ne hidd.....mire ő letiltja magát emiatt addigra legalább 5x kell ugyanannak a hibának fentállnia....ha túl gyorsan melegszik a víz attól még elsőre nem tilt le....az 5-ik után fog csak.de ha vki gyári webasto diaggal diagolja akkor látni fogja h hányszor és mennyire főzték meg....
autón keresztül nem fogod tudni digolni érdemben,próba padra kell rakni és ott diagiolni webasto diaggal...
ha nem volt jó a keringetője és emiatt megfőzte magában a vizet akkor a víztéren lévő 2 hőérzékelő nagy sanszal megdöglött...2-3x megfőzöd őket és utána már nem mérnek jól sajnos.
ez a leállás meg venturinál simán alap h a rossz veturi elemtől fakad....sajnos típushiba.
e90-ben levő gázolajos Thermo Top evo V-ösöm eddig hibátlanul müködött.
Egy ideje bekapcsoláskor csak felpörgött egyet és ennyi. Ezt a másodlagos vizpumpa elhalálozása miatt csinálta ugyhogy ujra müködésre birtam a pumpát.
Jelenleg bekapcsolás után felpörög az állofütés, eléri a repülögép hangot aztán kb fél perc után lefullad és dob egy bazinagy füstöt.Utána megprobálja mégegyszer hasonlo sikertelenséggel. Hibakod csak annyi hogy aux heating failure. Megvizsgálva a szerkezetet láttam hogy a kipuf dob elötti cső kilyukadt és ezért árasztott el minden a füst, szoval jelenleg nem eröltetem a fütést amig ki nem cserélem a csövet. Fesz 12,2 V körül van hidegen, állofütés bekapcsolásánál leesik 11,6 környékére(szerintem tavasszal ugyanilyen fesszel gond nélkül müködött).
Uj akksi és a csőcsere megoldhatja a dolgot vagy menjek el valami szervizbe vele?
Pontosan melyik kályha? Lehet épp valakinek van egy kidobásra váró amiben az még jó.. Azzal meg nem kell foglalkozni hogy valaki leszól h ilyen vagy olyan..
Van nekem egy Lancia Phedrám (2007, Diesel 2.0 88kW), amiben van kiegészítő fűtés, ami tényleg faszányos dolog, de szeretném ezt távirányítani is. gibbonpitti kérlek mondj nekem pár főbb paramétert, úgy mint, mikor, hol, mennyiért lehetséges ez a tuning :)
Sziasztok!
Van nekem egy Lancia Phedrám (2007, Diesel 2.0 88kW), amiben van kiegészítő fűtés, ami tényleg faszányos dolog, de szeretném ezt távirányítani, vagy alkalomadtán kikapcsolni.
van egy régi (nem is nevezem meg a tipusát mert úgyis kidobják itt az ilyesmit) kályhám
a gond az hogy megragadt benne a levegő keringető ventillátor.Szétszedve még gázabb a helyzet
le is égett bár egy szimpla 12V-os villanymotor,tud valaki olyan műhelyet ahol megjavítják(a tekercselés itt már kevés) vagy raknak a helyére valami olyat ami elfér a házba?előre is köszönöm a segítséget
D3Z, olyan mintha félbevágták volna a D5W-t. 10-15 körül tudok venni üzemanyagpumpával. Nem nagyon veszik ezért gondoltam hogy kipróbálom. Csak nem tudom analóg vagy digitális az indítása.
Azt még nem tudom hogy bmw vagy webasto szofver van e a kályhán.közvetlenül a bmw-ből van az állòfűtés amihez adtak egy 42 oldalas beszérelési útmutatòt.minden passzol minden a helyén.a gondom az igazábôl hogy nem nemtudom hogy a hibát a kályha vagy az auto okozza.igazábòl kellene egy webasto diagot csinàlni hogy tudjam az rendben van e.a baj az hogy az àllòfűtés is új és sutò is csak most lett felprogramozva erre a funkciòra így a hiba két helyről jöhet.viszont fogalmam nincs hogy honnan kezdjek hozzá a hibakereséshez.
Sziasztok!beépítettem egy új,gyári állòfűtést egy bmw f01 730d-be.viszont nem indul el sehogysem.az auto megkapta a szoftvert frissitést.a távirányítòt érzékeli.de valahogy mégsem indul.diagnosztikán keresztül megtudtuk vezérelni az üzemanyag szvattyúját,stb.azt írja az állòfűtés készenlétben van de nem aktív.valakinek valami ötlet?
Sziasztok! A Toyota-Lexus dízeleiben található kis méretű Eberspacher kiegészítő fűtés kályháit ismeri valaki? Analóg módon indithatóak? Lenne lehetőség ilyet szerezni olcsón, hátha valakinek volt vele tapasztalat..
Ha elindulsz az autóval miközben meg a kályha, az menni fog tovább, amíg az időzítő le nem kapcsol, illetve a vízhőfok függvényében. Semmi gond nincs abból, hogy megy a kályha és jár az autó. Nyugodtan elindíthatod járó motor mellett is a kályhát.