Na, én ezért nem vagyok hajlandó kikerülni semmit, ami nem ember, és alacsonyabb, mint a motorháztető szintje. Lehet, hogy összetörik az eleje, de az úton marad.
kb olyan 300km mert én szabolcsban lakom de már énis gondoltam rá hogy rákéne nézni ezértis beszéltem meg holnapra vizsgálatot de akkor szerinted mi lehet hogy nem tuti a gép? mert ha megállitóm és lehül a motor akkro nincs alapjárat meg lázmérősincs de ha csinálok egy max turázást akkor van lázérő és alapjárat nem tudom milehet vele. majd holnap kiderül vagy hétfőn.
A dolog úgy történt, hogy valami kisállat átfutott előttem, amivel nem is lett volna baj, balrahúzva kikerültem volna (30-50km/h körül mehettem egy lakott területen kívüli úton), de az úton volt ott kátyú amiben megakadhatott az első gumi és kicsapta a hátulját aztán egy fél méteres murva után, ami az út szélén volt az árok oldalába fúródott a kocsi jobb eleje, a hátulja tovább csúszott és belefordult az árokba, tehát tetővel lefelé állt meg a kocsi. Az úton amúgy sok kátyú van és semmi figyelmeztetés és sebességkorlátozás nincs. És azért érdekelne, hogy ki tudják-e nyerni, mert az útfenntartó önkormányzat biztosítása lenne, ami fizetne és jó lenne, ha nem a véletlenre lenne bízva a sebesség kérdése.
amikor leveszem a map csatlakozását és beinditom amotort akkor kigyullad a lázmérö, leálitom visszadugogatom és ujra inditok akkor már nem ég a lázmérö, ugyanez történik a pillangoszelep potméterrel , a sebességjeladoval és mással is,de már elfelejtettem,tehát visszakapcsolásnál el kell aludnia a lámpának,hacsak nem valami gubanc van
Helló Pinga van egy elég nagy gondom tegnap levettem a MAP senzort és ma meg vissza raktam de mikor beindittotam akkor járt szépen minden okés volt leis állítottam az autót dél után beínditottam és menni akartam vele és ekkor jött a gubanc alapjáraton viszi az autót de mikor gáztadtam neki akkor lefuladt de mikor üresben adtam gázt akkor felpörgött. levettem a sarút vissza raktam úgyanaz volt mint eddig utána már ideges lettem egy csöppet és lepadlóztam tiltott egy kicsit és volt alapjárat világit a motorkontrol lámpa mentem vele kb 25km-t és álltam vele 1órát utána elaludt a lámpa nem is volt alapjárat de megint megturáztattam a motort és lámpa megint világitott éls volt alapjárat. nem tudom milehet vele gondolok a MAP senzorra vagy a Lambda szondára vagy az alapjáratimotorra. de ti hátha tudtok valamit előreis köszi:)
még a mult században is luxus volt nálunk az auto,emiatt az átirás is köbcenti alapján elég sok volt, még az eredetiség vizsgálat is hozzá jön, most is luxus az auto nálunk, ez nem változott
Mennyivel több idő/munka egy fiatalabb-erősebb autó átírása, mint egy gyengébb-idősebbé?
Nem kéne itt okoskodva rögtönözgetniük, hanem átvenni a már bevált dolgokat.
Pl. autó átírás: 10ezer huf.
És akkor ez már drágább is lenne, mint a pl. német 20€-s díj ugyanerre a műveletre. Természetesen ott is forgalmi- ill törzskönyvcsere jár a művelethez ( ezek ára is benne van a 20€-ban ).