Jaja! Az lesz az. No pl. ezért se érdemes öreg akksival barkácsolni. Gondolom, szerencsétlen energiahiányos elektronika már nem volt a helyzet magaslatán indítózás közben. Vagy direkt az alacsony feszültséget jelezte?
azt irja akkor világit ha ki van kapcsolva az utasoldali légzsák és viheted a szomszéd szöszkéjének a gyerekét ,amelyiknek természetesen az apja vagy :)
A clióba átraktam a megán 1 éves akksiját. Indítja rendesen, de kicsit sokallom az áramfelvételét.
A megánba ma a tartalék akksi volt, de mivel kicsi, éppen csak el tudta indítani. Szerinem még kettőt már nem tudott volna fordítani a motoron, mikor a munkahelyről indultam hazafelé.
Ez a kis lámpa is felvillant, amit pirossal bekarikáztam. Mi ez? Még sose láttam világítani.
Aztán most este levettem a clió akksiját a töltőről. 14,2V-ig ment fel a feszültsége a töltővel. 2 óra pihenés után 13,4 V környékén volt. Beszereltem a megánba. Tökéletesen indítja, 10,5V környékére esik a feszültség indítózáskor. Csak a zöld "varázsszem" nem akart bezöldülni. Lehet, hogy kellene még neki egy nap töltögetés?
Igen segitett mert közben a biztositék fedélen megtaláltam a biztositékok szimbólumait és a használati utasitás segitségével már egyértelmü mi hol van. Nagyon poros volt és nem vettem észre hogy ott vannak a szimbóleumok, igaz a kézikönyv nélkül meg nem tudtam volna beazonositani. Mégesgyszer köszönöm.