Szerbusz...lefényképeztem neked milyen van benne...tudnál igy segiteni? Állófütésem az úgy müködik hogy raktam bele egy mobil heat nevezetü kütyüt amit ha felhivok vagy smst küldök akkor inditja a kályhát meg a keringetöszivatyút figyeli az akku fesz esést és riasztást küld mindenért...de szeretném ha az utasteret is fütené..ne keljen kapirgálnom reggelente. Csak mondom nem tudom melyik lábra mit kellene kötni a digitklímánál! ...nem.tudom csatolni a képet sajna tul nagy...milyen adat kellene róla hogy betudd azonosítani? Segitségedet előre is köszönöm
elvileg igen....20 fokon 0.25-0.3 ohm között kell h legyen,de ez sosem mutatja h jó-e sajnos.diag közben élő adatban kell értelmezni,mert lehet a hideg oldalon jó a melegen meg már nem tolerálja a kályha szoftvere.
Szerbusztok! Valaki tudna nekem abban segiteni,hogy sharan climatronicnál melyik csati melyik lábára kell adnom tápot hogy vezérelje az állófütésnél a ventilátoromat? Volt itt fent régebben egy kép hogy hogyan hova kell kötni de nem találom már
Segítséget kérnék.Van egy thermo top zcd kályhám,amit ovál órás indításnál csak a szellőzés indul kb 2 perc leáll.Nem hallom az üzemanyag pumpa+vízpumpa hangját sem.Remélem nem komoly.
sanjos a webasto már régen kivezette e termék alkatrésztámogatását....nekem is ilyen kályháim vannak a saját autókban,nagyon jók csak semmi nem kapható már hozzájuk.
Sziasztok!Valaki tudna mondani a webasto thermo top c kályha analog vagy digitális komunikáció van benne!Köszönöm.+mi az az analog w bus átalakító a webastohoz!!!!!!?
Sziasztok! Segitéget szeretnék kérni, 2000 MAZDA PREMACY 2.0dt vásároltam, amiben egy dw50 webasto kályha van időzítő órával, sajna nem müködik, a webasto képviselet elhajtót , hogy nincs hozzá alkatrész. Tud-e Valaki egy Szakit, aki megtudná állapitani, hogy mi baja, és esetleg, meg is tudná javitani. Előre is köszi. Üdv Zsolt
normális helyen nem szokták szétbarmolni az autót,nekem is megvan minden állófűtéssel szerelhető autótípus bontási segédlete is,csak ezt már nem mindegyik beszerelő veszi meg....
Köszönöm a beszámolót! Van ilyen autó a családban. Az az Euro4-es DCI motor a tartozékaival még sokkal kisebb helyet foglal, és a Megane2 motortere amúgy is jóval nagyobb. Ott a kerék előtt van hely bőven szabadon, mert elektromos kormányműve van, a Daciánál azonban a kerék előtt van az elektrohidraulikus servo.
Én új szettet szeretnék, ÁFÁ-s számlával, garanciával. Biztos meg tudnám oldani magam is, mivel autókkal foglalkozom, de pont az előbbiek miatt nem állok neki. Értelme sincs, mert nekem 3-szor annyi időbe tellene, mint egy állófűtéses szakembernek (rosszabb esetben elküldeném az elektronikáját is a másvilágra). Másrészt én annak a híve vagyok, hogy mindenki csinálja azt, amihez ért. Szaktudásom maximum a típus ismeretében tudnám hozzá adni, leszedni a lökhárítót, egyebet, ne törjenek a gyári patentek,-fülek, átfűzni a kábelt, stb. De nem hinném, hogy ezt bármelyik szakember is jó néven venné.
Ebbe építettem be saját magam egy Eberspaecher Hydronic D4WSC típusú távirányítós állófűtést néhány éve.
A bal első kerékjáratba a kerék elé könnyen elhelyezhető volt a hozzá kapott beépítő készlettel. A kábelköteg is viszonylag könnyen behúzható volt az utastérbe. Egyedül a ventilátor csatlakozásnál kellett egy csatlakozót forrasztani, hogy automatikusan el tudja a fűtőventilátort is indítani.
Amúgy semmiféle barkácsolásra nem volt szükség, mert a hideg országokban gyárilag is oda teszik a fűtést. A gyári csatlakozási pontokra függesztettem fel a gépet.
Ráadásul az Eberspaechernek még volt Megane II típusspecifikus beépítési útmutatója is.
Szerintem nem sokban különbözik a Dacia sem.
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a szóban forgó állófűtés eladóvá vált, ha érdekel.
Hibátlanul működik, semmi probléma vele. Mivel az autó eladóvá vált így ki fogom szerelni a fűtést, mert úgy néz ki, hogy senki nem fogja ezt az extrát kifizetni pluszban.
Ha segítségre van szükséged vagy érdekel a fűtés, akkor keress nyugodtan.
Motortérben ez az egyetlen hely, ahol talán elférhet :( (szerintem) Ezen az oldalon lejjebb és hátrébb az elektrohidraulikus servo van. Túloldalon ugyan itt meg a gázolaj szűrő a nagy házával együtt. Jobb oldalon a lámpa alatt/mögött meg még annyi hely sincs a klímacsövek miatt, mint a bal oldalon, ahol az állófűtést láttam. Aki ért hozzá, biztos tudja, hogy hova szoktak/lehet még ilyet felszerelni. Én állófűtésben teljesen laikusként (de magát az autó típust nagyon ismerő szerelőként) nem látok olyan helyet ahol elférhetne. Sem az autó alatt, sem a motor mögött alulról szerelve a tűzfal alján.
Előre is elnézést, hogy nem olvasok vissza napokat, csak egy fél órám volt rá.
Van e valaki aki1.5DCI Dacia Lodgy-ba szerelt már be álló fűtést, vagy ilyen autóval rendelkezik (és ha igen milyen típus van benne)? Én alapvetően Dacia szervizeléssel foglalkozom (mechanika, elektronika, softver, gyári szinten, akár azt is amit a márkaszerviz nem tud megoldani). De állófűtéshez nem értek, és nem is fogok ilyennel foglalkozni. A saját családi autómba szeretnék beszereltetni. A héten ügyfelem autójában (németektől behozott 2013-as Euro5-ös 107LE-s 1.5DCI Dacia Lodgy) láttam egy Webasto Thermo Top Evo készüléket. Épp, hogy csak befért az autó bal elejébe, szinte mm-re. A tulaj szerint tökéletesen működik. Magyarországon sajnos ebben az árkategóriájú autóban nincs elterjedve az ilyesmi. Így ezen az 1 autón kívül nem volt alkalmam több álló fűtéses Daciát látni.
Nekem a saját 3 hónapos Euro6-os 1.5DCI 109LE-s Lodgymba kellene álló fűtés. Bal elejében, lámpa alatt, keresztmerevítő fölött,és attól hátrafelé a kormány szervóig van akkor hely, mint a korábbi Euro5-ösben. Ellenben a tűzfalnál (vagy a termosztát háznál) a vízcső rácsatlakozás már ,,anyázással" fog párosulni, olyan kicsi a hely. Az üzemanyag ellátása viszonylag egyszerűen megcsapolható, és a füst elvezetés sem probléma azon az autón amit néztem. Tud valaki ajánlani egy szervizt/szakembert ahol minőségi (ügyfelek autóit elnézve erről elég rossz a tapasztalatom, LPG_s, riasztós, váltózáras stb. cégek tömege ,,gyártja" az időzített bombát a trehány és hanyag be-fel szereléssel, gagyi csövekkel-csatlakozókkal, letördelt patentokkal,hiányzó csavarokkal stb.) a munkát csinálnak, számlaképesen, és új alkatrészekkel, garanciával? Győr mellett lakom, de bárhova elmegyek.
Nem gyullad be. Valószínűleg a végét járja az izzító és/vagy a lángszita. (az izzító még működik, így nem lát izzító hibát, de már nem melegít annyit, hogy meggyulladjon a gázolaj)
Szia. Összeraktam a kazánt felraktam mindent a helyére elindult de nagyon füstöl. Úgy látom hogy az üzemanyagból is jön ki a kipufogón. Előjött egy hiba is 01409 repat flame out 35-00
Sziasztok.Uj vagyok itt és a segítségeteket szeretném kérni.Van egy 2002 s Sharanom amiben nem megy az allofutes( allofutes rasegito eberspracher). Hiba kodnak a ventilátort írja mást nem. Szétszedve és külön áramra téve (9V) a ventilátor működik. Sajnos nem tudom, hogy hol lehet a baj.