-n mértünk üzemanyag nyomást és az 0.5bart nyomot, és akadozott a kosztol volt hogy elsem indult.
Az új rendes nyomást produkál.
Ezt elfeljettem hozzá írni.

Előzmény: 409 (64473)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64480

Azt meg főleg nem értem, hogy mi az az egység vagy érzékelő ezen a motoron ami megtudja mondani, hogy melyik hengeren van égéskimaradás. Ez nekem magas.

Előzmény: 409 (64476)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64479

Ja és akkor még két sor a P0300, 0301 égéskimaradás

Előzmény: 409 (64476)
Koncsy Creative Commons License 2013.08.11 0 0 64478

P1112 Op commal port Deactivation Solenoid valve Actuation Error

 

P0170 Fuel Trim Malfunction ( Bank 1)

Előzmény: 409 (64476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!