a teljes kábelezést is átnéztem az összes csatlakozást megtisztitottam,beleértve a testeléseket is
hogy valojában ez a memoria törlödés milyen gondot okoz pontosan nem tudom,nyilván emiatt indul nehezebben a motor elsöre ,mert ujra fel kell épitenie a rendszert,de utána már megy gond nélkül,hogy ez okozza e a magas CO-t és magas fogyasztást azt nem tudom,de ezért cserélek elöször lambdát,ha ez segit akkor igy marad
ezt már mind végigcsináltam,korábban irtam is rola, az összes direkt szálon megy 12V és a gyujtáskapcsolo utánin is,valamint az összes test is jo, szét akartam már boritani az ecu-t de a rajta lévö gumi beöntést visszatartott, az 1,6 os másképp néz ki mint az 1,4 es ezért nem egyzik az enyém Ziziével
Az allianz mondjon le... május 27-én kötöttem egy gfb-t 4680 Ft éves díjjal az mz-re, erre ma jön egy levél, hogy 44.000 Ft elmaradásom van.
A történet, hogy 2002-ben lejárt a műszakija a motornak, de kb. 2 évvel ezelőttig még lett tovább fizetve a biztosítása. (hátha neki dől a kocsinak a garázsban...)
Reklamáltam, hogy miért él a kártyaszámlám, mikor megszüntettem. A kártyát bevonták. Így meg a számla értelmetlen. Miért él még mindig?
Pillanatok alatt előkerült egy mél, amit a központból küldtek, mikor telefonon reklamáltam. Elkérték az adataimat. Írtak egy válasz mélt, és ennyi. Nem kellett aláírnom semmit. Nem kaptam semmit. Akkor miért is kellett személyesen megjelennem?
Kíváncsi vagyok, következő hónapban (hónapokban...) lesz-e változás. Kapok-e még számlalevelet...
A hír szerint a rendőrautó nem használta a megkülönböztetőt, így nem valószínű, hogy piroson hajtott be a kereszteződésbe, az azért elég orosz rulett lenne....
Most már csak az a kérdés, hogy mentő használta-e, és hogyan közelítette meg a kereszteződést, halhatta-e a másik a szirénát, ha az szólt.... szóval ezer meg egy a kérdés. Kíváncsi vagyok, hogy történtetett és mi lesz a vége.
De ez, alapvetően eprom hibára utal(hat). De azér én azt tenném,akkusaru le, comp. ki, rajz alapján ellenőrizném a kábelcsatlakozót, hogy minden a helyén van-e az auto kábelezésben, nincs e zárlat vagy szakadás, és ha rendben van utána gondolkoznék a comp. cserén.
Így van, ez is alacsony picit, de így is jó szolgálatot tesz, kényelmes azért még így is. Lehetne magasabb, már gondolkodtam rajta, de lesz majd olyan, amikor nem lesz rajta mit csinálni, és akkor kapóra jön majd ez a dolog. :)
akkor ezek szerint ugyanúgy csináltad mint én. csak hiába állítom a legmagasabbra, a pufibociban még így is alacsony. mondjuk cd-k tárolására éppen jó :)
Nem csavaroztam le, gondolkodtam sokat rajta, de elég masszívan megáll, és mivel egy viszonylag olcsó univerzális típus, így a lemeze útban van, amikor mondjuk háttámlát állítok. Így, hogy nincs rögzítve, viszont előrébb tudom tolni, amíg állítok.
Én azért léptem vissza az állami rendszerbe, mert:
1, semmi törvény/jogszabály nem volt arra vonatkozóan, hogyha egyszer nyugdíjas leszek, akkor miként kell kifizetni a pénzeket. Én szorgalmasan fizettem olyan helyre, ahol le sem volt szabályozva részletesen a nyugdíj kifizetésének módja és az összeg kiszámításának módja.
2, A magán rendszerben örökölhető a befizetett összeg, DE ha már akár egy havi nyugdíjat felvettem és következő hónapban netán történik velem valami, akkor a többi pénz a biztosítóé. Ebben az esetben már nincs öröklés. Ebben az esetben a családtagok sem fognak ellátást kapni tudtommal. (özvegyi nyugdíj, árvaellátás stb...)
3, Az állami rendszerben ha történik velem valami, akkor igaz hogy nem túl sokat, de a családnak jár havi juttatás többféle jogcímen.
4, Kiszámoltam, hogy ha nem "táltosodnak meg" a pénztárak, akkor nyugdíjba vonulásom esetén kb. 7évre lesz elég a nyugdíjra az addig befizetett pénzem plusz a hozamok.
5, Aki nem keres legalább havi bruttó néhány százezret, az az államihoz hasonlóan a magánban is csupán kb. 40ezer Ft nyugdíjra számíthat.
6, A pénztárak alig tudtak az inflációnál nagyobb mértékben hozamot produkálni. Ez nem nagy teljesítmény.
Saccolásom szerint annak éri meg pénzügyileg a magánban maradni, aki legalább évi 10-15milliós bruttó fizetéssel rendelkezik. Annak viszont tényleg megérhati.
Az államinál csak egy a bizonytalanság, nehogy másra használják a nyugdíjjárulékokat, mint amire befizetjük. Erre viszont megfelelő törvényeket kell/ene hozni.