Én egyiket se vettem le. A hűtőtartó keret két oldalán levő merevítő lemezt kell leszedni, meg a műanyag dobbetéteket. Állhat a kerekein is akár az autó, ha aknában dolgozol.
megbütyköltem hátso ablakmosot nagyon jo lett,a gyertyákbol a nagyon megbarnultakat kiszortiroztam,igy is maradt két garnitura plusz ebböl még volt 4 ngk is,egy életre elég :)
Próbálom felidézni a mai napot, sok bringással találkoztam, közülük egyet fel is tartottam sokáig sajna kora este, amikor a Bökényföldiről kanyarodtam a Veres Péterre. Azt hittem, hogy kiférek, de nem és ott állt szegény srác a busz mellett percekig, mert lezártam a bicikli utat. Szusszantottam neki kettőt, hogy bocsi, remélem vette az adást, türelmes volt.
Sikerült kicserélni a kerékcsapágyat a bal oldalon a jobbon pedig külső és belső összekötőt!(axiál csuklót) Végül egy MOOG márka mellett döntöttem mindenből,amiből alvázszám szerint csak egy méret van,és jó is lett bele!
Viszont hazafelé jövet kigyulladt az abs jel és a service felirat,aláfeküdtünk,megnéztem! Az abs jeladó tartója,ami egy kis "lemezke" valahogy nem illeszkedik a jeladóra,és kicsúszik belőle!Holnap megyek fütőműre és megpróbálom a jeladót valahogy fixen belevarázsolni a tartóba! Esetleg volt már valakinek hasonló élménye?
Lenne egy kérdésem: állandóan világít a műszerfalamon a piros kis emberke a légzsákkal. Nagyon úgy néz ki, hogy az anyósűlés alatt a légzsák vezetékén lévő csatlakozó kontakthibás. Már sok mindent megpróbáltam, amennyire tudtam szétszedtem a csatlakozót, kitisztítottam, megmozgattam, de csak időleges javulást hozott. Valószínűleg valahol a csatlakozón belül, vagy a saruknál van az érintkezési hiba. Találkozott már valaki ilyennel, létezik erre valami korrekt javítási megoldás? Mintha ezt a csatit nem lehetne cserélni.
(még mindig keresek tető díszlécet 4 ajtós megane 1-re, erre is szívesen fogadnék ötleteket)