Érdeklődni szeretnék, hogy valaki tudna ajánlani -gyári olajon kívül- váltóolajat 2004 évjáratú tiptronikos SKODA SUPREB 1.9 PDTDIhez? Az autóban 96.000 km van, olajcserét szeretnék megejteni.
Találtam egy ZF4HP20-as váltót, sérült autóból való, valtónak nincs baja, 2.0-ás peugeot 406-ban volt.
Ill. van egy ismerősnek XM-ből is egy ugyanilyen váltója, abban ugyanaz a motor is van mint az én 406-ban, XFZ motorkód.
Erősen gondolkodom, hogy tartalékba megveszem valamelyik váltót, feltéve ha kompatibilis az én ZF4HP20-as-ommal.....
XM-es működik, láttam, olaj gyönyörű benne, kisebb motoros pug-ról csak gyári számom van..de ez elég olcsó...
Kérdés, van e bármi különbség a 3 váltó között, van gyakorlatilag ugyanaz mindegyik? Gondolom az xm-es verzió lenne megfelelő, mert annak a vezérlője is ahhoz a motorhoz passzol, mint ami az enyémben is van. Akár motorral együtt is megvehető...
Nem ismerted meg a stilusom eddig?:)Ne aggodj ami a szivemen a számon.Egyenlöre én nem személyeskedtem mint "Donibcsi".Azokrol a szerelökröl beszélek akik szeretik lehuzgálni az embert.Természetesen tiszetelet a kivételnek.Ilyen szituácioba nem is kerülök mert olyan emberhez megyek akit ismerek és korrekt.
Megint előjött belöled az iq!:):) http://www.volkswagen-service.hu/ Van egy pár nem kis kaliberű ismerösöm akinek hasonló cége van de ilyen dumát egyik sem ereszt le.:) Bocsi de amiket elöleg nőlkül alkatrészeket megrendelek akár 100e huf értékben mindig tartom a szavam.
Ja meg az Audi-ban sem kell elöre fizetnem. Végül is mindegy mert soha nem kértem ki a tanácsod vagy véleményed.Egyszer akartál nekem egy kulcs toll részét összetákolni 15e huf-ért közben az Audi-ba zsir új kedvezmény nélkül 19000huf.A tanitás megoldható. Jaaaaa és ez nem kedvezményes ár.
Rosszul tudod leírtam,mint azt is,hogy 4x volt ugyanannál a váltósnál az autóm mire jó lett,de vissza lehet keresni,meg azt is leírtam,hogy nem vagyok fillérb.szó.
Köszi.:) A mült héten megint elkezdett rugdosni az automata váltóm.Most már elegem lett,hogy mitöl csinálta de ha megindultam vele akkor minden ok volt.Cseréltem egy új ventilátor mert a gyári bedöglött és termosztátot egyben. Ha a klimát kapcsoltam akkor minden ok mert indult a ventilátor.Kiderült,hogy az a rohadt vizhöfokmérő gomba döglött be és nem inditta a ventilátort ezért elég volt,hogy a viz nem hütötte vissza az automataváltóolajat és nem tetszett neki.Nem gondoltam volna,hogy ennyire érzékeny erre a vátó.
Mi újakat szeretnél itt hallani saválló?!:)Ennek a topic-nak az is lenne a lényege,hogy a gusztustalan váltószerelőkrol információt kapjon az ember de azokrol is aki korrekt. Ha jól tudom te sem irtad le,hogy hol volt váltód ahol a harmadik nekifutásra lett jó.Persze ha jó.
Az embernek néhanapján igazából sírni lenne kedve ha véletlenül betéved ide az automataváltós topikba,és beleolvas abba a sok sületlenségbe ami itt olvasható.
Mert itt már mindenről van szó csak nem arról amiről a topik címe is szól,mondjuk erről általában csak 1 személy tehet.:(
Isten bizony milyen jó lesz ha már nem lesz automataváltós autóm......:-)