öskövület alaplap, a hütöbordát a közepán átrakott kb 4 mm széles pánt fogja a két végén beakasztva a proci foglalatba, onnan törtem le az efyik müanyag fület, csak alaplap csere segit, de most még jo birja a strapát ez igy marad,csinálhatok magam is pántot hozzá és lecsavaroznám az alaplaphoz,de fölösleges
amikor nekem mesélte Zoltán mester, hogy ott átfolyik a víz, első dolgom volt, hogy megnézzem. az enyémen ott már más a kialakítás (nincs átmenő csavar), így nem megy át rajta a víz sem
A transmitter ügyében már vegyes érzelmeim vannak. Azt semmiképpen nem mondanám, hogy megelégedésemre szolgál, inkább azt mondanám, hogy van, ha változatosság kell, akkor jó. Van pár zeneszám amit nem szeret jól közvetíteni, illetve szerintem zajos. Megfelelő frekvenciát sem egyszerű találni, ahol nincs más. Bent van a kocsiban, de a kedvencekből inkább írtam egy audio cd-t, ezerszer jobb minőségű.
Nekem nagyon bejön. Kifejezetten kényelmes. Kéziféket meg lehet szokni könnyen, rááll az ember keze egy kicsi idő után. A régimben rosszabb volt ilyen téren a helyzet, alacsonyabb volt a könyöklő, nehezebb volt hozzáférni a kézifékkarhoz. Ebben a normál használatban engem nem akadályoz.
Most, hogy megjöttek a hidegek, úgy tűnik egy kicsit rá kell töltenem az akksimra.
Télen ez amúgy is ajánlott.
Állítólag töltés előtt mindig le kell kötni az akkumulátort az autó elektromos rendszeréről. Általában én is így szoktam tenni, de nem mindig.
Elég macerás utána mindent betanítani a kocsin.
Én úgy gondolom, hogy bekötött akkumulátor mellett sem lehet gond, mivel az akkumulátor sarun eleve vannak biztosítékok, amik a fogyasztókat védik.
Gondolom ezeknek a töltéskor bekövetkező zárlat vagy túláram esetén és védeni kell a kocsit.
a sarki kereskedésünkben sokáig állt egy ilyen, majd elvitték innen,nem volt ültetve,nagyon magas, hát nem szivesen állnék be vele a benzinkutra telekérni
képzeld ha kértem volna vagy 50 féle dolgot és most semmi sem lenne, bánatomban kardomba dölnék, vagy meginnék 2x2 felest 2 szer ,amit igy is meg fogok tenni :)