Pontosan melyik kályha? Lehet épp valakinek van egy kidobásra váró amiben az még jó.. Azzal meg nem kell foglalkozni hogy valaki leszól h ilyen vagy olyan..
Van nekem egy Lancia Phedrám (2007, Diesel 2.0 88kW), amiben van kiegészítő fűtés, ami tényleg faszányos dolog, de szeretném ezt távirányítani is. gibbonpitti kérlek mondj nekem pár főbb paramétert, úgy mint, mikor, hol, mennyiért lehetséges ez a tuning :)
Sziasztok!
Van nekem egy Lancia Phedrám (2007, Diesel 2.0 88kW), amiben van kiegészítő fűtés, ami tényleg faszányos dolog, de szeretném ezt távirányítani, vagy alkalomadtán kikapcsolni.
van egy régi (nem is nevezem meg a tipusát mert úgyis kidobják itt az ilyesmit) kályhám
a gond az hogy megragadt benne a levegő keringető ventillátor.Szétszedve még gázabb a helyzet
le is égett bár egy szimpla 12V-os villanymotor,tud valaki olyan műhelyet ahol megjavítják(a tekercselés itt már kevés) vagy raknak a helyére valami olyat ami elfér a házba?előre is köszönöm a segítséget
D3Z, olyan mintha félbevágták volna a D5W-t. 10-15 körül tudok venni üzemanyagpumpával. Nem nagyon veszik ezért gondoltam hogy kipróbálom. Csak nem tudom analóg vagy digitális az indítása.
Azt még nem tudom hogy bmw vagy webasto szofver van e a kályhán.közvetlenül a bmw-ből van az állòfűtés amihez adtak egy 42 oldalas beszérelési útmutatòt.minden passzol minden a helyén.a gondom az igazábôl hogy nem nemtudom hogy a hibát a kályha vagy az auto okozza.igazábòl kellene egy webasto diagot csinàlni hogy tudjam az rendben van e.a baj az hogy az àllòfűtés is új és sutò is csak most lett felprogramozva erre a funkciòra így a hiba két helyről jöhet.viszont fogalmam nincs hogy honnan kezdjek hozzá a hibakereséshez.
Sziasztok!beépítettem egy új,gyári állòfűtést egy bmw f01 730d-be.viszont nem indul el sehogysem.az auto megkapta a szoftvert frissitést.a távirányítòt érzékeli.de valahogy mégsem indul.diagnosztikán keresztül megtudtuk vezérelni az üzemanyag szvattyúját,stb.azt írja az állòfűtés készenlétben van de nem aktív.valakinek valami ötlet?
Sziasztok! A Toyota-Lexus dízeleiben található kis méretű Eberspacher kiegészítő fűtés kályháit ismeri valaki? Analóg módon indithatóak? Lenne lehetőség ilyet szerezni olcsón, hátha valakinek volt vele tapasztalat..
Ha elindulsz az autóval miközben meg a kályha, az menni fog tovább, amíg az időzítő le nem kapcsol, illetve a vízhőfok függvényében. Semmi gond nincs abból, hogy megy a kályha és jár az autó. Nyugodtan elindíthatod járó motor mellett is a kályhát.
Nem csak az enyémnek, hanem sajnos Euro6-tól szinte mindennek :(
Elhiszem neked a 4 és az 5kW közötti idő különbséget, egyrészt mert nem értek hozzá, másrészt mert egyszerű matekkal is látható, hogy a kisebb 20%-al gyengébb. De bízom az előre programozható funkcióban, majd türelmesen várok :)
Vannak autókban gyári kályhák, amik nem álló fűtések, csak rásegítenek indítás után. Ezt a logikát megfordítva: -az állófűtés mit csinál ha bekapcsolom, és pl. még nem fűtötte fel teljesen 70fokra a vizet, de én meg 15 perc után úgy döntök, hogy indítom az autót, és megyek. Ekkor ha nem csinálok semmit megy tovább, és csak az idő ciklus vagy a max 70 fok elérésekor kapcsol le? Vagy lekapcsol rögtön magától? Esetleg járó motornál külön is bekapcsolható? pl. -20 fokban jól jönne dugóban, ahol nem melegszik, hanem hűl a motor/autó még járó motor mellett is. Ha mehet egyszerre a motor, és az állófűtés is, nem gond, hogy megy az autó mechanikus vízpumpája, és az állófűtés elektromos vízszivattyúja is? Logikám szerint hiába dolgoznak egy irányban, mivel más a sebességük/szállítási mennyiségük, valamilyen szinten egymás ellen dolgoznak.
Én néha még az 5kW-ot is keveslem. Télen azért 20 perc alatt éppen csak elkezdi leolvasztani a szélvédőt. Másik autómban a benzines kályhával ennyi idő alatt már jó meleg jött, itt még épp langyos. Bár ez kicsit nagyobb motor, 2.5tds BMW.
a töltési metódusa érdekes az autódnak,de alapvetően egy 55 ah-s akku is simán kiszolgálja évekig.nem annyira a kályha mint inkább a belső ventilátor eszi az akut,ha ez nem nagy fordulaton megy akkor nincs gond.
azért -10 fok alatt majd meglátod azt a pár percet ami nem pár perc lesz....hidd el nem véletlen mondom,hetente biztos van egy olyan kályha aminél 4-ből 5 kw-ott kell csinálnunk...és okkal kérik az ügyfelek.
Láttam Lodgy-ban, mint utólag kiderült, az is 4kW-os, és a tulaj szerint elegendő. Nem egész 1500ccm-es motorhoz a szerviz szerint is elegendő. Nekem egyébként a motor melegítése volt az elsődleges (így is lesz bekötve, tehát a fűtőradiátorból eljövőre az EGR leágazás után) nem az utastéré. Pár perc plusz nem számít. Az a +88zerFt viszont igen, ami az EVO5-ös felára.
Áram ügyileg akkor meg majd kiderül milyen lesz. Plusz akkut és kapcsolást, relézést én is be tudom rakni utólag ha muszáj. De nagyon nincs kedvem a csomagtartóban azt nézegetni.