Ha esetleg olyan csavarra is ráakadtok náluk, ami a képen van középen kettő, olyan is jöhet kettő, nem olyan szépek így képen. Ezeket nem tudom pontosan milyenek, ha olyanok mint a Megane-on, akkor a menet talán normál 8-as. (remélem jól tudom a méretet, normál csavar tekintetében általában 13-as kulcs fogja a fejét)
A Scenic-nél hátul a lökhárítóban van kettő, illyetve a lökhárító fekete díszélécét fogja kettő hátul, ezek kezdik elengedni, a képen láthatónak is már hiányzik a fele, ilyenből kellene venni 6 db-ot. (kettőt tartalékba) A furatba illeszkedő rész 8mm átmérőjű, a fej 18mm átmérőjű, ha a középrész nincs benne, akkor a furatba illeszkedő rész hossza kb 1cm. Egyáltalán láttok ilyet az oldalukon? Nekem már jojózik a szemem, de pont ilyet nem láttam.
ez minket igaz nem vigasztal ,de képzeld el hogy az orosz rajzfilmek és mesék nagy részét felvásárolta valami milliárdos, az orosz tévéböl eltünt az esti mese pedig azok is jok voltak egyszerüen nincs joguk leadni öket
igy hogy ott vagy nagyon messze, nekünk az okosságunk eléggé korlátozott mert nem tudjuk milyen szerelöi segitséget tudsz kapni és föleg mennyiért, a befecskendezök csatlakozoinak felcserélése a computert is hazavághatja, ezzel ne kisérletezz, azt diagnosztikával kell kideriteni hogy egyáltalán ad e ki valami jelet a computer,vagy a porlasztok pusztultak meg
Gondoltam mar ra en is, csak akkora a sulyado es kotelezo ra, mint 10 meganra. Es ha nem belukadt dugattyu, vagy hajtokarcsapagy, akkor talan meg maradhat az uton egy kicsit :)
Okay, megrendelek mindjart egy dizel kompresszio merot, aztan lemerem azt a ket hengert. Hang alapjan en is azt mondom, h nem megy az a ket henger. Csak meg azt nem tudom, h azert, mert nincs kompresszio, vagy azert, mert a porlaszto donti az uzemanyagot es megfullad a henger (merek kompressziot es hamar szukul akkor a kor). Bar ha a porlaszto dontene, akkor a cserelgeteskor mas henger allt volna le...
Inkább egy diagra kéne kötni, mint barkácsolni a csatlakozókkal. (hacsak nem az a cél, hogy agyonvágod a motorvezérlőt...)
Lehet, hogy a szíj a helyén van, csak az alsó hajtókerék nincs.. Hogy nézdted, hogy helyén van-e a vezérlés? Tüske a motor elejébe, és a vezértengelyhez is? Kompressziót mértetek?
"levetted a vezérlést" - mekkora nyomatékkal húztad meg a főtengelycsavart?
lehuztad az elektromos csatlakozot a porlasztorol és tovább jár az a henger is? Vagy általában csak két henger megy? Ha az elsö variácio az igaz akkor sürgösen porlaszto csere mert nem zár
Hozzam kerult egy Megane 1.5 dci 2007, ami futott kb 200e km-t. Hibas az auto, rettenetesen fustol (uzemanyag fust) es kopog erosen. Csinaltam rola videot is.
Szelepfedelet levettem, butykok szepek, nincsenek elkopva, szelepsapkak is jo allapotban, szelepszarak is, szelepek is szep hanggal mozognak, nincs semmi latvanyos elvaltozas. Porlasztokat tesztelgettem, lehuztam roluk egyesevel a csatlakozot. Ha a vazerlestol szamitott 1-es, 2-es porlasztot huztam le, azonnal leallt, viszont a 3-4 lehuzasakor a motor ugyan ugy jart tovabb. Felcserelegettem a 2-est a 4-essel, majd lehuztam a csatolot a kettesrol, ugyan ugy leallt, majd a negyesrol lehuzva semmi nem tortent, a motor tovabb jart. Ezutan a 2-3 lett felcserelve, es ugyan ez. Mintha nem tudna a motor a hatso ket hengerrol.
Vezerlest levettem, es visszaraktam, hatha valaki elrakott egy fogat, de ez utan is fenn all a hiba. A vezszij, pumpa, feszito vadi uj, valaki nem reg cserelhette.
Eddig jutottam el, es mielott jobban belebontanek, kikernem itt masok velemenyet is.