Mindig is voltak olyanok, akik pár nap alatt akartak meggazdagodni :)
Szerintem a 10 millió akkor is erős túlzás, ha valóban olyan kevés kilométert futott, mert állásában is tönkre tud menni egy csomó minden. Ilyen meg a mesében nincs, hogy valaki 40 évig őrizget egy autót, közben szakszerűen karbantartja, de nem megy vele egy métert se. Ezt még ha egy Wartburg-szakértő árulná, akkor se hinném el hát még egy olyannak, aki az autó pontos nevét és paramétereit se tudja leírni (Wartburg 1.1L ??, saját tömeg 1250 kg ??). A reális gyűjtői ár többszöröséért árulja, és rak fel 1 db képet a kocsiról, vicc...
Akkor már az ár nélkül felrakott, a szöveg alapján 25 ezer euróért árult, valaha a Veterán újságban szereplő csoda hirdetése jobban komolyan vehető. Ott legalább nincs rizsa szakszerű karbantartásról meg ilyesmiről, csak leírja a tényt hogy egy "új" autó.
A 3,8 milliós nem teljesen irreális, de nem mondanám hogy olcsó lenne.
Van egy piros 1,6 misiért "teljesen restaurálva" valami neppertelep kinézetű helyen, na arra kíváncsi lennék mit restauráltak ennyiért, hogy még hasznuk is legyen rajta.
Durva viszont, hogy 700 ezer alatt nincs műszakis 2T fent...
Utángyártott kuplung bowdened van? Ha igen, akkor cseréld ki vagy egy másikra és akkor egy ideig még jó lesz, vagy ha tudsz gyárit szerezni, akkor jó lesz jó sokáig. Az utángyártott bowden háza összeesik terhelésre és így úgy tesz, mintha ugrálnál a kuplungon.
Ellenőriztem, már a kérdésem előtt is, tökéletes, / sok minden mást is /. Sajnos akárhogyan gondolkodom, csak kuplung hiba lehet, mert csak elinduláskor jelentkezik, / akár előre, akár hátra /, ha már sikerült elindulnom az autó teljesen tökéletesen megy.
Ilyen hibával még nem találkoztam. Előremenetben is kicsit rángat a "kerék", de tolatáskor katasztrófa, épp csak szét nem rángatja az egész autót, rettenetes. Ezt a hibát produkálja nyitott és zárt szabadonfutónál is. Ha elindultam, semmi gond, minden OK.
Mindennel érdemes foglalkozni, ami Wartburg, csak pénz és idő kérdése! ;) Minél többet megmentünk, annál jobb!
Kérdés, van-e "szerelem" a járgány iránt? Meg szeretnéd-e menteni?
Az igaz, hogy hosszú távon olcsóbb olyat venni, aminek nincsenek ilyen nyilvánvaló bajai. De, ha nem csili-vili autót szeretnél, nem fog olyan rengetegbe kerülni a lakatolás! Meg lehet azt úgy is csinálni, hogy átmenjen a vizsgán, ne rohadjon tovább, de nem lesz lefényezve. És érdeklődni érdemes régi autós közösségekben, csoportokban, kit ajánlanak, aki meg tudná csinálni kisebb pénzből is. Nekem komplett küszöb eleje-hátulja csere mindkét oldalon 50 ezer forint volt 2 éve, alvázvédőzéssel és alkatrésszel együtt. Nem egy horror összeg, mert találtam egy trabis lakatost, aki értékeli ezeket a régi vasakat :) Meg megnézhetnétek a kocsit alaposabban is egy wartburgossal, aki könnyen megtalálja a hibákat. Facebookon nézegess csoportokat, lakik-e valaki a közeledben, aki tud segíteni. Egyébként vasnak leadva 100 ezer forint egy ilyen autó, ez a 30 ezer nagyon nem reális már.
Alulrol erdemes fotozgatni, gondolom, ujat nem mondok senkinek: elol a tornyok, felfuggesztes, tuzfal, padlolemez, feneklemez, kuszobok ket vege, A, B es C oszlopok alja, hatso felfuggesztes, stb.
Műszaki nélküli nem túl különleges autót nem szabad megvenni. Az eladók hajlamosak elbagatellizálni, hogy milyen kevés baja van, és csak kis apróság miatt nem ment át, meg forgalomba helyezhető stb. Csak amikor kiderül, hogy hónapokig kell járnod az okmányirodákat a forgalomba helyezésért, vagy még úgy se sikerül, meg amúgy még ezer baja van, akkor ő már sehol se lesz.
A kasznijavítás meg egy vagyon, ha túl nagy felületet kell kivágni és fényezni kell az is egy vagyon, és még te udvarolhatsz a "mestereknek" hogy a végtelen pénzért legalább ne kelljen hónapokat várni a munkára. És utána egy számottevő eséllyel szar is lesz.
Ha veszel egy olyat ami jó, annyival nem lesz drágább, mint amit egy ilyenre ráköltenél.
A véleményeteket szeretném kikérni ,hogy mennyit érhet egy 1.3 tourist érdemes-e vele foglalkozni?
A kocsi forgalomba helyezhető. Az állapota: baloldali doblemez és sárvédő ívek kirohadtak és szakszerűtlenül javították valamikor, az alváz amennyire láttam nincs elrohadva a beltere kulturált , motor váltó jó.
Az autó motorjára a leállítása előtt költöttek 80000 Ft-ot 4-5 évvel ezelőtt: vezérlés, kuplung,önindító stb.