Keresés

Részletes keresés

BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80213

You can find some pics on old-ikarus.hu ; )

Előzmény: oleg_ris (80212)
oleg_ris Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80212

Hello, I am Oleg from Russia.
Ikarus buses are also interesting to me and I would like to ask you to help. Whether there are photos of the bottom basis of Ikarus-556 buses and 180. Where it is possible to look at it?

Előzmény: BV-78-14 (80211)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80211

Mindig leesik az állam,amikor ezeket a Csodákat látom...fantasztikus kincsek ! És korukhoz képest hihetetlen jó állapotúak.

Előzmény: cdjbatyo (80206)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80210

Jaja,erre gondoltam,köszi az egyéb infókat is ! ; )

Előzmény: Törölt nick (80205)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80209

Köszi szépen !Ahhoz képest,hogy házi barkács,korrekt a ködlámpa helyének a kivágása,csak az elhelyezkedése,na hát az pont olyan,mint az első 290-esnek.Igen,láttam jópár összekókányolt ,igen durván kivágott ködlámpanyílást,amit utólag vágtak bele lelkes lámparajongók a telelökhárítóba...:)))))))))))))))

Előzmény: BPO-105 (80203)
EKM-765 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80208

De jól néznek ki!

 

csak külön az alváz súlya

 

Nem ez a világ első önhordó busza?

Előzmény: cdjbatyo (80206)
zil130g Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80207

Hú de szépek, mindkettő fel lesz újítva? (Kár lenne donornak használni az egyiket, ha így szeretnéd a véleményem szerint)

Előzmény: cdjbatyo (80206)
cdjbatyo Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80206

Sziasztok!

 

A két off Rába Tr3,5-ös anno egy helyről/gyárból/ indultak el útjukra,majd most újra egy helyre kerültek,egymás mellé.A 184-es kocsi elég sok meglepetést okozott eddig is,de amik most előkerültek benne/belőle,azok igazi múzeumi kiegészítők.A homlokfalon még ugyan nincs megtisztítva az összes festékkel elfedett tábla,felhívás,de már most is előkerült például egy olyan réz tábla,amelybe a busz összes adata bele van ütve.(ki gyártotta,motor tulajdonságok,csak külön az alváz súlya,egész busz súlya,első-hátsó tengelynyomás,gépjármű típusa,első rendszám)Ez a réz adattábla a belső homlokfalon mintha még a szentendrén kiállított buszban sem lenne benne.

 

Teszek fel pár képet.

 

Üdv!

 

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80205

Jah, aha, erre gondolsz. Balesetes volt egy kicsit (ezért kapta az előző hsz.-emben említett keretet is), házgyári a lökös :)

Előzmény: BV-78-14 (80202)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80204

Szerintem semmi különös nincs abban a lökösben (max annyi, hogy hiányzik róla a gumi). Te inkább a lámpakeretre gondolhatsz. Az az AVE-987-ről örökölte meg a busz, amit a gazdája átszereltetett ikerlámpásra. Az AVE-987 pedig egy volt BKV-s buszról örökölte meg. Ugyanis Egerben 1991-ig közlekedetek ex-BKV-s csuklósok.

Előzmény: BV-78-14 (80199)
BPO-105 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80203

Gondolom valami házi kivágás lehet, és az sikerült így (ugyebár nem mindenhol pótolták ki az NDK-s és FÁK-gépeknek pont a lökhárító alatt a ködlámpát).

Előzmény: BV-78-14 (80202)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80202

Nem a szokásos helyén vannak a ködlámpák,hanem sokkal beljebb,az ütközőbakokhoz (ill.hűlt helyükhöz, jelen esetben) közel.

Előzmény: ckg471 (80201)
ckg471 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80201

Mire gondolsz pontosan? Mitől különös?

Előzmény: BV-78-14 (80199)
RIKA424 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80200

Steyer Ikarus, amikor már szerződésesbe járt.

Előzmény: zsig (80189)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80199

CTG-992-re honnan való az a különös első lökhárító?

Több kocsin is láttam hasonlót.Olyan,mint a proto 290-es lökije anno. Roppant érdekes,bár szerintem kicsit idétlen pofát vág vele a busz.

Előzmény: Irisbus (80192)
LMS-640 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80198
Nem nagyon tetszenek az ilyen átalakított 200-asok, de ezek közül némelyik tényleg szép munka.
Előzmény: Irisbus (80192)
daf69 Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80197

Nézzétek meg az ablak alatt futó díszlécet !

Milyen íve lett a karosszériának.

Ekkor még nem volt túl erős a 200 asok önhordó váza.

Emlékszek rá a legtöbb ilyen 659 es, és a régebbi 250 es 

Ikarusok hátsó túlnyúlása volt meggörbűlve.

Volt amelyikbe szemmel láthatóan volt vagy hét-nyolc centi.

Mostanság a régebbi 415-ös buszon látni hasonló váz korrózióra utaló "lefittyedést".

Egy-két 266-os is tud ilyet.

 

Üdv ! KZ

UI: azért akkor is a legklasszabb az Ikarus !!!!!  

Előzmény: zsig (80189)
boz-021 Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80196

Ne 200-asban gondolkodj, ez egy 659-es.

Előzmény: zsig (80189)
bi-02 Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80195

Nem, ez egy széria kivitelű 659-es a 20-as Volán kötelékéből kissé megtörve.

Ha nem tévedek, akkor 659.02-es Steyr SIR11H210 típusú alvázon. 

Előzmény: zsig (80189)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80194
A lámpákat Mustangról szedték? :)
Előzmény: zsig (80189)
FAV 20 Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80193

A vezetőnek volt ajtaja a jármű bal oldalán.

Előzmény: zsig (80189)
Irisbus Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80192

ex.NDK;botváltó;ráncajtó-->bolygóajtó,classic elemek,zf

Akkor és most...

Milyen régóta tologatom magam előtt már ezt az ötletet. Lassan 10 év is eltelik az első "Classicosításos"  vázcserék óta, és el is felejtjük, hogyan is néztek ki a buszaink egy évtizeddel ezelőtt, vagy még azelőtt... [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

89Ádám Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80191

Mikor vágták ki 2011-ben?

Esetleg eladták, vagy kiskanál?

Előzmény: Törölt nick (80187)
EKM-765 Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80190

A körbefutó díszléc a protókra volt jellemző.

Előzmény: zsig (80189)
zsig Creative Commons License 2012.07.25 0 0 80189

 

T. Uraim! Ez valami korai kendács, vagy valami speckó protó kivitel?

BvZ Creative Commons License 2012.07.24 0 0 80188

Ezt nem tudtam, köszi.

Előzmény: htibor (80180)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.24 0 0 80187

Tényleg, a BRF-187 már jó ideje selejt.

Előzmény: Cpt.Dave (80185)
LMB-706 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 80186

Az AAU-400-nak semmi köze az Agria Volánhoz. 

Előzmény: Ikarus 260.03 (80183)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.07.24 0 0 80185

Nem is tudom talán 1 éve hogy nem láttam forgalomban.

Amik vannak fregók: AEU225, DZA825 (BRF827 kuka)

csuklós meg a BRF911,AVC934,CTG991,DZC235 

 

CTG972 éjszakás/tartalék

Előzmény: Irizar ranger (80170)
D 20 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 80184

Régi magyar rendszámok c. topikból. KÉP

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!