Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Persze. Az volt GBG-584 gazdájának(ugye ő szokott ilyen találkozókra járni) egyik következő busza,azért is nézett ki úgy.Nem lepődnék meg,ha végül a HPR-120-as(persze, ha olyan állapotban van) is nála kötne ki.
Ha már ilyen téma van: azt tudja valaki(és nem is titkolja),hogy a KAZ-449-et ki vette meg?
Azt egyébként lehet tudni, hogy miért pont a HPR-120 járta meg mindkét Aeropark-busztalálkozót? Nem volt egy öröm ránézni azzal a fehér matricás szélvédővel, és akkor még nagyon finoman fogalmaztam. Biztos én vagyok telhetetlen, de egy, a gyártásközeli állapotára jobban emlékeztető C56-osnak nagyságrendekkel jobban örültem volna.
Szóló: 118 darab (Amit gyakran kiadnak tehát az MMT citadellek nincsenek benne meg csak 1 econellt adnak ki néha (413) a többit nem. (Mert azok papíron forgalomba vannak, de gyakorlatban nem.)
Csuklós: 91 darab
Nem biztos hogy jól számoltam, úgyhogy ha valaki valami hibát észlel javítson nyugodtan! :D
Nem feltételezés hanem a valóság, hogy nem tud szállítani.
Kb másfél hónapja már csak arra "vár" a busz.
De jobban bele gondolva igaza is lehet az MAN-nak, mivel normálisabb országokba az alvástöréses buszokat/tehergépjárműveket egyből kukázzák-akár fél évesen is- ezért nem foglalkozik az ilyen "pót"alkatrészek gyártásával, főleg ha történt 1 típus frissítés.
A mi kicsiny országunkba van csak ilyen-na meg persze tőlünk keletebbre-, hogy alváztöréses gépjárművet akarnak talpra állítani.
A mi kicsiny országunk és Volánbuszunk pedig túl kicsi morzsácska a tortából az MAN-nak ahoz hogy akár 1 db-ot is legyártson utógyártásba , ergo nem lesz neki-és a teljes VW konszernnek sem- olyan hú de nagy presztízs veszteség...
Azért azt remélem mindenki érzi, hogy eléggé erős feltételezés azt gondolni, hogy egy MAN az alig két éves járműhöz nem tud alkatrészt szállítani. A nagyok ilyennel nem játszanak, brutális arcvesztés lenne.
Én úgy értelmezem a lenti hsz-t,hogy nem a Tourliner gyártásával álltak le,hanem új alvázzal/padlólemezzel készül,ami nem kompatibilis a régebbi verziókkal.
Nem tört meg nagyon, csak annyira, hogy a Kolléga beszorult a kormány és az ülés közé pl, vagy csak annyira, hogy a pécsi MAN szervíz nem vállalta a helyre állítást...
Gyakorlatilag már hozzányúltak...
Majd hogy nem készen is van, az alvázat és a padlólemezt kéne már csak a helyére rakni, de nem tudják mivel az MAN nem tudja leszállítani, mert már nem gyártják a típust-újabbat gyártanak és annak a méretei nem egyeznek meg.
Ezen okok miatt gondolhatta a Baranya megyei Volánbusz ezredese, hogy kuka...
Pedig ha le lenne vontatva a pécsi telepre, lehetséges hogy a helyi lakatos gárda össze tudná rakni...
Bár ők még az egyetlen emeletes Ikarusra is azt mondták pár éve, hogy kuka, lehetetlen, erre Zalaegerszegen meg sikerült megcsinálni és teljesen felújítani...
Amíg az igazságügyi szakértői vizsgálat le nem zárul, minden fokon, addig nincs helyre állítás. Amúgy nem tört az meg annyira, hogy ne lehessen megcsinálni. Valóban a Szalánta felé vezető úton van egy szervizben, gyakorlatilag még nem nyúltak hozzá...
És az nem jut eszedbe, hogy mivel halálos baleset résztvevője volt, lehet, hogy a rendőrség nem engedi, hogy nekiálljanak? Mert az is eltarthat néhány hónapig...