ma ritka sz.r napra ébredtem, reméljük délutánra jobb lesz a hangulatom
KoAn: te idénre váltottál kötelezőt? azt tudom, hogy tavaly te is MKBB-s voltál, nálad mi a helyzet a kárnyilvántartási adatokkal? (lehet, hogy már volt róla szó, de őszintén bevallom nem emlékszem)
a gyári acélfelni 6x15-ös és 43 az ET-je (vagy 45 ezt az életbe nem fogom megjegyezni) viszont ha 6,5 széleset teszel fel rá akkor az ugyanakkora ET miatt nem ugyanott lesz a kerék, nem? :)
Egyébként, ha nem állok majd nagyon rosszul anyagilag, akkor eladnám a Kormorán télieket, és 185-öst vennék téliből, Hankook W440-et, ha találok. Ha nem, akkor W442-őt. Ha meg semmi nem jön össze, akkor marad a Kormos.
csak a bal féltengely válto felöli harangjában van olaj ami a váltobol belefolyik,ott nyitott a válto majd meglátod, az összes többi harangban zsir van, a jobb oldali féltengely másmilyen,eltér a baloldalitol,azt kiveheted és nem folyik ki az olaj
Azért kérdeztem, hogy a váltónál a harangnál, vagy a féltengelynél a harangnál. Nekem kuplungcsere után a váltónál folyt, azt egyszerű volt orvosolni egy kis pasztával, azóta száraz.
megnéztem a váltoink közötti különbséget egyedül a diffi áttételben van pici változás ,de a többi fokozatok ugyanazok, neked ugyan olyan autod van mint nekem csak a tied felpuffadt valahol az erdöben legelés közben :)