Hát nem is. :-) Korábban itt azt mondtátok, hogy akkor merjem azt mondani, hogy nem lett baja, ha majd egy hét múlva is beindul. Jelentem, azóta már eltelt vagy 2 hónap, meg pár ezer km, és még indul megy, sőt, tiszta is a motor. :-)
Nagyon-nagyon hasonló és szerintem a generátor- fesz-seb-jeladó biztije durran el.
Már "csak" a zárlatot kell megkeresnem. Holnap nekiesek az akksi körüli résznek + a generátorhoz vezető kábelkorbácsot megbontom...Remélem kábelzárlat,nem komolyabb.
Ha mindkét kártyával gond van, akkor én gyanakodnék a kártyaolvasóra is.
Nem egyszerre ment tönkre, hanem egymás után.
Elejétől kezdve jellemzően egyik kártyát hazsnáltuk. pár és után párszor kiírta, hogy nincs kártya. Utána egyszer többször. Megkocogtatva helyrejött, elemcsere, érintkezők ellenőrzése nem hozott megoldás.
Utána elővettük a másikat. Most már annaál is tapasztaltam, hogy nem ismeri fel.
Ha jól tudom, elég nagy összeg a kártya és átprogramozása (kb 60k). Ezt azért szeretném elkerülni.
Koan,
Úgyis beszéltük a trafic tempomatját, esetleg bevállalod a kártya szétszedését azzal a kiindulással, hogy tudomásul veszem, hogy akár véglegesen elhalálozik a kártya.
Nagyon sok embernek - köztük nekem is - nagyon rossz lenne a 200ft-os chf árfolyam. (147-tel vettem fel)
Esélyem sincs, hogy kilábaljak ebből az adósságcsapdából, a helyzet egyre rosszabb lesz.
A gyermekeim szebb jövőjéről alkotott képem szertefoszlott, átkozom azt a napot, mikor emellett a konstrukció mellett döntöttem. Pedig számoltam előre én is, de ekkora átverésre nem számítottam.
Tudom-tudom, senki nem állt a hátam mögött szöges korbáccsal, hogy márpedig vedd fel.....
Az euróval már szerintem sokan kibékülnének így. A frankot kéne még egy 40 forinttal valahogy levinni. Piacra kéne dobni pár hamis svájci órát. (szigorúan médincsájná forrásból)