Ez felér kb azzal, ami az amerikai gyártású, illetve amerikai piacra készülő, ott is forgalmazott autók visszapillantójában van. Valami olyasmi van odaírva hogy "Figyelem! A tükörben a tárgyak a valós méretüknél kisebbnek tűnnek!"
a doblemezen van oldalt, a termosztát háztol ahogy jön a vastag csö, felette van a vékonyabb ami megy a tartályba, az also csö meg valahova becsatlakozik a visszafolyo fütéscsöbe talán ami megy a hütö also vastagcsöve felé
m1 nél az a gond hogy amig a termosztát zárva van addig nem tud menni a kiegyenlitö tartály felé semmi még a levegö sem, ezért kell felmelegiteni annyira,eljátszottam párszor,
viszont inditás után sokáig hideg a vastag csö és a hütö is hideg, a fütés csövek már nagyon melegek amikor hirtelen elindul a hütö felé a meleg,
miután körbeért a viz majd felmelegedett ventillátor kapcsolásig a motor, ha elindulok az autoval a mutato ugyanugy ingadozni fog fel és le,de ettöl még meleg van és az alapjáratot sem emeli vissza
Dieselre is ezt írta a légtelenítésre. Járattam majd fél órát, de nem melegedett fel annyira, hogy a ventije elinduljon. Simán leadta álló helyben is a hűtőn a meleget.
Jó termosztátnál nem ingadozhatna. Akkor működik jól, ha a hűtőzöz menő felső cső sokáig hideg, és amikor a motor eléri a normál hőfokát, hirtelen átmelegszik a vastag cső, majd a hűtő. A csőnek olyan melegnek kell ekkor lennie, hogy kéz nem bírja el. 80-90 fok. Ha már korábban elkezd melegedni a vastag cső, és nincs ez a hirtelen hideg-forró váltás, akkor beteg a termosztátod. Hiába új.
elküldtem, hosszadalmas a dolog ugyanis addig kell melegiteni amig el nem indul a hütöventillátor, a termosztát 92 fokon nyit és a hütöventillátor 95-97 fok körül kapcsol be,tehát ezt meg kell várni és hagy forgassa csak a vizet kicsit , látni fogod a tartályban ahogy felül belemegy kis csövön
mostanában jó idő volt erre a munkára,pontosabban én akartam ennyire és még ez a hideg ez határeset volt!De még azt is észrevettem,hogy ha alapjáraton van a kocsi akkor a hőfok mutatóm beáll egy szintre,majdnem a közepéig,de...ha elindulok a kocsivak akkor meg ,ahogy írtam már régebben is hogy elkezd ingadozni 2 beosztás között! Termosztát??
OK!Radiátort kicseréltem,és belenéztem mondom a fűtésboxba is koppanásig záródnak a lapátok......én amúgy a kiegyenlítő tartályba öntöttem fel a rendszert....talán az a baj??És levegős??