Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jó hír Creative Commons License 2011.10.18 0 0 8761

"meg kell tanulni a ballábas fékezést."       ...bocs, miért is...?

Előzmény: gsxfx1 (8755)
gallo Creative Commons License 2011.10.18 0 0 8760

Irja, hogy kuszik, de most mar en is kivancsi vagyok. A lassu menet valoban megszokast igenyel, ha nem kuszik.

Előzmény: C20NE (8759)
C20NE Creative Commons License 2011.10.18 0 0 8759

Azt gondolom sima száraz kuplung van benne , nem hidrodinamikus, így szerintem nem kúszik a dsg, de ha valakinek van, majd kijavít. ( Szerintem pont az a baj, hogy nem kúszik és amikor finoman kellene vele menni,  meg-megugrik.

Előzmény: gallo (8758)
gallo Creative Commons License 2011.10.18 0 0 8758

Epp kerdezi h a lampanal kirakja-e urebe, mert kuszik. Esetleg hatrafele nem? Ha nem kuszik, akkor ki is szerettem belole :)  Multkor mentem egy Toyota felautomataval, nagyon utaltam, hogy nem kuszik.

Előzmény: C20NE (8757)
C20NE Creative Commons License 2011.10.18 0 0 8757

A DSG is kúszik?

Előzmény: gallo (8756)
gallo Creative Commons License 2011.10.18 0 0 8756

Nem ertem. Pont a kuszas az egyik legjobb dolog aut. valtonal. Mi az hogy nehezen adagolhato? Hiszen csak fekezni kell es mm-eket lehet mozogni parkolasnal. Hagyd beken a lampanal, ne tedd uresbe.

Előzmény: gsxfx1 (8755)
gsxfx1 Creative Commons License 2011.10.18 0 0 8755

A takarékoskodásról csak annyit.

-20 éve volt egy Fiat Uno-m 1,3 D alig fogyasztott 4 liter fölött, pedig egy széthajtott olaszból behozott jószág volt, 120-140 között utaztam vele- ennyi volt a vége. Ja és fűtőolajjal is jól el volt.

-10 éve volt egy III Golfom 1,9 D 4,5-literrel jártam, lomha volt mint a medve, lendületből kellett vezetni,de igen megbízható volt.

Ehhez képest ez a fogyasztás igen "gyenkécskének" tűnik. ( A polónak egy sportos gyorsításnál több mint 3 mp-ig 40 liter fölött van a pillanatnyi fogyasztása. Gondolom ökörködve 8 litert is meg lehet velel etetni, ez a korábbi két öreg vassal elképzelhetetlen lett volna. No nem is gyorsulási versenyre vettem, de S fokozatban tényleg igen jól megindul.

A DSG továbbra is álomszerűen jó, a napokban bizonyított a BP-i csúcsforgalomban is. Persze szokni kell , főleg a parkolóházban való tolatásnál, nem olyan jól adagolható mint a kézi váltó. Nagyon szűk helyre nehéz centizgetni, lehet meg kell tanulni a ballábas fékezést.

Szívesen olvasnék régi DSG használóktól tanácsokat, ők hogyan használják, ill. hogy nem szabad. Ki kell-e rakni üresbe a pirosnál, vagy csak a fékre lépve megállítani a kúszást. stb.

 

Üdv:

L

 

 

Előzmény: napoli008 (8754)
napoli008 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 8754

Iszom szavaidat:)

Kíváncsi vagyok a további tapasztalataidra is.

Szerintem takarékoskodás miatt tartja alacsony fordulaton a motort. Biztos nem hüle:))))

Előzmény: gsxfx1 (8752)
gsxfx1 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 8753

Előzmény: gsxfx1 (8752)
gsxfx1 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 8752

700 km-nél tankoltam először, 4,8 volt a fogyasztás Ebből 200 km autópálya (120 tempóban ), kb 200 km város, és 300 km a Mecski kanyargósokon.

A váltó továbbra is álom, bár kissé furcsa hogy városban többnyire 6. fokozatban tolja 1200 -1400 fordulaton- lepadlózva 3-ba visszarúg és tol mint atom.

 

 

Előzmény: gsxfx1 (8751)
gsxfx1 Creative Commons License 2011.10.13 0 0 8751

Szasztok!

 

Tegnap vettem át 1,6 CRTDI-DSG VW Polómat- ma 300 km-t mentem vele .

Első benyomásom a DSG váltó zseniális találmány fogyasztás 4,1 l/100 Km volt.

Mivel havi kb. 3000 km-t megyek bizonyára hamarosan szélesebb tapasztalataimról is írok.

 

yuppijé

 

B

zodiac78 Creative Commons License 2011.10.12 0 0 8750

Dsg váltós dízel octaviát szeretnék, valaki azt mondta nem túl jók a dsg 100000 km után jönnek a hibák stb,

nem tudom mi igaz belőle,ha valakinek van tapasztalata kérem írjon,köszönöm

raider Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8749

Hűtővíz és váltóolaj nem keveredhetett össze?

Előzmény: isuka20 (8734)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8748

Persze! Ezzel fogom kezdeni! Az az igazság, hogy hosszú évek óta japán verdáim voltak, ennél jóval korszerűbbek, és mind manuális váltós! Egyéb körülmények úgy hozták, hogy ez lett az autóm, és anno" régi Ladás, Sierrás tapasztalatom az eléggé képlélégy volt mint szerelők terén. Volt ott  fogyasztáscsökkentéstől kezdve az adott hiba hárítás stb.Persze a lényeg mindig az volt a fogyasztás megmarad, és a hibák hamar visszatértek, Végén én bütykölgettem. Itt azért tényleg egy szakít, keresek, aztán majd meglátom. Köszi a segítséget!

Előzmény: gallo (8747)
gallo Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8747

Szerintem barmely normal szerelo kipucolja a fojtoszelephazat vagy megpucolja az alapjarati motort. Nem kell kulonosebb szakertelem hozza. Kezdd ezzel, ha nem segit, akkor kereshetsz valami nagymestert :)

Előzmény: Törölt nick (8746)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8746

VW Vento 1.8 benzines! Az a mester engem is érdekelne(?) Köszi!

Előzmény: gsis (8745)
gsis Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8745

Nem írtad , hogy benzines vagy desel az ominózus autód . Nekem benzines automatánál volt ugyanilyen tünetekkel járó meghibásodás , és egy fojtószelepház takarítás megodotta .l Először én is automataváltó hibára gyanakodtam , de aztán a mesterek megodották töredék áron hálistennek !

Előzmény: Törölt nick (8740)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8744

Nem, nem, csak néha szorult helyzetben kell ezt alkalmazni, mert volt, hogy képtelen voltam elindulni, csak ha rácsuztattam, mint ha kuplungolnék! Köszi!

Előzmény: gallo (8742)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8743

Köszi! Én is erre gondolok, de több vélemény több tapasztalat!

Előzmény: Hooshee (8741)
gallo Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8742

Eloszor en is megnezetnem az alapjarat koruli dolgokat. Amugy ne csinalj rendszert abbol, hogy egyszerre nyomod a feket es a gazt. Nem tesz jot a valtobak.

Előzmény: Törölt nick (8740)
Hooshee Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8741

Szerintem  a motorodnál/alapjáratodnál lesznek bajok.

Előzmény: Törölt nick (8740)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.09 0 0 8740

Nekem az a problémám az automataváltós autómmal, hogy lámpához közelegve fékezéskor leesik a fordulat, és néha le is fullad. Ilyenkor  N'-be,teszem, hogy indítani lehessen, és van hogy ahogyan beteszem D'-be hirtelen esik a fordulat, és itt is előfordul, hogy újra leáll, Arra gondoltam, hogy valami probléma van a váltóval, Ha parkolásnál, R' teszem és szervokormányt teljesen alászedem kis fordulattal akkor is lefullad. Kérdésem? Ez alapjárati probléma, vagy ez hiba előjel a váltónál? Mivel automata,így kínos helyzetekben a féket "kuplungként kell néha használni, másik lábbal kis gázadással. Ez hiba? Mert régen ezt hallottam, hogy sok automataváltós verdánál azért van nagy teli fékpedál, hogy azt emelkedő, vagy bizonyos szituációkban úgy használható mint a kuplung. Mondjuk nekem a Ventonál ez bevált. Köszi a választ!  

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.06 0 0 8739

A garanciát javitás elött tisztázd le,hogy mennyit tudnak rá adni. Az a korrekt ha egy év és hivatalosan mindent.

Előzmény: flesch93 (8737)
a61978 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 8738

Váltódoktor.hu  Talán segit

Előzmény: flesch93 (8737)
flesch93 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 8737

Nem kapcsol kettes fokozat  fölé az autóm,autómata váltós mercedes c-osztály 2000-es évjárat. valakinek valamilyen véleménye hogy nagy-e a baj,vagy h mi ment meg a váltónál?Előre is köszönöm.

Donibcsi Creative Commons License 2011.10.02 0 0 8736

Te sem érted a lényeget. Egy sima hidrodinamikus sebváltón a tiptronic funkció egy plusz fícsör, amitől nem lesz az a váltó bonyolultabb (gyakorlatilag 2mikrokacsolóval van több benne)...kb olyan, mintha nem kékben, hanem metálkékben kérnéd az új autódat......

Előzmény: roomster09 (8735)
roomster09 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 8735

Csak hát a felhasználónak tök mindegy, hogy - az egyébként azonos bonyolultságú -hidromechanikus szerkezet, vagy a lényegesen bonyolultabb elektrónikus vezérlés miatt döglik be a váltója. A (régi) Suzuki váltójában szinte semmi elektrónika nem volt, bezzeg a tiptronik hidraulika vezérlésében...És ha meghal tök mindegy mitől halt meg, mellesleg az elektronika előbb fog mint  a mechanika és a mai váltószerelők nem javítanak, cserélnek.

Előzmény: 409 (8732)
isuka20 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 8734

Jó estét urak!! Szeretnék valamit kérdezni de lehet hülyeséget fogok!!

 

bmw e 39 530d az tipus. kilukadt az olaj hüttö. hengerfejes lett. de minden uj rajta tipp topp most. de amikor kihoztuk a szervizböl rá 2 napra elkezdett csörögni zörögni recsegni a váltó.( automata) ma hallotam olyat hogy az olaj hüttönek köze van a válto olajhoz. állitolag azért mert szarrá a volto mert a váltot nem töltötték fel olajjal ami elfolyt az olaj hüttön keresztül. ezt akár honnan nézem sehogy se nem passzol nekem fejben! ebbe kérnék segitséet!

a61978 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 8733

Én már látam olyan 1éves autót váltóproblémával( A6 triptonik) amit garancián belül nem lehetet megcsinálni inkább csere mert igy gazdaságosab volt... Én személy szerint 50e km után cserélem a szürőt+olaj,és 2 éventew váltójavitás! pedig 2év allat nem megyek 60-80ezer km nél többet!  ( Céges autó igy nekem mindegy)

Előzmény: saválló (8730)
409 Creative Commons License 2011.09.30 0 0 8732

"Bonyolultabb váltó kölcségesebb javitás!"

 

Maga a váltó se nem bonyolultabb, se nem egyszerűbb mint egy tiptronic nélküli. Mint alább is írtam, a tiptronicnak semmi köze a váltó szerkezetéhez. Gyakorlatilag -bonyolultság tekintetében- nincs különbség a Suzukihoz képest sem!!

Előzmény: Törölt nick (8729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!