Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maxted Creative Commons License 2017.11.06 0 0 14637

köszönöm az építőjellegű hozzászólásod

Előzmény: grandegabo (14633)
maxted Creative Commons License 2017.11.06 0 0 14636

Sziasztok,

 

keresek BBW46/DBW46 levegő keringető ventilátort.

Ár megegyezés szerint

Előzmény: grandegabo (14633)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.05 -1 0 14635

évjárat?

Előzmény: Zsolo-brother (14634)
Zsolo-brother Creative Commons License 2017.11.05 0 0 14634

Üdvözlet a topiklakóknak!!

 

Röviden: Xsara Picassoba szándékozom vizes kályhát szereltetni. 2.0  HDI. Digit klímás.

 

Nagy szeretettel várom az : ötleteket, tanácsokat, esetleg ajánlatokat!

Ahogy szokták mondani, minden megoldás érdekel!

 

Köszönöm!

 

Zsolo

 

 

grandegabo Creative Commons License 2017.11.04 0 0 14633

Pontosan melyik kályha? Lehet épp valakinek van egy kidobásra váró amiben az még jó.. Azzal meg nem kell foglalkozni hogy valaki leszól h ilyen vagy olyan..

Előzmény: maxted (14628)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.03 0 0 14632

hívj fel,mert egyrészt lusta vagyok irogatni másrészt úgy gyorsabb a kommunikáció mivel biztos vagyok benne h lesz még vagy 5 kérdésed...

Előzmény: Fulike1 (14630)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.03 -1 0 14631

ne is értelek....  :)  

 

apa kezdődik...  :)

Előzmény: norbi0325 (14629)
Fulike1 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 14630

Sziasztok!

Van nekem egy Lancia Phedrám (2007, Diesel 2.0 88kW), amiben van kiegészítő fűtés, ami tényleg faszányos dolog, de szeretném ezt távirányítani is.
gibbonpitti kérlek mondj nekem pár főbb paramétert, úgy mint, mikor, hol, mennyiért lehetséges ez a tuning :)

Sziasztok!

Van nekem egy Lancia Phedrám (2007, Diesel 2.0 88kW), amiben van kiegészítő fűtés, ami tényleg faszányos dolog, de szeretném ezt távirányítani, vagy alkalomadtán kikapcsolni.

norbi0325 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 14629

Szia .

Igen kimerítő információkkal szolgáltál ,ezt nevezem....

Mint ahogy írtad egy szimpla 12V-os villanymotor ...igen, meghatározott fordulatszámmal ,teljesítménnyel, névleges feszültség értékkel .

Nagggyon nem mindegy mit akarsz,akarnak belefaragni .meg még férjen is el hasonló.. :))  

 

Keress egy ugyanilyen rossz eladót ,aminek a blower motorja még jó ,aztán 2 -ből egyet .

 

Előzmény: maxted (14628)
maxted Creative Commons License 2017.11.03 0 0 14628

Sziasztok,

 

van egy régi (nem is nevezem meg a tipusát mert úgyis kidobják itt az ilyesmit)  kályhám

a gond az hogy megragadt benne a levegő keringető ventillátor.Szétszedve még gázabb a helyzet

le is égett bár egy szimpla 12V-os villanymotor,tud valaki olyan műhelyet ahol megjavítják(a tekercselés itt már kevés) vagy raknak a helyére valami olyat ami elfér a házba?előre is köszönöm a segítséget

gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.02 -1 0 14627

a régi japókban van d3wz meg d5wz....én akkor isss rühellem az ebert :)

 

Előzmény: norbi0325 (14626)
norbi0325 Creative Commons License 2017.11.02 0 1 14626

Ha D3Z ...akkor nemtudom ....ilyenről még nem hallottam ......

------------------

De komojjjan jók ! 

Én ebből még rosszal nem találkoztam ! 

Itt már ugye hűtött az elektronika ,nem úgy mint az F-eseken ! ez nem süti meg őket ! 

 

 

Előzmény: gibbonpitti (14620)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.02 0 0 14625

akkor kályha kiszed és padon diagol....de nem hinném h az új kályhával lenne a gond.

Előzmény: 525tds tuoring (14623)
TurboCharged Creative Commons License 2017.11.02 0 0 14624

D3Z, olyan mintha félbevágták volna a D5W-t. 10-15 körül tudok venni üzemanyagpumpával. Nem nagyon veszik ezért gondoltam hogy kipróbálom. Csak nem tudom analóg vagy digitális az indítása.

Előzmény: norbi0325 (14619)
525tds tuoring Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14623

Azt még nem tudom hogy bmw vagy webasto szofver van e a kályhán.közvetlenül a bmw-ből van az állòfűtés amihez adtak egy 42 oldalas beszérelési útmutatòt.minden passzol minden a helyén.a gondom az igazábôl hogy nem nemtudom hogy a hibát a kályha vagy az auto okozza.igazábòl kellene egy webasto diagot csinàlni hogy tudjam az rendben van e.a baj az hogy az àllòfűtés is új és sutò is csak most lett felprogramozva erre a funkciòra így a hiba két helyről jöhet.viszont fogalmam nincs hogy honnan kezdjek hozzá a hibakereséshez.

gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14622

ha bmw szoftveres a kályha és autón keresztül indítanád akkor ott a bmw oldalról keresd a hibát,itt senki nem fog neked ebben tudni segíteni sztem.

 

sajnos én is küzdök hasonlókkal....és eddigi tapasztalatom,típustól függetlenül,hogy ritkán sikeres az ilyen projekt...

Előzmény: 525tds tuoring (14621)
525tds tuoring Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14621

Sziasztok!beépítettem egy új,gyári állòfűtést egy bmw f01 730d-be.viszont nem indul el sehogysem.az auto megkapta a szoftvert frissitést.a távirányítòt érzékeli.de valahogy mégsem indul.diagnosztikán keresztül megtudtuk vezérelni az üzemanyag szvattyúját,stb.azt írja az állòfűtés készenlétben van de nem aktív.valakinek valami ötlet?

gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.01 -1 0 14620

jók mi? :)

Előzmény: norbi0325 (14619)
norbi0325 Creative Commons License 2017.11.01 0 1 14619

Nekem vannak ilyenjeim D5Z-H a nevük  Nagyon jó kis szerkezetek ! Gondolom Állófűtést akarnál belőlük ?

Mit értesz azon hogy ,olcsón 1-2 ezerért? 

 

Előzmény: TurboCharged (14618)
TurboCharged Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14618

Sziasztok! A Toyota-Lexus dízeleiben található kis méretű Eberspacher kiegészítő fűtés kályháit ismeri valaki? Analóg módon indithatóak? Lenne lehetőség ilyet szerezni olcsón, hátha valakinek volt vele tapasztalat..

gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.01 0 1 14617

csak a kályha indítása és a motor indítása ne essen egybe,mert ha ott leesik nagyon a fesz a kályha leáll...

Előzmény: Ricsi89 (14615)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14616

ezért tudok én többet előcsalogatni belőle...  :)

Előzmény: Ricsi89 (14612)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14615

Ha elindulsz az autóval miközben meg a kályha, az menni fog tovább, amíg az időzítő le nem kapcsol, illetve a vízhőfok függvényében. Semmi gond nincs abból, hogy megy a kályha és jár az autó. Nyugodtan elindíthatod járó motor mellett is a kályhát.

Előzmény: loganos (14613)
Philheath37 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14614

Koszonom, kiszerelest nem vallalsz? Nagy munka egyebkent? Bp-n merre vagy pontosan?

Előzmény: gibbonpitti (14611)
loganos Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14613

,,a töltési metódusa érdekes az autódnak"

 

Nem csak az enyémnek, hanem sajnos Euro6-tól szinte mindennek :(

 

Elhiszem neked a 4 és az 5kW közötti idő különbséget, egyrészt mert nem értek hozzá, másrészt mert egyszerű matekkal is látható, hogy a kisebb 20%-al gyengébb. De bízom az előre programozható funkcióban, majd türelmesen várok :)

 

Vannak autókban gyári kályhák, amik nem álló fűtések, csak rásegítenek indítás után. Ezt a logikát megfordítva:
-az állófűtés mit csinál ha bekapcsolom, és pl. még nem fűtötte fel teljesen 70fokra a vizet, de én meg 15 perc után úgy döntök, hogy indítom az autót, és megyek. Ekkor ha nem csinálok semmit megy tovább, és csak az idő ciklus vagy a max 70 fok elérésekor kapcsol le? Vagy lekapcsol rögtön magától? Esetleg járó motornál külön is bekapcsolható? pl. -20 fokban jól jönne dugóban, ahol nem melegszik, hanem hűl a motor/autó még járó motor mellett is.
Ha mehet egyszerre a motor, és az állófűtés is, nem gond, hogy megy az autó mechanikus vízpumpája, és az állófűtés elektromos vízszivattyúja is? Logikám szerint hiába dolgoznak egy irányban, mivel más a sebességük/szállítási mennyiségük, valamilyen szinten egymás ellen dolgoznak.

Előzmény: gibbonpitti (14609)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14612

Én néha még az 5kW-ot is keveslem. Télen azért 20 perc alatt éppen csak elkezdi leolvasztani a szélvédőt. Másik autómban a benzines kályhával ennyi idő alatt már jó meleg jött, itt még épp langyos. Bár ez kicsit nagyobb motor, 2.5tds BMW.

Előzmény: gibbonpitti (14609)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14611

bp...de amíg nem tudom mi baja hogyan mondhatnék bármit is?

 

ha kiszereled szivesen padra rakom....

Előzmény: Philheath37 (14610)
Philheath37 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 14610

Koszonom a valaszt gibbonpitti, kb milyen osszeg lehet egy javitas/felujitas!? Helyileg merre vagy, tudnad vallalni? 

Előzmény: gibbonpitti (14606)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.10.31 0 0 14609

a töltési metódusa érdekes az autódnak,de alapvetően egy 55 ah-s akku is simán kiszolgálja évekig.nem annyira  a kályha mint inkább a belső ventilátor eszi az akut,ha ez nem nagy fordulaton megy akkor nincs gond.

 

azért -10 fok alatt majd meglátod azt a pár percet ami nem pár perc lesz....hidd el nem véletlen mondom,hetente biztos van egy olyan kályha aminél 4-ből 5 kw-ott kell csinálnunk...és okkal kérik az ügyfelek.

Előzmény: loganos (14608)
loganos Creative Commons License 2017.10.31 0 0 14608

Láttam Lodgy-ban, mint utólag kiderült, az is 4kW-os, és a tulaj szerint elegendő. Nem egész 1500ccm-es motorhoz a szerviz szerint is elegendő. Nekem egyébként a motor melegítése volt az elsődleges (így is lesz bekötve, tehát a fűtőradiátorból eljövőre az EGR leágazás után) nem az utastéré. Pár perc plusz nem számít. Az a +88zerFt viszont igen, ami az EVO5-ös felára.

 

Áram ügyileg akkor meg majd kiderül milyen lesz. Plusz akkut és kapcsolást, relézést én is be tudom rakni utólag ha muszáj. De nagyon nincs kedvem a csomagtartóban azt nézegetni.

Előzmény: gibbonpitti (14607)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!