Hidd el reggelre egy párszázezres listát összedob neked a társaság, hogy mire kell költened minél hamarabb az autón. :-) Használt kocsi, majd szép lassan kiderülgetneka dolgok, csak őrizd meg a pánikot. :-) Szóval ne aggódj.
Ne ijesztgessetek addig ilyenekkel, míg nem jártam Tudjukkinél, vagy a saját szerelőmnél. Ne stresszeljek előre (hajlamos vagyok rá), had' örüljek neki picikét! :)
A vezérlés tényleges cserének ellenőrzése nagyobb munka, így idő is, ezért azt a februári szerviznél tudom csak ellenőriztetni.
Nem tudom melyik motortartó bakot kell cserélni, mert a szervizpapíron nincs rajta, viszont elfelejtettem. Asszem erre mondták, hogy a 17-es felni miatt van, mert annak nagyobb mozgás kell vagy mi..... de lehet keverem valamivel.
Tudjukki-hez vinném, csak Ő tőlem úgy 120km-re munkálkodik és ha ott kell hagynom az autót, körülményes a haza jutásom.
Intel D865GLC alaplap, Intel Pentium 2,4 proci, 1 GB DDR, 2 X 40 GB HDD, NEC LabelFlash-es DVD író eredeti telepítőlemezzel, előlapi hang + mikrofon + USB + memóriakártya olvasó, 350W táp.
Ár: 15E, e-mail: kenesei PONT tamas KUKAC gmail PONT com
(180e km környékén kellett levennem az első féktárcsákat.)
Lehet venni egész jó áron, (23-25e Ft a tárcsa + betét készlet) és nem is sok meló az első tárcsák cseréje.
129e... Vezérléscsere tényleg megvolt? Le kéne bontani a szíjról a burkolatot, és a vízpumpa környékén nézelődni. Ha friss a vízpumpa, akkor oké, de ha még a gyári, akkor illik cserélni.
Melyik motortartó bakot kell cserélni, és miért? Ha a jobb felsőt, akkor gurulj el Tudjukkihez, és normális áron meg fogja neked oldani. Megéri. Nekem is az eredeti van még benne, Tudjukki-tuninggal.