Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maxted Creative Commons License 2017.10.10 0 0 14486

jók ezek a régi kályhák,nem kell hozzá különösebb diag.
Elemeire kell szedni aztán komponensenként nézegetni hogy

beindul -e vagy sem(üzemenyag pumpa,víz szívattyú,ventillátor).
Ami neccesebb lehet az az érzékelők tesztelése,bár arra is létezik megoldás,tőlem

hozzáértőbb szakiknak biztos van leírása hozzá.

Előzmény: Ganada (14476)
Vw Sharan Creative Commons License 2017.10.10 0 0 14485

Szerbusz...lefényképeztem neked milyen van benne...tudnál igy segiteni? Állófütésem az úgy müködik hogy raktam bele egy mobil heat nevezetü kütyüt amit ha felhivok vagy smst küldök akkor inditja a kályhát meg a keringetöszivatyút figyeli az akku fesz esést és riasztást küld mindenért...de szeretném ha az utasteret is fütené..ne keljen kapirgálnom reggelente. Csak mondom nem tudom melyik lábra mit kellene kötni a digitklímánál! ...nem.tudom csatolni a képet sajna tul nagy...milyen adat kellene róla hogy betudd azonosítani? Segitségedet előre is köszönöm

Előzmény: gibbonpitti (14484)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.09 0 0 14484

van 8 féle bekötési mód.....climatronicból is van 4 féle....

Előzmény: Vw Sharan (14482)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.09 0 0 14483

elvileg igen....20 fokon 0.25-0.3 ohm között kell h legyen,de ez sosem mutatja h jó-e sajnos.diag közben élő adatban kell értelmezni,mert lehet a hideg oldalon jó a melegen meg már nem tolerálja a kályha szoftvere.

Előzmény: udjah1 (14481)
Vw Sharan Creative Commons License 2017.10.09 0 0 14482

Szerbusztok! Valaki tudna nekem abban segiteni,hogy sharan climatronicnál melyik csati melyik lábára kell adnom tápot hogy vezérelje az állófütésnél a ventilátoromat? Volt itt fent régebben egy kép hogy hogyan hova kell kötni de nem találom már

udjah1 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 14481

A gyertya az csak diaggal tesztelhetô,vagy van más módja is??mert nem ismerek ilyen szakembert sajna

gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.08 0 0 14480

diagolni kell....ha a tápfesz jó akkor sanszos  a gyertya hiba sajnos....feltételezvén persze h nem ázott be a kályha :)

 

Előzmény: udjah1 (14479)
udjah1 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 14479

üdv.

Segítséget kérnék.Van egy thermo top zcd kályhám,amit ovál órás indításnál csak a szellőzés indul kb 2 perc leáll.Nem hallom az üzemanyag pumpa+vízpumpa hangját sem.Remélem nem komoly.

gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.08 0 0 14478

sanjos a webasto már régen kivezette e termék alkatrésztámogatását....nekem is ilyen kályháim vannak a saját autókban,nagyon jók csak semmi nem kapható már hozzájuk.

Előzmény: Ganada (14476)
Tibor1000 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 14477

Sziasztok!Valaki tudna mondani a webasto thermo top c kályha analog vagy digitális komunikáció van benne!Köszönöm.+mi az az analog w bus átalakító a webastohoz!!!!!!?

Ganada Creative Commons License 2017.10.08 0 0 14476

Sziasztok! Segitéget szeretnék kérni, 2000 MAZDA PREMACY 2.0dt vásároltam, amiben egy dw50 webasto kályha van időzítő órával, sajna nem müködik, a webasto képviselet elhajtót , hogy nincs hozzá alkatrész. Tud-e Valaki egy Szakit, aki megtudná állapitani, hogy mi baja, és esetleg, meg is tudná javitani. Előre is köszi. Üdv Zsolt

norbi0325 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 14475

Re..  

Éljen az Éberspekker is !!  :XD

 

Előzmény: gibbonpitti (14456)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.07 0 0 14474

normális helyen nem szokták szétbarmolni az autót,nekem is megvan minden állófűtéssel szerelhető autótípus bontási segédlete is,csak ezt már nem mindegyik beszerelő veszi meg....

Előzmény: loganos (14473)
loganos Creative Commons License 2017.10.07 0 0 14473

Szia!

Köszönöm a beszámolót!
Van ilyen autó a családban. Az az Euro4-es DCI motor a tartozékaival még sokkal kisebb helyet foglal, és a Megane2 motortere amúgy is jóval nagyobb. Ott a kerék előtt van hely bőven szabadon, mert elektromos kormányműve van, a Daciánál azonban a kerék előtt van az elektrohidraulikus servo.

 

Én új szettet szeretnék, ÁFÁ-s számlával, garanciával. Biztos meg tudnám oldani magam is, mivel autókkal foglalkozom, de pont az előbbiek miatt nem állok neki. Értelme sincs, mert nekem 3-szor annyi időbe tellene, mint egy állófűtéses szakembernek (rosszabb esetben elküldeném az elektronikáját is a másvilágra). Másrészt én annak a híve vagyok, hogy mindenki csinálja azt, amihez ért. Szaktudásom maximum a típus ismeretében tudnám hozzá adni, leszedni a lökhárítót, egyebet, ne törjenek a gyári patentek,-fülek, átfűzni a kábelt, stb. De nem hinném, hogy ezt bármelyik szakember is jó néven venné.

Előzmény: stevemegane (14471)
Tibor1000 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 14472

Sziasztok!Egy kérdésem lenne mi az analog w bus átalakító amitt kapni webastohoz az ebayen?Előre is köszönöm a válaszokat!

stevemegane Creative Commons License 2017.10.07 0 0 14471

Nekem egy Renault Megane II 1.5 dCi autóm van.

Ebbe építettem be saját magam egy Eberspaecher Hydronic D4WSC típusú távirányítós állófűtést néhány éve.

A bal első kerékjáratba a kerék elé könnyen elhelyezhető volt a hozzá kapott beépítő készlettel. A kábelköteg is viszonylag könnyen behúzható volt az utastérbe. Egyedül a ventilátor csatlakozásnál kellett egy csatlakozót forrasztani, hogy automatikusan el tudja a fűtőventilátort is indítani.

Amúgy semmiféle barkácsolásra nem volt szükség, mert a hideg országokban gyárilag is oda teszik a fűtést. A gyári csatlakozási pontokra függesztettem fel a gépet.

Ráadásul az Eberspaechernek még volt Megane II típusspecifikus beépítési útmutatója is.

Szerintem nem sokban különbözik a Dacia sem.

 

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a szóban forgó állófűtés eladóvá vált, ha érdekel.

Hibátlanul működik, semmi probléma vele. Mivel az autó eladóvá vált így ki fogom szerelni a fűtést, mert úgy néz ki, hogy senki nem fogja ezt az extrát kifizetni pluszban.

 

Ha segítségre van szükséged vagy érdekel a fűtés, akkor keress nyugodtan.

 

Előzmény: loganos (14467)
loganos Creative Commons License 2017.10.07 0 0 14470

Motortérben ez az egyetlen hely, ahol talán elférhet :( (szerintem)
Ezen az oldalon lejjebb és hátrébb az elektrohidraulikus servo van. Túloldalon ugyan itt meg a gázolaj szűrő a nagy házával együtt. Jobb oldalon a lámpa alatt/mögött meg még annyi hely sincs a klímacsövek miatt, mint a bal oldalon, ahol az állófűtést láttam.
Aki ért hozzá, biztos tudja, hogy hova szoktak/lehet még ilyet felszerelni. Én állófűtésben teljesen laikusként (de magát az autó típust nagyon ismerő szerelőként) nem látok olyan helyet ahol elférhetne. Sem az autó alatt, sem a motor mögött alulról szerelve a tűzfal alján.

Előzmény: gibbonpitti (14469)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.07 0 0 14469

a bal első lámpa alatt tény h nincs nagy hely. :)

 

viszont a vízcsőre mindig van megoldás.

Előzmény: loganos (14467)
Iszty Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14468

Köszönöm a segítséged. Holnap megpróbálok új izzót tenni bele. 

Majd szólok hogy mi az eredmény. 

Előzmény: 409 (14465)
loganos Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14467

Sziasztok!

Előre is elnézést, hogy nem olvasok vissza napokat, csak egy fél órám volt rá.

Van e valaki aki1.5DCI Dacia Lodgy-ba szerelt már be álló fűtést, vagy ilyen autóval rendelkezik (és ha igen milyen típus van benne)?
Én alapvetően Dacia szervizeléssel foglalkozom (mechanika, elektronika, softver, gyári szinten, akár azt is amit a márkaszerviz nem tud megoldani). De állófűtéshez nem értek, és nem is fogok ilyennel foglalkozni. A saját családi autómba szeretnék beszereltetni. A héten ügyfelem autójában (németektől behozott 2013-as Euro5-ös 107LE-s 1.5DCI Dacia Lodgy) láttam egy Webasto Thermo Top Evo készüléket. Épp, hogy csak befért az autó bal elejébe, szinte mm-re. A tulaj szerint tökéletesen működik.
Magyarországon sajnos ebben az árkategóriájú autóban nincs elterjedve az ilyesmi. Így ezen az 1 autón kívül nem volt alkalmam több álló fűtéses Daciát látni.

Nekem a saját 3 hónapos Euro6-os 1.5DCI 109LE-s Lodgymba kellene álló fűtés. Bal elejében, lámpa alatt, keresztmerevítő fölött,és attól hátrafelé a kormány szervóig van akkor hely, mint a korábbi Euro5-ösben. Ellenben a tűzfalnál (vagy a termosztát háznál) a vízcső rácsatlakozás már ,,anyázással" fog párosulni, olyan kicsi a hely. Az üzemanyag ellátása viszonylag egyszerűen megcsapolható, és a füst elvezetés sem probléma azon az autón amit néztem. 
Tud valaki ajánlani egy szervizt/szakembert ahol minőségi (ügyfelek autóit elnézve erről elég rossz a tapasztalatom, LPG_s, riasztós, váltózáras stb. cégek tömege ,,gyártja" az időzített bombát a trehány és hanyag be-fel szereléssel, gagyi csövekkel-csatlakozókkal, letördelt patentokkal,hiányzó csavarokkal stb.)  a munkát csinálnak, számlaképesen, és új alkatrészekkel, garanciával? Győr mellett lakom, de bárhova elmegyek.

gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14466

+7 fok alatt indulnia kellene reggel.

 

maga a "műtét" nem különösebben nagy csak időigényes és anyag igényes.

 

egy napos a művelet és bp-en vagyok.

Előzmény: robert1002 (14462)
409 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14465

 

 Nem gyullad be. Valószínűleg a végét járja az izzító és/vagy a lángszita. (az izzító még működik, így nem lát izzító hibát, de már nem melegít annyit, hogy meggyulladjon a gázolaj)

Előzmény: Iszty (14463)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14464

üdv.évjárata az autónak és a motorja?

Előzmény: zsoli02 (14440)
Iszty Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14463

Szia. Összeraktam a kazánt felraktam mindent a helyére elindult de nagyon füstöl. Úgy látom hogy az üzemanyagból is jön ki a kipufogón. Előjött egy hiba is 01409 repat flame out 35-00 

Előzmény: 409 (14460)
robert1002 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14462

Üdv!

 

Elméletileg nem,csak még nem volt elég hideg,hogy beindulna.

Mekkora bontással jár,mennyi idő és nyilván mennyi kb az anyagi vonzata?

Helyileg merre Vagy?

 

Robi

 

 

Előzmény: gibbonpitti (14454)
Iszty Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14461

Letesteltem és nem ad ki több hibakódot. Sajnos csak délután tudom letesztelni mert az én interface-em nem engedi. 

409 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14460

Egy Y leágazással testeld le a ventilátor barna kábelét a vezérlő és a ventilátor között a kályha házához.

Előzmény: Iszty (14457)
Iszty Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14459

Szia. Lehet javítani a kályha agyát? Vagy komplett kályhát kell cserélni?

 

gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.06 0 0 14458

vagy szorul kicsit a befúvó ventilátor tengelye vagy agyhalott lesz a kályhád.

Előzmény: Iszty (14457)
Iszty Creative Commons License 2017.10.05 0 0 14457

Sziasztok.Uj vagyok itt és a segítségeteket szeretném kérni.Van egy 2002 s Sharanom amiben nem megy az allofutes( allofutes rasegito eberspracher). Hiba kodnak a ventilátort írja mást nem. 
Szétszedve és külön áramra téve (9V) a ventilátor működik. Sajnos nem tudom, hogy hol lehet a baj.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!