Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550034

na akkor amiket leirtam másold ki és kezd el méricskélni hátha valamelyik jelado adta meg magát

Előzmény: -vacak- (550033)
-vacak- Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550033

Igen, ez 96-98 között volt gyártva, un, ráncfelvarrott típus. A motorja már hengerenkénti befecskendezős, teljesen más mint az előzőeké.

Előzmény: Törölt nick (550029)
sztvibi Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550032

Nekem be áll az alapjárat csak ha mozog az autó akkor emelkedik de Pinga azt mondta anno, hogy így a normális.

Előzmény: KoAn (550031)
KoAn Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550031

Mikor hogy. Van amikor felismertetés nélkül nem akar jó lenni, van amikor meg jó nélküle is.

Előzmény: sztvibi (550028)
-vacak- Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550030

Igen 8 szelepes, de semmi extra nincs benne, un. fapados, alap clio, csak kulcsos központi zár az egyetlen "extra " benne...Ettől függetlenül nagyon jó kis autó, ezen az apró hibán kívül még soha semmi gond nem volt vele.

Előzmény: Törölt nick (550027)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550029

ez még a clio1 ha jol látom, 95 töl 98 ig gyártották

 

léghömérö adatai  külsö hömérsékletek esetén

 

0 fok                  5000-7000 ohm

20 fok                1700-3300 ohm

40 fok                800-1500 ohm

 

 

motor hütövizhöfok jelado

 

 

20 fok   3060-4050 ohm

80 fok   300-370 ohm

90 fok   210-270 ohm

 

 

az FHP jelado    230 ohm

 

a lambdaszonda fütése  3,4 ohm

 

üzemanyag nyomás 3 bar, vákummal 2,5 bar

 

 

Előzmény: -vacak- (550026)
sztvibi Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550028

Fel kell utána ismertetni? Én kitisztítottam tavaly. Lehet vinnem kellene Maglódra??

Előzmény: KoAn (550021)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550027

ez ugye 8 szelepes motor? klima van benne és abs?

Előzmény: -vacak- (550025)
-vacak- Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550026

Azért az FHP jeladót ismét megnézem, ill ellenőrzöm.

-vacak- Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550025

Szia !

 

Az alvázszám :VF1557K0F16863091

motorszám : D7FA730F310879

Előzmény: Törölt nick (550022)
KoAn Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550024

Én úgy szoktam, hogy elviszem Zolihoz, Ő clip-el megcsinálja a felismertetést :) Meg a pucolást is...

Előzmény: -vacak- (550023)
-vacak- Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550023

Szia !

Sajnos fogalmam sincs hogy kell elvégezni az alaphelyzet feismertetést. Annyit szoktam még csinálni, hogy az akku sarut 1 órára leveszem, mert állítólag az a computerre " jó" hatással van. Ha elmagyaráznád, megköszönném, hogy kell az alaphelyzetb felismertetést elvégezni.

Előzmény: KoAn (550021)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550022

ellenörizd  a vizhöfok jeladot és a beszivott levegö hömérö jeladoját, ellenállást kell mérni van hozzá táblázat ha adsz egy alváz és egy motorkodot akkor lehet hogy sikerül megtalálni az értékeket

Előzmény: -vacak- (550018)
KoAn Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550021

Tisztítás után volt alaphelyzet megismertetés? Nem szív falsot? 

Előzmény: -vacak- (550018)
-vacak- Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550020

Az FHP   (felső holtponti jeladó ) jeladóval márt volt egyszer gond, de az olyan volt, hogy nem akart elindulni. Azt akkor kivettem megtisztítottam, és a csatlakozását befújtam kontaktspray-vel. Azóta pöccre indul. Csak ezt a bemelegedési időszak alatti lefulladást csinálja. Deb ezt sem mindig sajnos, hanem kiszámíthatatlanul.

Előzmény: Törölt nick (550019)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550019
FHP jeladó?
Előzmény: -vacak- (550018)
-vacak- Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550018

Sziasztok !

 

Egy kis segítségre lenne szükségem. Nos nekem nem Megane-om van, hanem Clióm, 97-es, 1,2-es hengerenkénti injektoros. Most van benne 115 ezer km. Olyanokat csinál mostanában, hogy reggel könnyen indul semmi probléma. Aztán ha elindulok vele, és kb 2-3 km után az alapjárat nagyon leesik, néha le is leáll a motor.Utána elindul könnyen. Melegen nem csinálja, csak mindig a bemelegedési időszakban. Van szerelői tapasztalatom, de és tudom, ill. úgy tudom ezen alapjáratot ákkítani nem lehet. Egy szerelő ismerősöm azt mondta, elvihetem szervízbe, de lehet csak jól lehúznak, és semmit nem csinálnak vele. A pillangószelep környékét már kitarakrítottam, és az alapjárati motort is kiszereltem, és kitakarítottam( volt is mit ). De most újra ez a jelenség. Sajnos elég sok érzékelő van a motoron.

Ha valakinek van valami ötlete, mi lehet, azt megköszönném.

sztvibi Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550017

Dehogy küldtem.. Itt most nagyon rákezdett.

Előzmény: Törölt nick (550012)
Tazman73 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550016

Találtam egy másikat is, ez MII-hez tartozik.

 

Előzmény: KoAn (550014)
KoAn Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550015

Hideg oldalon van a leginkább igénybevéve a motor. Egy vastagabb olajat le tud húzni a gyűrű a henger faláról szárazra.

Az ásványi olajok meg a melegben mennek tönkre, kátrányosodtak. De a szintetikus ezt nem teszi.

Előzmény: Törölt nick (550009)
KoAn Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550014

Te se vedd magadra, én a témára válaszoltam, hogy látszódjon az előzmény.

Amúgy köszi, hogy beraktad :)

Előzmény: Tazman73 (550010)
Bolti Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550013

szia!

 

1.4 16v és 1.6 16V-be jó a 5W-40 sxr  (az excellum helyett ez van).

Üzemanyag megtakarítási cél és LPG hajtás esetén 5W-30 sxr. (nem tudom ér-e valamit, most ez van az enyémbe, de nem hallok /látok különbséget a 40-hez képest)

 

http://www.meganeklub.hu/web/techinf/Dokumentaciok/manuals/Scenic_I_part1.PDF

 

2. oldal

 

Bolti

Előzmény: Törölt nick (550011)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550012

Csak nem tovább küldted Debrecenbe? Legközelebb legalább szelet ne küldj hozzá... :-)

Előzmény: sztvibi (549981)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550011

Addig olvasgatom ezt a fórumot, hogy elbizonytalanodok... Akkor ebbe a 2000-es évjáratú 1.6 16V Scenicbe mit kellene töltenem? 5w40 SXR van itthon, de amíg nem töltöm bele, lehet változtatni...

Előzmény: Törölt nick (550009)
Tazman73 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550010

Én a hőmérsékleti besorolás miatt raktam be a táblázatokat.

Előzmény: KoAn (550005)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550009

van még egy érdekesség amit a nagy okos könyv ir, sajnos olyan hosszu hogy azt ide nem tudom betenni, de országok és auto évjárat szerint szelektálja hogy milyen olajat ajánl a röno gyár nekünk,

ebben a következök vannak

magarországra 10w40,5w40,5w30 as olajakat

dél europába és afrikába dél amerikába 10w40,10w30,15w40 as olajakat ajánl

 

ebböl az derül ki hogy inkább a hidegoldali tényezö fontosabb mint a melegoldal

Előzmény: csaveri (550002)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550008

teljesen igazad van, ez az utobbi táblázat az m1 99 elötti autoira vonatkozik :)

Előzmény: KoAn (550005)
sztvibi Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550007

Ugye-ugye! Aki korán kel..

Előzmény: csaveri (549999)
KoAn Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550006

Ha jól kérzdetem a google-t, akkor az API SG és SH ásványi olaj, az ACEA A5 pedig full szint.

Előzmény: Tazman73 (550003)
KoAn Creative Commons License 2012.02.15 0 0 550005

Ez szép, és jó, de mi köze az API SG és API SH minősítésnek az ACEA A5-höz? :)

Előzmény: Tazman73 (550003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!