Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2022.06.01 0 2 150400

Igen,ez elgondolkodtató. Akkoriban sok sok évet kellett spórolni és sok évet kellett várni egy autóra. Aztán megvette és elfelejtette, hogy van neki?

Elhunyt? De akkor ki karbantartotta szakszerűen és minek?

Egyébként szerintem ennyi kilóméterrel nem is lehet szakszerűen karbantartani,esetleg tárolni. Száraz garázsban 1983 óta?

 

És az, hogy az adatok fele helytelen csak hab a tortán.

 

Előzmény: Klementina1 (150399)
Klementina1 Creative Commons License 2022.06.01 0 2 150399

Mindig is voltak olyanok, akik pár nap alatt akartak meggazdagodni :)

 

Szerintem a 10 millió akkor is erős túlzás, ha valóban olyan kevés kilométert futott, mert állásában is tönkre tud menni egy csomó minden. Ilyen meg a mesében nincs, hogy valaki 40 évig őrizget egy autót, közben szakszerűen karbantartja, de nem megy vele egy métert se. Ezt még ha egy Wartburg-szakértő árulná, akkor se hinném el – hát még egy olyannak, aki az autó pontos nevét és paramétereit se tudja leírni (Wartburg 1.1L ??, saját tömeg 1250 kg ??). A reális gyűjtői ár többszöröséért árulja, és rak fel 1 db képet a kocsiról, vicc...

 

Akkor már az ár nélkül felrakott, a szöveg alapján 25 ezer euróért árult, valaha a Veterán újságban szereplő csoda hirdetése jobban komolyan vehető. Ott legalább nincs rizsa szakszerű karbantartásról meg ilyesmiről, csak leírja a tényt hogy egy "új" autó.

 

A 3,8 milliós nem teljesen irreális, de nem mondanám hogy olcsó lenne.

 

Van egy piros 1,6 misiért "teljesen restaurálva" valami neppertelep kinézetű helyen, na arra kíváncsi lennék mit restauráltak ennyiért, hogy még hasznuk is legyen rajta.

 

Durva viszont, hogy 700 ezer alatt nincs műszakis 2T fent...

Előzmény: Sihuhu (150398)
Sihuhu Creative Commons License 2022.06.01 0 0 150398
Billzzz Creative Commons License 2022.05.26 0 2 150397

Igen, erre gondolok én is.

Nekem is volt hogy szívatott az utángyártott bowden. Szereztem gyárit és soha többet nem volt ilyen gondom.

Előzmény: wartburg312 (150396)
wartburg312 Creative Commons License 2022.05.26 0 3 150396

Vagy rövid az utángyártott bowden háza, és megfeszül elinduláskor, ezért rángat. Sajnos tapasztalat... :(

Megfelelő bowden kicsit hasas és nem egyenesen feszül a két vége között!

Előzmény: Billzzz (150395)
Billzzz Creative Commons License 2022.05.26 0 1 150395

Utángyártott kuplung bowdened van? Ha igen, akkor cseréld ki vagy egy másikra és akkor egy ideig még jó lesz, vagy ha tudsz gyárit szerezni, akkor jó lesz jó sokáig. Az utángyártott bowden háza összeesik terhelésre és így úgy tesz, mintha ugrálnál a kuplungon.

Előzmény: Jenő353 (150393)
Sihuhu Creative Commons License 2022.05.25 0 1 150394

Feltengely-kihajtas? A feltengely-csillagnal bemarodott rozsakerek?

Előzmény: Jenő353 (150391)
Jenő353 Creative Commons License 2022.05.25 0 1 150393

Ellenőriztem, már a kérdésem előtt is, tökéletes, / sok minden mást is /. Sajnos akárhogyan gondolkodom, csak kuplung hiba lehet, mert csak elinduláskor jelentkezik, / akár előre, akár hátra /, ha már sikerült elindulnom az autó teljesen tökéletesen megy.

Előzmény: Lipooth (150392)
Lipooth Creative Commons License 2022.05.24 0 1 150392

Hátsó váltótartó bak?

Előzmény: Jenő353 (150391)
Jenő353 Creative Commons License 2022.05.24 0 0 150391

Ilyen hibával még nem találkoztam. Előremenetben is kicsit rángat a "kerék", de tolatáskor katasztrófa, épp csak szét nem rángatja az egész autót, rettenetes. Ezt a hibát produkálja nyitott és zárt szabadonfutónál is. Ha elindultam, semmi gond, minden OK.

Mi lehet a hiba?

noszkovonye Creative Commons License 2022.05.17 0 1 150390

Mindennel érdemes foglalkozni, ami Wartburg, csak pénz és idő kérdése! ;) Minél többet megmentünk, annál jobb!

Kérdés, van-e "szerelem" a járgány iránt? Meg szeretnéd-e menteni?

Az igaz, hogy hosszú távon olcsóbb olyat venni, aminek nincsenek ilyen nyilvánvaló bajai. De, ha nem csili-vili autót szeretnél, nem fog olyan rengetegbe kerülni a lakatolás! Meg lehet azt úgy is csinálni, hogy átmenjen a vizsgán, ne rohadjon tovább, de nem lesz lefényezve. És érdeklődni érdemes régi autós közösségekben, csoportokban, kit ajánlanak, aki meg tudná csinálni kisebb pénzből is. Nekem komplett küszöb eleje-hátulja csere mindkét oldalon 50 ezer forint volt 2 éve, alvázvédőzéssel és alkatrésszel együtt. Nem egy horror összeg, mert találtam egy trabis lakatost, aki értékeli ezeket a régi vasakat :) Meg megnézhetnétek a kocsit alaposabban is egy wartburgossal, aki könnyen megtalálja a hibákat. Facebookon nézegess csoportokat, lakik-e valaki a közeledben, aki tud segíteni. Egyébként vasnak leadva 100 ezer forint egy ilyen autó, ez a 30 ezer nagyon nem reális már.

Előzmény: tamás500 (150384)
Mádi Gerg Creative Commons License 2022.05.16 0 0 150389

Ne haragudj, hogy csak most irok, végre eljutottam a lökháritoig. 

Megvan még, ha adsz elérhetöséget, küldök képet. 

Előzmény: Sihuhu (150377)
Sihuhu Creative Commons License 2022.05.16 0 1 150388

Alulrol erdemes fotozgatni, gondolom, ujat nem mondok senkinek: elol a tornyok, felfuggesztes, tuzfal, padlolemez, feneklemez, kuszobok ket vege, A, B es C oszlopok alja, hatso felfuggesztes, stb.

Előzmény: pizo (150387)
pizo Creative Commons License 2022.05.16 -1 0 150387

Ahogy a többiek írták: kb. semmit sem. Tegyél fel pár képet, és elmondjuk, hogy van-e értelme vele foglalkozni egyáltalán.

 

Zoli 

Előzmény: tamás500 (150384)
Klementina1 Creative Commons License 2022.05.16 0 3 150386

Műszaki nélküli nem túl különleges autót nem szabad megvenni. Az eladók hajlamosak elbagatellizálni, hogy milyen kevés baja van, és csak kis apróság miatt nem ment át, meg forgalomba helyezhető stb.  Csak amikor kiderül, hogy hónapokig kell járnod az okmányirodákat a forgalomba helyezésért, vagy még úgy se sikerül, meg amúgy még ezer baja van, akkor ő már sehol se lesz.

 

A kasznijavítás meg egy vagyon, ha túl nagy felületet kell kivágni és fényezni kell az is egy vagyon, és még te udvarolhatsz a "mestereknek" hogy a végtelen pénzért legalább ne kelljen hónapokat várni a munkára. És utána egy számottevő eséllyel szar is lesz.

 

Ha veszel egy olyat ami jó, annyival nem lesz drágább, mint amit egy ilyenre ráköltenél.

Előzmény: tamás500 (150384)
Atomi Creative Commons License 2022.05.16 -2 0 150385

Kb. 30 ezer a vastelepen. Válogatós vastelepek kérik, hogy a műanyagot meg az üveget ne vigyed.

Előzmény: tamás500 (150384)
tamás500 Creative Commons License 2022.05.15 0 1 150384

Sziasztok!

 A véleményeteket szeretném kikérni ,hogy mennyit érhet egy 1.3 tourist érdemes-e vele foglalkozni?

 A kocsi forgalomba helyezhető. Az állapota: baloldali doblemez és sárvédő ívek kirohadtak és szakszerűtlenül javították valamikor, az alváz amennyire láttam nincs elrohadva a beltere kulturált , motor váltó jó.

Az autó motorjára a leállítása előtt költöttek 80000 Ft-ot 4-5 évvel ezelőtt: vezérlés, kuplung,önindító stb. 

 (a rozsdás elemek miatt nem engedték át műszakin)

 

Üdv:Tamás

pizo Creative Commons License 2022.05.04 -3 0 150383

Tudom, láttam.

 

Zoli

Előzmény: vadász2 (150382)
vadász2 Creative Commons License 2022.05.04 0 1 150382
Előzmény: pizo (150381)
pizo Creative Commons License 2022.05.04 -1 0 150381
Sihuhu Creative Commons License 2022.05.02 0 0 150380

Ok, koszi.

Előzmény: pizo (150379)
pizo Creative Commons License 2022.05.02 0 0 150379

Hmmm, ezt a kárfelvételkor feltétlenül említsed meg.

 

Zoli

Előzmény: Sihuhu (150378)
Sihuhu Creative Commons License 2022.05.02 0 0 150378

A bal hatso ajto hatuljanal az illesztekek osszementek egy kicsit, de az ajto nyithato, zarhato.

Sihuhu Creative Commons License 2022.05.02 0 0 150377

Koszi. Tan a ket sarok es a ket konzol rendbe hozhato. A kozepso elem teljesen hullamos sikba transzformalodott.

Előzmény: Mádi Gerg (150374)
Sihuhu Creative Commons License 2022.05.02 0 0 150376

Koszi. Tan a ket sarok es a ket konzol rendbe hozhato. A kozepso elem teljesen hullamos sikba transzformalodott.

Előzmény: Mádi Gerg (150374)
Sihuhu Creative Commons License 2022.05.02 0 0 150375

Nem serult az alvaz. A feneklemezt kell kihuzatni. Anyakam nem serult, a lenduletet a hatfal es a feneklemez szepen felfogta.

Most biza mokus vagyok az erdotuzben. :-(

Előzmény: Klementina1 (150372)
Mádi Gerg Creative Commons License 2022.05.01 0 0 150374

Megnézem majd a lökhárítót, mert nem emlékszem, hogy vlakinek odaadtam-e már. Az enyém kapott krómosat.. 

Előzmény: Sihuhu (150369)
pizo Creative Commons License 2022.05.01 -1 0 150373

Alváz nagyon elől van ahhoz, hogy ebben az ütközésben sérüljön.

 

Zoli

Előzmény: Klementina1 (150372)
Klementina1 Creative Commons License 2022.05.01 0 0 150372

Szegény... Úgy hiányzott ez ennek az autónak, mint a mókusnak az erdőtűz... A nyakad nem roppant meg a becsapódáskor? Az alváz nem sérült?

Előzmény: Sihuhu (150369)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2022.04.30 0 0 150371

Előzmény: Sihuhu (150369)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!