Nem tudom, de a katalizátor után kúpos csatlakozás van, mint amilyen anno a clion volt a középdob és hátsó dob találkozásánál, hátul meg egy ilyen összefogó lemez bilincs van. Egy percig nem fordult eddig meg a fejemben, hogy az egésznek egyben kellene lennie gyárilag. Ha gyárilag egyben van, akkor beteg volt, aki kitalálta. :)
Réges-régen kimentek az NSZK-ba, egy bogárhátúval. Ott eltöltöttek pár hetet a német rokonoknál, a környéket is bejárva. Elérkezett a hazaindulás is. A kintlét alatt a rokon mutatott mindenféle nagyon-alsórendű utat, ezeken elég sok időt meg lehetett spórolni a forgalmas főutakhoz képest. A manusz nem azon az úton indult haza, amin odamentek.
Voltszomszéd a hazainduláskor -este 10 óra- egy kis benzinkúton teletankoltatta a kutassal a bogarat. Majd a jobb1-ben ülő humán navigációs berendezés utasításai ellenére, elkezdett a rokon által mutatott utakon hazafelé venni az irányt. Igen ám, de éjszaka minden másképp néz ki mint világosban, de emberünk csak csitította az asszonyt, hogy minden rendben, nem tévedtek el. Már hajnalodott, mikor megint tankolni kellett. Hopp, ott egy kút: jobbindex, motor leállít, jön a kutas. Ugyanaz, aki este is teletankolta a kocsit :)))
Mentek egy 400 km-es kört a környéken :))
Na, ekkor verte szét az asszony a nagy Európa-atlaszt a férj fején :)
Nem teljesen értem, hogy miért akarod az első dobot a hátsó tengely fölött? A középső dob külön kijön, ha előtte utána eloldod a bilincset, a hátsó dob meg könnyen kifordítható még akna nélkül is a hátsó tengely fölött.
Off szerelési kérdésem lenne: Megane I 1.4 16V, ötajtósnál ki lehet szerelni egyben az első és a hátsó kipufogódobot a csővel együtt?? Át lehet vajon fűzni az első dobot a hátsó tengely fölött? A szerelési leírás szerint bármelyik dob cseréjénél el kell vágni a csövet a két kanyar között, de arról nem ír, hogy vajon egyben kijön-e az egész. Köszi a válaszokat.