A minap be lett szerelve egy MAN kamionba 24-voltos Aertop 2000 S állófűtés. Minden műxik,kivéve a termosztát részt.
Magyarul elindul a kályha,meg ki is lehet kapcsolni,de nem lehet a hőfokot állítani. Maxon megy,oszt jó napot.
A dologhoz hozzátartozik hogy a Kályha webastó,de a program kapcsolós kezelőegység Éberspekrer. Lehetséges hogy az Éberspeker kezelőegység nem beszél a Webasto kályhával?
Gyári vezeték köteg nem volt hozzá,úgy vezetékelték be a kezelőegység,és a kályha között.
Esetleg kötési rajzot tudna valaki?????????????????????????
Ja és keresnék még 75mm gégecsövet,olyan 2.métert. Hol tudnék venni? esetleg valakinek elfekvőben? Diósd és vonzáskörzete előny lenne.
Tettem fel egy képet,hogy most milyen kezelő egység van rákötve a kályhára.
Tudom nem mai darab ez a dbw46 de ogy marad szep gyari az auto! A kipufogonak nincs hangja meg a levego beszivasnak se, de ezekkel nem lehet valamit csinalni hogy ne sikitson igy mint egy allat? :D ezek regen is ilyenek voltak? 😀
Ha nem, nezd me, hogy kering-e a viz. ugyan ez volt a problemam az eberrel. Keringetoszivattyu (kulso, villanyos) volt beallva. Csere utan azonnal jo lett.
köszönöm,de nekem a sajátokhoz van mindenem és ügyfélnek csak akkor javítok dw/bw50 és ezelőtti kályhákat ha hozza az alkatrészt....ezekből már nem nagyon van használatban pedig jó kályhák.
mindenkepp a kalyhanal neznem meg multimeterrel es az akksinal! feltetelezem hogy barmi miatt meglazult kotes okozhatja vagy negativ meglazulas vagy vezetek eldorzsolodes! Multimeteres vizsgalat utan tobbet tudnank mondani!
a benzines webastom többször kiállt alacsony feszültség hibával. Lediagoltam, a biztosítékja előtt 12.1V van ez már direktben megy a kályhára, de ő 10.05V körül mér teljes izzítás alatt - reggel hidegben kicsit alatt és meg is van a hibakód. A kályha pólusain még nem mértem meg, mielőtt leszedem, hogy hozzáférjek van valakinek tapasztalata, hogy vezeték / csatlakozó hiba - sok feszültség esik valahol, avagy valami más belső és nem érdemes vezeték oldalon nézegetnem? A vezetékeit tavalyi beépítéskor mindenhol átnéztem ,megvan a keresztmetszet, kötések jók voltak.
Köszönöm, ha valakinek van valamije a hibát illetően és megosztja.
Megerkezett a szett, volt benne egokosarhoz korbe az a racs meg ala a tomites, parologtato parna, 2db tomites! Kiszedtem a kalyhat kipucoltam betettem az uj alkatreszeket. Első indításnál ugy fustolt mint a vadallat de a masodiknal mar kiszellőzott! Azota 5-6 szor beinditottam mar semmi fust nincs! Ugy nez ki megfelelő ez a szett! Sajnos elfelejtettem lefotozni de ha kell a linket berakom akit erdekel! :)
Üdv! Segítséget ,tanácsot szeretnék kérni.Adott:D3Wz kieg.kályha,kiszerelt állapotban.Az elektronikából 2 köteg jön ki.1 biztos az üz.a. szivattyúé,szürkezöld,a másik:1pin,piros+,3pin üres,5pin kékfehér,7pin kék,2pin barna-,4pin zöld,6pin fekete,8pin üres.Hogy tudnám életre kelteni? Opel Vectra B ben volt.Köszi.
Az lehet. De egyszerűbb volt betenni egy újabbat. Ezt meg eladtam alkatrésznek. Nekem az az egy nem tetszett benne, hogy külön van a vezérlője és még azt is elhelyezni, vastag kábelköteg, stb.
Azért egy ttc-t sokkal könnyebb bekötni ilyen szempontból. :)