Keresés

Részletes keresés

Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 15
Adatgyűjtő, fenét. Véletlenül emléxem rá, és most örülök, mind majom a farkának... :)
Wágner úr Creative Commons License 1998.07.03 0 0 14
Ezek szerint a Trebitsch is "adatgyűjtő" és ezzel most reklámozta magát?
Hű, de meg lesz szórva adatokkal :))))
Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 13
Lem. Kiberiáda.

De aztán beolvadt a lovag a jégbe, amikor mutogattak nekilye... :)

Laci Creative Commons License 1998.07.03 0 0 12
Az a helyzet, hogy mára Magyarországon a reklámszakma egy kicsit gyengélkedik. Nem tudják eldönteni, hogy most akkor merre tovább.
Az a sok tökugyanolyanmintanyugatireklámok reklám azért van, mert a TV-ben leginkább multik reklámoznak. Namost a sok buta marketing manager Ámerikában azt hiszi, hogy ő ott kitalálja, és globálmarketinggel megeszi az egész Földet.
Pedig dehogyis.
Ilyenkor aztán megcsinálnak egy reklámkampányt, és leforgatják ugyanott, más-más országbeli szereplőkkel, és akkor azt hiszik, hogy milyen jól lefordították az adott ország kultúrájához.
Szerintem ha lesz megfelelő feedback, lesz haladás is ezen a téren.

Tehát az ilyen egyen a TV nézőt hülyének néző reklámokat vagy multik csinálják, vagy olyan reklámügynökségek, akik az előbbi reklámokat látva, azt hiszik, hogy így kell.
Kitől idézek?: "Gondolkodás nincs, enyém lesz a kincs!"

Laci

gwalker Creative Commons License 1998.07.03 0 0 11
- A fogorvosi kamara ezt ajanlja (kivacsi lennek ki alapitotta, es mennyi a tagletszam)

- A hatalmunkban allo fogorvosok ezt ajanljak !

- Ot fogorvosbol negy ezt ajanlja (gondolom megkerdeztek ot fogorvost, ebbol negyet lefizettek :) )

Gw

Bölény Creative Commons License 1998.07.03 0 0 10
Asszem a Kukori-Kotkodában volt egyszer, hogy valamelik kokas olvasta az újságot és az egyik oldalon volt egy hirdetés, ami egy nagy sültcsirkét ábrázolt. A felirat pedig: kössön életbiztosítást! Szóval szerintem a reklámiparban valahol itt kéne lenni a belépő szintnek. Aki ennél kevesebbet tud, az inkább csak ragassza az óriásplaktátokat, mintsem tervezze azokat. Persze ez a tvre is igaz.

Nálam az abszolűt mélypont a Tix-reklám.

Bölény töprengett.

gwalker Creative Commons License 1998.07.03 0 0 9
-Eszunk valamit Maszaki ?
-Broaf.
-Ez finom volt.

Na ezt nagyon utalom, a kedvencem pedig a :
-Figyuuuu ! Neekedd hogy hiivjak a nevedeeet ?!

Gw

Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 8
Nekem a babaszappan reklámja tetszik.

Azé a kék alapon fehér pöttyösé. Rajzfilm-forma. Lehet, hogy debil vagyok, nem baj, akkor is teccik... :)

belakov Creative Commons License 1998.07.03 0 0 7
Csodálkozó!

A reklám egyetlen célja, hogy közvetve, vagy közvetlenül, de eladja a reklámozott terméket/cég termékeit. Mivel a cégek nem szoktak feleslegesen költeni, ezért olyan reklámokat csinálnak, amelyek ezt a célt elérik. Ezért olyanok a reklámok, amilyenek. Ebből egyenesen levezethető, hogy az emberek 90%-a valóban az általad 4 évesnek titulált szellemi színvonalon áll.

Csodálkozó Creative Commons License 1998.07.03 0 0 6
A reklámok 90% azt feltételezi, hogy a célzott vásárlóközönség maximum 4 éves gyerek szinvonalán él. Ezért a távirányítóm élettartalma fordítottan arányos a reklámok idejével.

Különösen utálom a:
-alkohol (Bocs Wágner úr),
-mosópór,
-gyógyszer,
-betét (nem fék-),
-...

Ellenben egy "jó" példa: "...ami elérhető..."! Ügyes, csak sokkal macerásabb annak az egy művésznek aki megcsinálja!

aTom Creative Commons License 1998.07.03 0 0 5
...néhány perc múlva megnézheti a fókuszban.

Miért kell egy kevesebb mint fél órás műsorban legalább ötször reklámozni az utolsó riportot.
Az ellenszerét már megtaláltam, nem nézem.

Maradjanak velünk. A hátamon feláll a szőr, ha ezt hallom.

Ja hogy Ti az igazi reklámokra gondoltok, azokat legfeljebb csak nézem, hang nélkül, várva a műsort (bár lehet, hogy az rosszab). De van kivétel: Soproni ászok. Itt a példa, hogy lehet szellemes, jó reklámot is csinálni. Miért kell nekünk az egysejtűek szellemi szinvonalára leszállított, debil nyugati reklámokat átvenni? És ha itthon csinálunk, miért ugyanolyan sz*rokat?

aTom
aki már eléggé lecsökkentette a TV adagját (és általában úgy érzi, hogy ezzel nagyon jól járt).

prenotalis Creative Commons License 1998.07.03 0 0 4
kedves wok !

Hozok fel neked a Törzsasztalra egy régi topicot, újszülötti alapon....

mazsolázd egészséggel !

Üdvözöl

Preno

sip pista Creative Commons License 1998.07.03 0 0 3
amikor az a szerencsétlen futkocog az erdőben, aztán beléáll
a görcs, akkor jön 1 vénmarha és obszcén mozdulatokat
tesz stb....vagy csak én nem értem?
Antikrisztus Creative Commons License 1998.07.03 0 0 2
10 honapja lattam utoljara azt a reklamot amiben valami visszafejlodott nonek egy torlopapir volt a legjobb baratnoje, de azota sem tudtam kiheverni :)))
Cserfa Creative Commons License 1998.07.03 0 0 1
Látod, kedves wok, nekem sem használ mindig a cipőkrém. Ui. remeg tőle a kezem és homályosan látok. Ezért le is szokom róla, most mennyivel helyesebben gépelek?

Na látod!

Cserfa Creative Commons License 1998.07.03 0 0 0
Kedves wok!

Azt hiszem, a ti indokolatlan idegességednek az lehet a baja, hogy ez eredeti mosópor, mely helyett a másikat keresed, rossz nyugtatónak bizonyult.
Látod, túl erős a mellékhatása.

Ezért próbáld ki előbb a mosásra az eredetit, és kerlek, írd meg, bevált-e! Jó?

Igaz, bizonyos reklámban meg mosásra meg Spritét próbáltak használni, de azt is kevés sikerrel. Szóval, mardjon egyelőre az eredeti ...

wok Creative Commons License 1998.07.02 0 0 topiknyitó
"a kockázatok és mellékhatások tekintetében kérdezze meg orvosát vagy gyógyszerészét"

Mindez 3 másodperc alatt elmondva, gyakorlás nélkül ne reméld, hogy sikerül.

Neked melyik reklám b@ssza fel az agyad legjobban? Nekem az idézett mondat az említett átviteli sebességgel tönkrerakja a napomat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!