Motor+váltó sajnos egyikben sincsen.De van kormánymű,kardánok,kardánfelfüggesztő,üzemanyagtank,a főfékhenger is megvan benne,a kézifék is megvan,megvannak a pedálok,rudazatjai-,visszahúzórugói.Csak a motor,váltó az,ami nagyon kérdéses,hogy azzal mi lesz,mert azon kívül ha "összegyúrjuk" a két buszt,egy aránylag komplettnek mondhatót kapunk amiből csak a motor,váltó hiányzik.
Kíváncsiságból benéztünk a rába belső burkolatai alá,hogy mégis milyen állapotban van a váza...És nagy meglepetés ért bennünket.A tetőszerkezeten még az eredeti festék látszik,szinte sehol egy rozsdafolt.Benéztünk az oldalához is,ott se volt sokkal rosszab helyzet,érdekes módon még a hegesztéseknél/illesztéseknél sem volt szinte semennyire sem rozsdás.Egyedül az alsó,szoknya része ami rossz állapotban van,mert az sajnos leért a földre,és nem bírta a párát,vizet.De ennek is van egy jó oldala.Teljesen lent volt a földön,ezáltal alája nem tudott befolyni a víz és a padlóváz hihhetetlen jó állapotban van,mert nem kapott se vizet,se párát.
A fotón szereplő buszoknak a vezérgép fogalmához vajmi kevés közük van, meg a fényképeknek is a buszfotó kategóriához. A felsorolt gépek pedig nem tartalékok, mert az csak a CTG-972, hanem fregolik, amikhez társul az AEU-225 és a BRF-911 is.
Egy laza nyári munkanap, Balcsiról úton hazafelé és hogy-hogy nem pont a "műszakváltós" időben haladunk át Székesfehérváron... Két ipari park, sok-sok busz (meg e - b a y kuka) .
[...] Bővebben!Tovább »