Sajnos a csomagtérajtó teleszkópjaim végleg elfáradtak, már meg is van a cserealkatrész, de nem tudom hogy lehet az ajtón lévő kis gömbfejből szakszerűen kiszerelni. Kérem aki csinált már ilyet vagy tudja hogy kell írja le!
Az apámék szembeszomszédjának van egy 2006-os 17500 km-rel. Vadiújan vették és úgy képzeld el, hogy évente cserélem benne az olajat. Sehova máshova más célra nem használják mint hétvégente egyszer bemenni vele a Teszkóba, és esőben vagy télen soha.
Nyugdíjasok, mondtam nekik...Géza bá...ha eladó lesz a kocsi, nekem szóljon elsőnek. :-))
A Te esetedben is jó vétel lehet a 40 ezres, főleg ha ismered a tulajt vagy akár a tiéd. Rengeteg autó hentereg magánszemélyeknél kihasználatlanul olyan ami fehér holló esete.
Az egyik ismerősöm úgy vett jó állapotú kocsit, hogy kitűzött több példánynak a szélvédőjére egy cetlit, azzal az írással, hogy megvenném a kocsiját áron felül. És hárman is visszahívták.
hogyismonjam... azért egy ~9 éves autótól ne várjunk már karcmentességet...
tuningolt vackokat meg a neppereket kerüld mint a nyakfájást. Állíts be egy hirdetésfigyelőt hahu-n, és ha valaki felrak egy normális gépet, akkor marhára siess, mert órák alatt elkapkodják. Néha gyorsabban...
Kereskedésekből ritkán lehet jó gépet kifogni. Ami jó állapotú az nem kerül ki a kereskedésbe, csak nagyon ritkán. A jó állapotú kocsikra előjegyzés van. Pl ha valaki új autót vesz és a régit beszámítatja akkor a szalon csinál állapotfelmérést. Ha kitűnő állapotban van akkor az nem kerül ki a szalonból mert egy telefonhívásra megvan az új gazdája.
A szarabb állapotúak kikerülnek a szalon parkolójába, onnét pedig a kereskedésekbe. Magánszemélytől előbb lehet fehér holló esete állapotú autót venni. Már ha az autónepperek meg nem előznek.
Esetleg tudtok mondani tippeket, vagy netes cikkeket, ahol leírják, miket érdemes az alap dolgokon megnézni az autón? Testvéremnek lesz, kb. ilyen áron, mint amit linkeltem, persze nem kell ilyen tuningos. Helyi kereskedésekben 1m Ft-ért a legtöbb tele volt horzsolással, karcokkal.
Biztos felfúrták rá a tetősint. Láttam már régi szoci autót amire szintén felfúrták.
Nekem is van egy kis gondom a tetőcsomagtartóval amit itt vettem anno az egyik topiktárstól. 1-2 évig nem kellett, most meg mikor akartam használni, látom, hogy nincs meg a pracli amivel a tetőhöz csatlakozik. Az egyik vagy elveszett, vagy meg sem volt a négyből.Gondolom olyat nem kapok sehol külön.
A minap meglepő dolgot láttam. Az orrom előtt ment el egy Swift 2 a tetején egy olyan rendszerű csomagtartóval, mint az Igniszeken van. Ez lehet gyári megoldás, vagy csak egy jól sikerült maszekolás?
Igen. Majd a szakember pontosan megmondja hol lóg, de tudom, hogy aknából látni a kis gumicső darabkát, amiből a kondenzvíz a hídra csepeg. Na abba dugj egy barátságos drótot, aztán meglátod...
Én egyszer elfelejtettem hogyan kell kinyitni a motorháztetőt. :-)) Lehet csak egy fáradt napom volt, de második lenyúlásra sem találtam a nyitó fogantyút.:-))
Azokat a dolgokat kell cserélni amik meghibásodnak. Pl kuplungot akkor cserélünk ha csúszik vagy éppenséggel szétesik. Ez használattól fűggően lehet 50-500 ezer km között. Van akinek sűrűbben kell cserélni van akinek soha.
A karbantartás meg más tészta, a kopó alkatrészeket cserélni kell ha megértek a cserére. Olaj nélkül meg nem megy. Minél több a megtett km annál sűrűbben kell ellenőrizni. A biztonsági alkatrészek legyenek jó állapotban, a motor kapja meg ami jár neki, a kaszni meg úgy alakul ahogy a gazdája figyel rá.