Szivargyújtónál a sima bedugós van, szerintem itt ilyen kitekerős foglalat van, amiben ez a beledugós izzó. De tényleg csak a kép alapján mondom, nem kellett anno se szétszednem ezt a részét a kocsinak...
Ez alapján hamutartó ki, ott a két csavar, valahogy kifordítod, ahogy a obowden engendi, a kép alapján ugyanolyan rizsszem izzó, mint pl fent a kijelzőben is van.
pénteken betettem a kapott rádió beépítő keretet, ilyen lett:
színben talán fél-egy árnyalatnyi az eltérés, élőben nem olyan jelentős a különbség mint a képen. továbbra is fennáll a kérdésem, hogy alatta a fűtéspanelnél hogyan tudok izzót cserélni és milyen izzó kell hozzá
bónusz, hölgytulajos:
tegnap a XI.kerben leparkoltunk, amikor a mögöttünk levő két helyre beállt a hölgytulaj a népautóval.
ekkora hatalmas helyre állt be így, kicsit a járdára is, elfoglalva két helyet. közben ha nem álltam volna oda a pufiboci bal hátsó sarkához akkor lehúzza azt is. ezek után mint aki jól végezte dolgát fogta a szatyrát és bement az utca túloldalán levő házba...
Nekem is volt ilyen féklámpakapcsolós hibám, még garanciában, ezért cserélték. Akkor a szerelő azt mondta, hogy nem összeégtek az érintkezők, hanem a csúszó felületek akadnak koszolódás miatt. Azt mondta, ha nem lenne garanciális, akkor elég kett volna neki egy fújás WD40, és 10-20 nyomogatás.
kb. egy éve elromlott a féklámpa kapcsolóm (Service felirat + Electronic fault FC kiírás + állandóan világító féklmpák). ki is cserélték a kapcsolót (igaz nem eredeti gyárira, mert nem volt raktáron). Egész idáig működött rendesen, de tegnap megint előjött ugyanaz a probléma. Mit javasolsz? Nem lehet valami más elektromos probléma, amitől tönkre megy a kapcsoló? Milyen típust vegyek bele, mert a neten is több félét láttam már (Facet, Hella, Metzger)? Vagy maradjak a gyárinál, mert abban erősebbek az érintkezők (azok égnek össze)?
de jó nektek, hogy ennyi hely van a motortérben... Nekem az akksi elfoglalja a motor és elektrodoboz közti helyet (2001-es kivitel), a reduktor és gáz ecu elhelyezése nem volt egyszerű....
Mert tanultak fizikát, és tudják azt, hogy a hidrosztatikus siklócsapágynál meg kell lenni a megfelelő olajnyomásnak, mert különben alacsony fordulaton megszakad az olajfilm, és lekoppanik vas a vasra a hajtókar. Térfogatkiszorításos olajszivattyú van ezekben a motorokban. Az eltolja a 10w-s olajat is oda, ahova az 5w-t. A dci-nél is gondolkodok rajta, hogy illene 10w-s olajra váltanom a következő cserénél. A turbó csapágyai szerintem már díjaznának egy kicsivel vastagabb olajfilmet.