A pedált teljesen felengedted a fékezések közt? Ha nem, akkor zárva maradt a fékszervó "leengedő" szelepe, és a vákuumszivattyú dolgozott. Ha egyenletes erővel nyomod a fékpedált, akkor is megy lassan befelé, és besatuzik. Hosszabb fékezés végénél már épp csak tartani kell, mert a többi erőt átveszi a vákuumszivattyú.
Fékezéskor elvileg elveszi az üzemanyagot a vezérlő a motortól. Majd amikor az alapjárat környékére lassul a motor, akkor vissza kéne melnie a railnyomást. Előfordulhat, hogy el van koszolódva egy finom szűrő a mennyiségszabályzó szelepnél, és nem tudja elég hamar megemelni a railnyomást. Persze ez csak egy ötlet. Diaggal át kéne vizslatni. Esetleg olyannal is, amit menet közben rajta lehet hagyni, és a motor élőadatai közt figyelni, hogy a vezérlő mennyi nyomást szeretne létrehozni, és mennyi a valós, ami létre is jön.
az akkunak valoban nem tesz jot a hideg föleg ha le van merülve, de az akku nem hajt semmilyen szijat, inditáskor az öninditot forgatja és áramot ad a teljes elektromos rendszernek, a szijat a motor hajtja és esetleg ha laza a szij akkor megcsuszik, mert a generátor terhelése egy ideig magasabb, de a hideg kormányszervo is nehezebben forgathato és amiatt is megcsuszhat a szij ,már amelyiken van szivattyu,viszont ha nem a szij sikit akkor jön a kuplung, de ezekhez nem igazán van köze az akkunak
Ma megint sikerült egy kicsit - egy R 5-ös hathatós segítségével - leamortizálnom a bocit.
Haladok Gödöllőn szépen a sávomban, egyszercsak lökés jobb oldalról... Boci farol, fiam mondja, apa, ez nekünk jött!
És lőn.
Valaki kérdezte a múltkor (talán Soma? ), hogy kinek mi a véleménye a behavazott autókkal közlekedőkről. Hát nekem eddig is megvolt. de így, hogy egy ilyen behavazott mókus a sávommal párhuzamos parkolóból elindulva egyszerűen nekem jön oldalról, mert nem vesz (!!) észre a sorban, csak hatványozódott. Eléggé el nem ítélhető módon először lekiabáltam a fejét aztán lehiggadva a lakásán kitöltöttük a papírokat. Mert ugye nem minden dokument volt nála...
A sérülés nem nagy, de ennek sem kéne lennie, ha emberünk letakarítja a tükröt, meg a géptetőt, meg a lámpákat, rendszámot, stb, mielőtt elindul.