Sziasztok. Szükségem lenne egy főtengelyre a gyári motor felújításához illetve 73,45 től nagyobb dugó és gyűrű szettre. És valaki tud-e drapposszürké-hez egy szinkódot adni hogy mégis mit kevertessek... Köszönöm a segitséget előre is. Facebook.com/grof2002 itt megtalálható vagyok. Szép napot,estét. Üdv.
1988-ban említettem a szülőknek, lehet, kéne venni egy utolsó 2T-t, nyilván elölhűtőst, mert többé olcsó autózás utána nem lesz, de maradt a régi Warti. Utólag nem bánom, mert jobb a minősége, kapott még a kasztni festés előtt cinkfürdőt. :-)
Tellene villára meg mercire, de nem élek velük. :-)
Viszont hátulhűtős homlokfalat szerelnék át elölhűtősre. Meg lehet csinálni, mások már megtették. Van valakinek tapasztalata?
Azért vannak biztos kihúzva a paraméterek mert átépítés alatt van a vas, lesz rajta tyuning, meg szuper kompjúteres vezérlés, utána már lehet cserélni kacsalábas villára :)
A jelenleg kapható kínai tömszelencéknél úgy tudom van egy olyan probléma, hogy a tömszelence előfeszítő rugózása túl kicsi, ezért nagyon nehéz úgy összeszerelni hogy jó legyen, és ráadásul a tartóssága is emiatt sokkal kisebb. (Nem a szén kopik el, hanem valami egyéb mechanikai probléma van, ami a szén futófelület összenyomódását rossz irányba befolyásolja, én annyira nem ástam bele még magam.)
Ha eredeti gyári, vagy Gergely-féle tömszelencéi vannak, arra ez nem vonatkozik.
Tükörlapon meg kell vízpapírral csiszolni a járókerék és a tömszelence tömítőfelületét. Továbbá zsírt kell tenni a tengelyre a járókerék alá, akkor nem korrodál rá.
Sziasztok! Kérdésem,hogy valaki utána tudna e nézni két rendszámnak,hogy mi lehet a kocsik sorsa?Mikor vonták ki,stb. Természetesen mindkettő Wb.,90 utáni rendszámok) Ha igen,írnám őket. Köszönöm!
Miért van az, hogy nyomorult androidos mobillal képtelenség belépni erre a fórumba... ennyire szar beléptető rendszert, mint ezt itt balra... :-( utálom, csak küzdeni lehet vele. Kénytelen voltam laptopra váltani, és egyből be is tudtam lépni.
Eladnám 4T 1.3 Tourist kombi Wartburgomat. Frissen vizsgáztatott, jó állapotban. Egy rakás ajándék alkatrésszel és két felnivel. Képeket itt a topikban találtok róla. Ára 500.000 Ft.
Kis segítséget szeretnék kérni, régi 353-as Wartburg vizsgáztatásával kapcsolatban: Pár éve úgy volt, hogy 2000 ppm-es értékre szigorították a környezetvédelmi CH határértékeket. Ennek végrehajtási határidejét egy másik rendelet 2020. december 31. ig tolta ki azon kétütemű tulajdonosok esetében, akik 2004. július 15-e előtt vásárolták az autójukat.
=> Tudtok arról valamit, hogy a fenti rendeletet hisszavonták volna??? => Egyszerűen megfogalmazva, ha egy kétütemű 353 ast leszeretnék műszakiztatni, akkor azt környezetvédelmi szempontból megtudom tenni vagy sem?