nekem 1.6os Grandtour van, nemrég mértem a fogyasztást 6.95re jött ki főleg országúton meg autópályán a határokat nagyjából betartva
az enyém 2006os és amikor megjött elmondták h mi a szar benne gyárilag és 13000nél a márkszervíz gariban kicserélte az okoskereket meg a 4 trafót, szóval velem rendesek voltak, pedig nem volt vele addig gondom
szerintem mindegy milyet veszel, mivel használt, költeni mindenképp kell rá, h mennyit az inkább az előző tulajon múlik
Már lehigadtam, nem nagyon száguldozok, csak azt nem akarnám hogy a mostaninál lomhább legyen, az is 1.4 de csak 75 LE, viszont kisebb tömeg, nincs légkondi, ez meg csak több mint 200 kg val nehezebb, légkondi is elhasznál valamennyit.
Nekem 1.4 Grandtourom van. Trafócserén kívül problémám nem volt vele még, igaz sok km sincs bent. Én ráérősen vezetek, nekem elég az 1.4, de ha egy picit is nagyobb talpad van nem lesz akkor elég.
1.6 könnyebben viszi ezt a kasztnit, szerintem a fogyasztása sem sokkal magasabb, de akinek 1.6-osa van mejd megmondja.
Nekem is pont ugyanilyen autóm van! Csak Én már 40 ezernél cseréltem a gyárit olcsó utángyártott gázolajszűrőre! Majd 68000-nél porlasztócsúcs csere + szivattyútisztítás Zoltánnál. Fémreszelék, festék, és papír volt a nagynyomású szűrőjében és a csúcsokban. A magam részéről csak Mann gázolajszűrőt teszek be! Ügyelve a patikatisztaságra a cserekor. Tankoláskor 20 literenként 3 cl repsol 2T szintetikus olaj. Mostmár. Mert kiokosodtam itt a fófumon.
Megjegyezném, hogy volt egy clió 82 Le dci 190000-ig hajtotta a lányom mindennap le Pestről Székesfehérvárra a Denso-ba de nem volt probléma. Csak töltöttük bele a naftát semmi gond vele, meg egy kangoo 82 le dci, szintén ment bele az üzemanyag ( kannából ) de ezeknek műanyagházas Delphi szűrője volt mégsem volt semmi gond.
A véleményem szerint nem jók ezek a nagy böszme fémházas utángyártott szűrők. Szerintem.
Tegnap jöttünk haza Németországból, 1.5 órát szívtunk dugókban Auszrtiában, így kezdett elborulni az agyam utána. Elég sietősre vettük a tempót (meg sem merem nézni a fed. comp-ot, mennyi gázolajat toltam le a boci torkán :) ), örültünk, hogy végre Pestre értünk. Megelőztünk szép szabályosan egy rendőrautót az M1-M7 bevezető végén az Osztyapenkónál, utána a Petőfi híd felé mentünk. A buszgarázs mellett, ahol 2x2 sáv van, középen járdasziget plusz parkoló, a rendőrök szépen leparkoltam forgalommal szemben a bal oldalra egy másik autó takarásába. Lámpák kikapcsolva voltak már, sehol senki, így nem 50-el mentünk nyilván. A baj az, hogy a 65 az inkább 65+.
Kétségtelen tény, hogy a márkaszervizek mindenhol megélhetési problémákkal kűszködnek. Ezért emelik az árakat. Amiért meg egyre kevesebben mennek hozzájuk...