nézegettem a számlákat, a végén nagyjából annyi ezerről szólt ahány ezres szervizre vitte. legalábbis a 180ezernél és 210ezernél így volt. szigorúan betartva az intervallumokat :) nem csipegette az olajat, csak néha 1-1 litert rá kellett tölteni... :D
egy török taxis minden millánál cserélt motort a w115 ben, a végén a németek adtak neki egy uj autot és a régit elvitték muzeumba, a török törvények szerint már nem fuvarozhatott azzal az autoval, több mint 3 millát ment a kocsival
5L Elf olaj, gyári olajszűrő, gyári légszűrő, munkadíj, össz 22.500- pénz. Minden számlás, a munkadíj is.
Szerelőm bevezette, hogy az 1,5 dci-ken minden vezérlés cserénél hajtókarcsapágy-cserét is javasol. Kuncsaftok nagy része megcsináltatja a cserét, ebben nagy szerepe van a műhelyben közszemlére kirakott kopott csapágyaknak is.
Bent volt az egyik személyszállítós kolléga Traficja ( 2007-es évj.) 750ezer km van a masinában. Valami futómű gondja van, de a motortérben továbbra sincs tennivaló, minen OK.
Gyári még a komplett befecsi-rendszer, és a turbó is.
Srác azt mondta, hogy ha addig nem törik össze, akkor cél az 1millió km.
Akkor vesz bele egy új motort, és hajtja tovább a kocsit :)
igen gyengeség lehet a turbó, gyárilag hibáztak, mert annak idején (2003 ) 10w40-l hozták ki a kenést. Amikor behalt az elsőszériás turbók figyelemre méltó része, változtattak az olajon 2004-ben 5w40-re, de a ráncfelvarrás után már végképp nem mondható turbóhibásnak az 1.9. Mindösszesen a felhasználó a hülye, aki spórol az olaj mindőségén, csereidején. Illetve hegymenet autópálya után azonnal megállítja. Szerintem:)
Soma emlékszel pont erröl beszélgettünk ,hogy viszik a dizelt mint a cukrot, nagy a kereslet az 1,5 dci motorokra"
elkövettem azt a hibát hogy nem töröltem az 1,5 -öt, akartam de lusta voltam, a dci söt a dizel a lényeg leginkább,mert tölünk visznek mindent ami dizel tipustol függetlenül
Ellenőrnek születni kell. Teli a t*k*m, mikor bevonul a sofőrpihenőbe 15db nagyhangú paraszt kávézni, meg a hülye sztorijaikat előadni, én meg nem tok leülni kajálni. Majdnem meg vannak sértődve, ha kitessékeljük őket.
kár, hogy csak Kopi, Kopiné, Kopiunokatestvér, Yv, Zizi és én láttuk elfüstölni az M7-en az SII1.9dci-t. Velencénél állt a fekete füst, elszállt a turbó... de legalább abban is a csapágy ;-)