Sajnos laikus vagyok, egy utolsó mentsvárként próbálkozom.
Egy 2009es GLX swiftem van (összkerekes). Egy jó ideje figyeltem meg egy kotyogó/kopogó hangot, amit néha a pedáloknál/ kormányban enyhén érezni, hallani is lehet (ezekről a helyekről, illetve a váltó- kézifék tájékról néha). A hiba nem egzakt, nehezen behatárolható, és elindulás után 5-20 percen belül kezdi ezt.
Váltót fel kell újítani/ cserélni, de lehet ennek ehhez köze? Szerelő nem tud addig segíteni, míg nem reprodukálható a hiba, se sajnos random csinálja…
Én a hibát ott látom,hogy váltón belül csavarkötéseket alkalmaznak,de kivülre már ezt nem merték használni.
Milyen egyszerű is lenne. Én kb 4évig halogattam a minimális olajszivárgást,mert egy 600ft os szimeringé nem volt kedvem a váltót szétbombázni.
Akár a szimering,akár a gumiharangcsere váltókivétel nélkül picit macerás,hogy belássak,a futóművet is kivettem,pontosabban felakasztottam a teleszkóprugóra.......
Sziasztok, suzuki alto katalizátor utáni lambda szonda lett cserélve mert a fűtése rossz volt. szakadt. A csatlakozónál mértem 12V-ot, gondoltam sima ügy kicserélem és működik. Kicseréltem és nem működik mert terhelten eltűnik a 12V. Ugye a +12-őt direktben kapja (az van) a testet viszont az ecm kapcsolja és gondolom az áramot is itt méri amiből tudja, hogy megy-e a fűtés. Lehetne szakadt a negativ kábel de ebbe nem igazán hiszek, szóval találkozott-e valaki már ilyen hibával, hibakód P0141 .
Váltórudazat porvédő gumiharang cseréjét hogyan lehet megoldani?A "csuklón"ahova a rúd csatlakozik,át lehet húzni a gumiharangot,vagy meg kell bontani a váltót hozzá?
Valamilyen állapotban valahol valamilyen Ignist biztos kínálnak 500 ezer forintért is, de most én a hasznaltauto.hu hirdetéseit néztem meg a körülírt tényezőkkel. De ha látsz valahol máshol 20 éves benzines Ignist elfogadható jellemzőkkel és állapotban 500 ezer forintért, akkor légy szíves linkeld be.