Ennek örülök. Nem sok olyan autópálya-szakasz van az országban, amit megyén belüli járatokkal tökéletesen lehetne használni, de egészen örömteli, hogy az ÉMKK-nál is rájöttek, hogy Szabolcsban lehetne értelme.
Hozzá tenném, hogy az autóbusz forgalmi telep és tároló kiköltöztetése a Korányiról fontosabb lenne, mint a buszállomás szétverése....Vagy 30 éves terv, legutóbb a Vay Ádám laktanya hasznosítása végett vetődött fel hogy ott új jármű telep fog létesülni.
A buszállomás áttelepítése Petőfi térről az Állomás térre egy hülyeség, főleg hogy ott kevesebb hely is állna rendelkezésre. A másik hogy felesleges nincs túl messze a kettő egymástól, mint a legtöbb városban. Miskolc, Debrecen, Eger, Szeged azokban a városokban igen távol vannak egymástól. Nyíegyházi buszállomás az átlagoshoz képest jó állapotú, igaz fejleszteni kellene, tároló parkolókat a volt MÁV közraktár helyén, ahol manapság is parkolnak a buszok. A váró peronokat tetővel ellátni, tájékoztató monitorokat stb. Akár az autóbusz állomás betonja alatt egy mélygarázst is ki lehet alakítani. Valamint a helyi járatokat az Állomás téri decentrumba irányítva csökkenthető a Petőfi téri autobuszállomás forgalma, és további helyi járatok kerűlnének közvetlen kapcsolatba a vasúti közlekedéssel. link: http://adat.nyiregyhaza.hu/eloterjesztes/biz14/09/140915_varosstr_eloterj_01.pdf
Hát amit beterjesztettek az egyik sem állja meg a helyét, felesleges...
IUN-280 vitte ma reggel a 6:50-es Balkány-Nyíregyháza járatot, de ez, hogy nem szállíthat álló utasokat..a sofőr minden megállóban felállt, és megszámolta hány szabad hely van még. A Nyíregyháza-Balkány járatot(13:50), JSZ-376 csinálta, most FIY-430 van helyette, nem tud ez már állandó lesz-e, vagy csak átmeneti.
A túrót van közel. Épp elég távol van ahhoz, hogy értékes időt veszítsen az utas, amíg az egyik eszközről átszáll a másikra. Ennyit még Ferihegyen se kell gyalogolni a check-in és a repülőgép között.
Megtörténhet, hogy közelebb viszik a jelenlegi buszállomást a vasúthoz, és olyan aluljáró is épül, amin közvetlenül elérhetők a buszok felől a peronok?
Az előzetes tervezetet ismertem már korábban, láttam mind a 3 változat tervét. Nemrég hallottam, hogy nyertek 2,5 milliárd forintot a megvalósítására. És az érdekelt volna bővebben, hogy melyik változat fog végül megvalósulni?