"Elsõdleges feladata az égéstérben a nitrogén oxid-képzõdés és ennek révén a kibocsátás csökkentése Dízelmotornál az égési zaj szintjét mérsékli. A dízelmotorokban az EGR-szelep a motor üresjárati üzemállapotánál teljesen nyitott, akár 50% arányú kipufogógáz-visszavezetést is biztosít. Ahogy a motor terhelése növekszik, a visszaáramoltatott kipufogógáz mennyisége lecsökken egészen addig a pontig, amikor, a teljes terhelés elérésekor, az EGR-szelep lezár. A szelep a motor felmelegedése, valamint magas tengerszint feletti magasságon történõ üzemelés esetén szintén zárt. A beszorult zárt állású szelep nagymértékû kopogó dízezajt, míg a benzinmotoroknál emelkedõ tüzelõanyag-fogyasztást eredményez."
Most akkor kössem vissza a szelepet? Ezek szerint az tesz jót a kocsinak... Kár hogy a bonyolultabb lezárást választottam...
Na, a kisautómat most befektették, ma este "kórházi koszton" lesz, reméljük mikor kiengedik, akkor már kellemes puha csendes kuplungom lesz. Mostmár nagyon előjött rajta ez kuplung visítás, amikor picit gyorsabban indultam el. Ilyenkor szoktak lendkereket szabályozni is?
"egr se enged vissza rendesen meleget" Az egr segít hideg motornál, hogy szebben, halkabban járjon? Nem is tudtam.. Én meg lekötöttem, talán ezért csörög-zörög nekem hidegen?
2 db egy terrás volt a gépben tükörben, az egyiket kivették és betettk egy 500 megásat, arra raktak egy windiwst, viszont azzal müködött ez az 1 terrás, majd jött a selejtezési roham és mindent szétszedtek, innentöl kezdve ezt a winyot semmi sem látja
Néha előfordul, hogy a szivattyú lapát és a ház közé szorul a rendszerből valami. Le kell venni a szivattyút és átmosni de szét is lehet szedni a szivattyút. Ha nincs kosz akkor vége a keringetőnek mert porcelánonfut ha az megkopik nincs mit tenni.:(
nem tudunk semmilyen müveletet csinálni vele mert nem látja semmilyen gép, most ez az aomei már látta a boot szektort és ennyi,tovább nem tudtunk lépni
Ha tükrözött raidbe volt akkor még menthető (még nem tudom hogyan ) de ha úgy volt raidbe hogy kettő vinyót látott egynek a sebesség miatt akkor felejtős mert kétfele mentek az adatok.
Ezt is át kéne tanulmányozni egy kicsit hátha kihámozható belőle valami. A 2003 azért másképp dolgozott mint az XP és lehet ez is probléma.
Dynamic Disk Converter is a professional dynamic disk management wizard to optimize your disk type management, with the main feature to directly convert dynamic disk back to basic disk without losing data, It works sector by sector to convert/clone from spanned, striped, mirrored and RAID 5 volume to a basic partition. What's more, for an unreadable dynamic disk and invalid dynamic disk, it can also professionally revert to basic disk and retrieve the data you desired.
Major Features: Safely, directly convert dynamic disk to basic within 3~10 seconds. Convert an invalid or unreadable dynamic disk to basic disk. Support spanned volume, striped volume (RAID 0), mirrored volume (RAID 1) and RAID 5 volume convert (clone) to basic partition. Support to directly convert dynamic disk containing mirrored volume to basic. NEW Ensure system bootable after reverting dynamic to basic disk. Ensure data security during the conversion process. Support single disk and volume with the maximum capacity of 2TB. Support for FAT, FAT32, NTFS, exFAT and others (e.g. ext2, ext3) file systems. User friendly interface makes your usage more easily and efficiently. Smoothly work on Windows 7/Vista/XP/2000 and Windows Server 2003/2008.