Piaggio NRG robogóról szóló topic, melyben MC, MC2, MC3, DD stb... Lesznek középpontban. A topik nyitása, abból adódott, hogy még senki nem nyitott meg ehhez a robogóhoz az indexen fórumot. Kérnélek titeket, hogy hozzászólásaitokkal, észrevételeitekkel segítsétek a fórum fejlődését! Legyetek jók!
Van egy NRG MC 2 (ZAPC04) robogóm,ami az utóbbi időben eddig nem megszokott jelenségeket csinál.
Szokás szerint hidegen az elindítás után alapjáraton melegíteni szoktam,addig bezárom a garázst,előszedem a sisakot,stb.,szóval az eddig is megszokott dolgokat csinálom és csak némi melegítés után indulok el vele.
Pár napja azt tapasztalom hogy elindulás után gázadásra fullad és csak úgy tudok gyorsítani vele hogy játszani kell a gázkarral. Ha elkezd fulladni visszaengedem a gázt és finomabb adagolással lehet csak gyorsítani vele.
Teljes üzemmeleg állapotban már ez a gyorsításkori fulladás mérséklődik,néha veszek észre csak egy-két alkalmat hogy csinálja,de nem olyan durván mint hidegebb motorral.
Még azt vettem észre hosszabb úton folyamatos haladásnál,tehát egy fordulaton tartva is néha-néha megtorpan egy kissé.
Amúgy hidegen-melegen pöccre indul,a fogyasztása jó,különösebb gondom nem volt vele eddig,az utóbbi pár napban kezdte csak csinálni ezeket.
Lenne ötletetek vagy tanácsotok hogy mi lehet a baja és mit kellene megnéznem rajta hogy megszűnjenek ezek a gondjai?
Apó ! Ezt megszívtad :( a henger csatornái kisebb átmérőjűek , szűk a karbi torok átmérő, stb. A vizesnek van elfogadható teljesítménye. Nem gazdaságos átépíteni "nyitottra" egy kipufogó cserétől max. hangosabb lesz. Legolcsóbb ha eladod és veszel egy vízhűtésest, bár azon is a 17,5-ös Dell Orto van de ovális kereszmetszetű, nem úgy mint a régi kör keresztmetszetűek, próbáltak az üzemenyagfogyasztással játszani, de ami nem ég el az nem is termel lóerőt. Vagy egy vizes hosszúblokkos Minarelli blokkos gépet keress. Bár ott is a csoda Aerox-on egy 12-es Gurtner van, viszont az F15 Malaguti teljes értékű sportgép a régi vízhűtéses porlaszójával!!! 17-es Dell orto, és nyitott Ducati gyujtással.
SZia, ez mc2-nek tűnik, de az alvázszámból lehet tutira kideríteni. Olajzást ki ne kösd, jól ki van az találva. Csak szintetikuus olajat bele! 2-3 htente töltsd meg a tartályt, ne várj a visszajelzőre.
Az elvileg kevesett futott Piaggio NRG MC4-esem (POWER DT) 2 ütemű, léghűtéses csak 6000-7000-ig forog. Van benne valami folytás? Amúgy 50-60-at megy...
Egy lepke bemászott a kilóméterórába. (Mc2 analóg óra). Egy darabig vicces volt, sök vidám percet töltöttünk együtt, mint LEPKEDVESEBB barátok, motorozgattunk, mosolyt csalva sok cimbi arcára akik mind csodájára jártak a mutató körül repkedő aranyos kis féregnek. Ámde a második nap megdöglött a rohadék, ott a műszer kellős közepén. Mondom én ezt a szemetet felgyújtom, de sehogyse tudom szétszedni az órát. K.rv.ra idegesítő. Már azon agyalok, hogy beküldöm a plexin a csákányt hogy hozzáférjek. Ötlet kép rajz videó esetleg a plexi és az óra szeparizációjához. Van köztetek esetleg egy preparátor-reparátor?
A motor amiről szó van az egy Piaggio nrg power (mc4) ledes irányjelzőt szeretnék felrakni a motora hátra feszültségszabályzóban van 8 láb melyik 2 szál vezeték például színre az irányjelzőké hogy be tudjak tenni közé a ledes irányjelző relét?
Sziasztok!! Robogó vàsárlàs elött vagyok. Segítsèget kèrnèk mit kell figyelni vàsàrlàsnàl. Vàrosba hasznàlnàm kb heti 50km. Max 50cm èrdekel. Àr. 150-200ft. A Piaggio nrg sorozatot nèztem. De csak nèztem ,mert gőzöm nincs mit kell nèzni ,meg hogy mennyire kell húzni - menni stb. Köszönöm a segítsèget előre is!!
Nemrégiben vettem egy piaggio nrg mc3 sport series karbis robogót. Előző tulaj szerint sokat állt. Azt a jelenséget produkálja, hogy hidegen nehezen indul (10-15 rúgásra) hiába rugom meg gyújtás nélkül 4-5 alkalommal majd gyújtás hol beindul hol nem hatodjára. Melegen pöccre indul önindítóval és rúgásra is. Mi okozhatja ezt a jelenséget? Előre is köszönöm a választ.
Sziasztok! Van egy Piaggio NRG mc4 Purejetem. Nem rég a munkahelyre menet megállt alattam: a motor járt, de gázadásra nem reagált, a motorhiba visszajelző villogott. Leállítás és újraindítás után megint ment egy keveset, de 1-2 néhány km után megint ez a hiba jelentkezett. Azóta már többször mentem vele, az út elején semmi gondja, aztán 6-8 km után problémázik. Az utolsó utamon végig figyeltem a motorhiba visszajelzőt, időnként elkezd világítani, aztán ha egy kicsit visszaveszem a gázt, 5-10 másodperc után kialszik, ha nem, megáll (gázadásra nem reagál) és villog a visszajelző. Elsőre arra gondolnék, hogy túlmelegszik, ezért jelentkezik csak km-ek után a hiba, de a műszerfalon lévő hőfok mérő szerint normál szinten van a hőmérséklete. Találkozott már valaki ilyen problémával? Tudtok esetleg olyan szerelőt Budapesten, ahol tényleg értenek ezekhez az injektoros robogókhoz és megvan a diagnosztikához a megfelelő műszerparkjuk? Köszönöm!
Hali!Segítséget szeretnék kérni! Adott egy 98-as vízhűtéses MC2-es Piaggio! Hátul dobfékes! Menet közben a dobfék rögzítője feletti kis nyílásból folyik a hajtómű olaj. Voltam több motoros boltban, de sehol senki nem tud segíteni, mi az ami tönkre mehetett, esetleg mi az amit elhagyhattam! Esetleg ötlet?
Piaggio Nrg sportom van A motor az indítókulcs nélkül beindítható , leállítani vagy agyertyapipa levételével vagy a cdi piros vezeték levételével lehetséges . Kicseréltem a minap gyújtás kapcsolót de a probléma nem oldódott meg . Mi lehet a megoldás
Sziasztok! Van egy léghutéses piaggio nrg power motorom ami kihasználatlanság miatt mivel kulfoldon voltam kevesett futott..Ujra aktiváltam..4000 km van a motorban.. Karburátor ki lett tisztitva meg ptobaltam allitani az uzemanyag levego aranyon de mégse megy ugy a motor ahogy kellene...Folytast elvileg kivették belole de mivel nem voltam bent a muhelybe igy passzolom...kipufogon kivul hol van meg benne folytas? Tudd valaki ajanlani valamit amitol jobban menne? Sportdobon kivul mert annelkul is kellene mennie es csak erolkodik....koszi elore is
Az alvázszám megoldódott. A korát kellene megtudni. Az alvázszám alapján se az okmányirodában ,de a közlekedésieknél nem tudnak segíteni mivel a motor nem rendszámos.
Van egy Piagio nrg m3-som és egyik pilanatrol a masikra lelasult és elveszet a fordulatszámom nemakar huzni csak alapjáraton megy és fulad ha ráhuzom a gázt.Mi lehet a progléma?