Gondoltam mar erre is, igen (bar a fustolest nem indolokna), de addig nem akartam komolyan belebontani, amig nem gyujtok be a "brainstoarming"-bol par jo otletet :). De mar kezd osszeallni a folytatas, hala a hozzaszoloknak. Eloszor merek kompressziot es resolaj veszteseget, majd ha ez rendben van, keresek itt valami ertelmes brit diagost (szerintem ez lesz a legnehezebb), es ha ezen is tul vagyok, akkor elgondolkodom a bontason. Nem egyszeru feladat ezt a teknot levenni, nagyon idetlenul van felrogzitve, meg a valto harangot is meg kell bontanom...
egy biztos, kap gázolajat mert inditás után még rendesen fel is lehet pörgetni a maradék hengerekkel, engem a kipufogo gáz nagyon érdekelne mert nagyon fehér, már a hengerfejesség gyanuja is felmerült bennem, az el nem égett gázolaj kicsit sötétebb mintha vizet kapna a motor és amit látok nagyon fehéres
tiklábassal voltam hengerveszteséget méretni csak ugy uncsibol, ott a porlasztokat vették ki, 22 év után plusz valoszinüleg több száz ezerrel a hátamögött még nem ért bele a 16% veszteségbe egyik henger sem és 22% amikor már minimum gyürüzni kell
most hogy füstöl ,ráadásul jön ott mindeféle szinü füst és nem megy két henger,beledolgozhat az mindenhova hiszen lemosodik a gázolaj szépen,persze ha mennek azok a befecskendezök is, összetett a feladat,egyszerre két dolgot is kell ellenörizni